E.T hellaas hebben we niets meer kunnen doen

Gestart door adnaloj, 14 december 2003, 00:34:32

« vorige - volgende »

adnaloj

hallo allemaal

zoals jullie allemaal wel weten hebben wij een valkje gered uit de kinderboerderij. ze had papagaaienziekte en knapte na medicatie weer behoorlijk op. maar vandaag... ze viel van haar stok en bleef in een soort spast zitten en elke keer piepen bij elke ademhaling. alles bewoog maar dat kwam door die spast.
hellaas is ze vandaag overleden, met erg veel tranen is ze gegaan. morgen gaan we haar begraven.

groeten jolanda,terence,calvin,jimmy en cleo :'( :'( :'(

Lique

14 december 2003, 00:42:27 #1 Last Edit: 15 december 2003, 18:28:51 by Angelique
Hoi jolanda,terence,calvin,jimmy en cleo,

Het moet allemaal niet veel erger worden zeg, al de 3e valk die vandaag naar de valkenhemel is gegaan.
We hebben jullie al een email gestuurd, maar we willen jullie alsnog heel veel sterkte wensen.
Jullie hebben alles voor ET gedaan, wat jullie konden
Ik heb zelfs Terence nog aan de telefoon gehad, maar het heeft allemaal niets mogen helpen.

Groetjes Lique

adnaloj

thanx liqeu

was wel even heel moeilijk. ze begon echt weer op te leven. ze ging zelfs bij ons op de vinger te zitten en kletste lang uit met calvin. gewoon antwoord geven als hij in baby taal te haar kletste. en ik en ter natuurlijk zo trots als een pauw!! zovan dat hebben we goed gedaan! hellaas is ze nu weg maar ik weet zeker dat ze dankbaar is dat ze nog even gezond heeft mogen zijn en lekker vladderen en dergelijke. nou ja nu gaan we verder. met verdrietjes nog wel.
ik weet dat we het beste hebben gedaan en dat doet me goed.


yentl

hoi,
jouw valkje ook al? onze breezer heeft het vandaag ook opgegeven... jij in ieder geval ook veel sterkte met het verlies van je valkje.

groetjes Yent'l

(p.s. welk was dan de eerste valk die naar de valkenhemel gegaan is...?)

Lique


Nes

Hallo jolanda,terence,calvin,jimmy en cleo,

wat jammer dat ET toch gestorven is  :'( maar jullie hebben goed je best gedaan en hem toch nog even  kunnen laten genieten. Veel sterkte...

Liefs, Nes.

Paul

Hoi jolanda,terence,calvin,jimmy en cleo,

Het zoveelste nare bericht wat ik nu weer lees :-(
Het ging juist zo goed met hem en dan nu dit weer.
In elk geval heeft ie zijn laatste weken een heel erg goed huisje gehad en hij had het heerlijk naar zijn zin daar ben ik van overtuigd.
Heel veel sterkte en jullie hebben echt het beste voor hem gedaan hoor beter had niemand het kunnen doen.

Groetjes, Paul

adnaloj

dank jullie wel allemaal,

raar hoor zo zonder ET was toch al wel gehecht aan haar.
we hebben haar vandaag begraven. ze heeft een plekje waar deze zomer de voliere komt te staan, zo is ze nog wel een beetje in de buurt van haar vriendjes.

we willen deze voorjaar nog een paar valkjes erbij hebben.
maar ET is niet te vervangen natuurlijk.

groetjes jolanda en terence

Marianne

Hoi Jolanda,

Heel veel sterkte met het verlies van ET.
Ik vind het heel dapper wat jullie voor hem hebben gedaan, en dan is het erg jammer dat hij het niet gered heeft.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

adnaloj


DeesDoos

hoi jolanda,terence,calvin,jimmy en cleo

ik wens jullie allemaal heel erg veel sterkte toe met het verlies van ET. hij is jullie vast en zeker heel erg dankbaar voor wat jullie voor hem hebben gedaan.

groetjes Desire

Suzanne

Hoi Jolanda, Terence, Calvin, Jimmy en Cleo,

Ik vind het heel vervelend voor jullie dat je ET kwijtgeraakt zijn. Veel sterkte met dit verlies  :(

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.