De avonturen van Pukkie,Muka&Kiwi -- 8/9/09 welkom Muka en véél foto's :-)

Gestart door -Joke-, 11 augustus 2009, 14:54:55

« vorige - volgende »

Hermien

Wanneer weet je zeker dat het om Pukkie gaat? Is-ie gevangen of vliegt hij daar los in de tuin?

Caroline

Ik ben nieuwsgierig of je al meer weet over Pukkie....

Fijne zondag!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

-Joke-

Nee, geen nieuws over Pukkie  :-\

Ik kwam de dame die me belde een dagje later tegen (ik herkende haar stem aan de telefoon dus wist om wie het ging)
Zegt ze doodleuk waar de 4 kindjes bij zijn 'och ja, het kon hem wel geweest zijn maar die zie je toch nooit meer terug'  >:(   :censuur


Met Muka en Kiwi nog steeds alles in orde.
Muka hing van de week ondersteboven in haar kooitje met haar vleugels wagenwijd open  ;D
Ze knabbelt tot groot ongenoegen van Kiwi ook erg vaak aan Kiwi's poten. Maar ruzie maken hebben ze tot nu toe nog niet gedaan, dus het ongenoegen is net niet groot genoeg  ;)

Van de week zijn ze ook mee in bad geweest. Niet echt wat voor Muka, maar wel voor Kiwi. Die genoot weer zichtbaar het meest.
Raar dat hij zo bleef zitten, want hij is nog steeds erg schuw en is hoe sneller hoe liever weer weg van ons om bij Muka te zitten. In bad dus niet.
Misschien moet ik zo maar eens proberen de band wat aan te sterken?

Nog 2 vraagjes, Kiwi is een bont valkje. Ik zag onder zijn kuifje achter zijn kop een donker vlekje, heeft dat een betekenis?
En Muka als Lutino heeft zichtbaar licht bruine staartveren, waar komt dat van?


Groetjes!!

amazingleeuwtje

Natuurlijk zo nieuwsgierig als ik ben ;) kom ik even bij jou neuzen ;D...

Wat een mooie foto's heb ik gezien, geweldig...

Lees dat jou Pukkie weg is, ik weet precies hoe het voelt Joke :'(..

Inmiddels heb je Muka erbij gaaf valkje, ach ze zijn eigenlijk allemaal geweldig ;)..

hilde

muka bruine staartveren is misschien van rond te dwarrelen op de bodem van de kooi  ;D  ;D  ;D


moonshee de witte van mij heeft dat ook maar dat komt omdat ze op de grond kan rondscharrelen



groetjessss

-Joke-

Citaat van: hilde op 29 september 2009, 15:11:40
muka bruine staartveren is misschien van rond te dwarrelen op de bodem van de kooi  ;D  ;D  ;D



Nee hoor, ze komt niet eens op de bodem van de kooi, ook Kiwi niet.
Ik heb het in 't oog gehouden na het douchen en baden, maar de bruine kleur komt steeds terug.
Ik had haar staart nogthans goeeeeeeeed gewassen  ;D

-Joke-

Citaat van: sylvia59 op 29 september 2009, 13:26:14
Natuurlijk zo nieuwsgierig als ik ben ;) kom ik even bij jou neuzen ;D...

Wat een mooie foto's heb ik gezien, geweldig...

Lees dat jou Pukkie weg is, ik weet precies hoe het voelt Joke :'(..

Inmiddels heb je Muka erbij gaaf valkje, ach ze zijn eigenlijk allemaal geweldig ;)..


Dank je wel Sylvia.

Ja, Pukkie weg  :'(
Ik zag ondertussen dat die van jou ook nog niet zo lang geleden gaan vliegen is, sterkte!!
En dan nog maar net 'papa' geworden...  :'(

Muka en Kiwi zijn schatjes ja, ze doen ons Pukkie niet vergeten maar ze maken het verdriet wel minder!

Groetjes!

amazingleeuwtje

Herken het Joke, onze kleintjes geven ons zoveel plezier dat inderdaad het verdriet minder is, ik heb stille hoop dat de jongste eddie op zijn pa gaat lijken...