|
Pagina's: 1 [2] 3 ... 9
|
|
|
Auteur
|
Topic: De avonturen van Pukkie,Muka&Kiwi -- 8/9/09 welkom Muka en véél foto's :-) (gelezen 2947 keer)
|
Gerdaaaa
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

r.i.p. Gizmo
|
WoW Joke, wat een prachtige foto's maak jij !!! Mijn complimenten!
Pukkie is een ondernemend ventje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hilde
Valkparkiet

Geslacht: 

jago / moonshee / paddy /
|
erik hij of zij is geen split lutino wel split witmasker en bont
dat zijn de berekeningen van de ouders en jonge mannen en popjes
Ouders: Vader=Bont split voor Witmasker {X2:Lutino} Moeder=Gepareld
Nageslacht: Jonge man 25.0 % Wildkleur split voor Witmasker Bont {X2:Gepareld} 25.0 % Wildkleur split voor Witmasker Bont {X2:Gepareld} {X1:Lutino} 25.0 % Wildkleur split voor Bont {X2:Gepareld} 25.0 % Wildkleur split voor Bont {X2:Gepareld} {X1:Lutino}
Jonge pop 25.0 % Wildkleur split voor Witmasker Bont 25.0 % Lutino split voor Witmasker Bont 25.0 % Wildkleur split voor Bont 25.0 % Lutino split voor Bont
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hilde
Valkparkiet

Geslacht: 

|
een vlekje in de nek wil niet altijd zeggen split lutino
groetjessssssss
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paauwtje
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Dacht ik, weer wat geleerd.

Groet,
Erik
|
|
|
|
|
|
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer
|
|
|
-Joke-
Puber valkje

Geslacht: 

|
Ooeeh, van die mutaties moet ik nog leren hoor. Ik heb het al vaak gelezen maar snap er eerlijk gezegd nog niet veel van 
Ach ja, een slit-ino, lutino, split bont... mij om het even, ik ben gewoon heel erg gelukkig met m'n Pukkie zoals hij is 
Gerda, dank je wel voor je complimentje!! Pukkie is inderdaad erg ondernemend, héél erg ondernemend 
Hilde, dank je alweer voor de prachtige foto van Muka!!
Groetjes!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hilde
Valkparkiet

Geslacht: 

|
graag gedaan heb je er nog 2 gestuurd
groetjesssssssss
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Joke-
Puber valkje

Geslacht: 

|
Aangevlogen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hilde
Valkparkiet

Geslacht: 

|
MUKA is nog altijd een stuntpiloot al probeert ze toch naar ons toe te komen maar dat lukt nu nog niet zo goed ,maar dat komt nog wel ze heeft nog een maandje de tijd om het te leren 

groetjessssss
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Joke-
Puber valkje

Geslacht: 

|
OOoh, Muka'tje!!! Lieve schat! Hilde, heb je al een 'ongeveerlijke' datum wanneer ze naar hier mag komen? 
Deze morgend werd ik wakker van overheersend gefluit. En eigenlijk kon ik mijn oren niet geloven, het was het deuntje dat wij vaak fluiten tegen Pukkie Dit kan toch helemaal nog niet?  Hij fluit wel heel erg vaak, maar om ons nu al na te doen?
Hij vind het ondertussen ook heerlijk om naar buiten te kijken. Op de vensterbank, op de deurklink, bovenop de deur. Het zijn allemaal nieuwe plekjes die hij de laatste dagen ontdekt heeft.
Aan douchen vind hij voorlopig echt nog niets aan, dus ik laat hem maar. Al probeer ik af en toe met wat druppeltjes water, maar hij vliegt iedere keer hevig weg. Hij zal wel aantonen wanneer hij er klaar voor is, al krijg ik de indruk dat het gewoon geen waterrat is 
Groetjes!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paauwtje
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hoi Joke,
Een Valk kan erg goed imiteren. Ze kunnen zelfs leren praten, maar dit lukt vaak alleen als ze alleen in een kooi zitten. Ik vindt dit zielig dus de mijne praten niet fluitjes imiteren sommigen wel. Het irritante is dat er eentje is die ook het schreeuwen van een popje imiteert (wel leuk maar soms) Hij legt zijn kopie hierbij helemaal in zijn nek en dat is echt een heel leuk gezicht.
Groet,
Erik
|
|
|
|
|
|
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer
|
|
|
Gerdaaaa
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

r.i.p. Gizmo
|
Joh Joke, dat ie je al nafluit  Leuk joh!
Ik lees je ongeduld om Muka.. en ik snap je zóóó goed Wachten duurt lang he  Het is dan ook weer een heel mooi vogeltje dat bij je gaat komen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hilde
Valkparkiet

Geslacht: 

|
zolang ze nog niet veel zaadjes eet zal het nog even duren maar dat hangt van valkje tot valkje af .
ik hoop voor jou begin september
ze is nog jong ,5 weekjes dus nog even geduld 

groetjesssssssssssssssss
|
|
|
|
|
|
|
|
|
krimhilde
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Krimhilde
|
Hey,
Muka is ook al zn mooi fûgeltsje (vogeltje) weet je zeker dat het Protter niet is 
groetjes Krimhilde
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: 1 [2] 3 ... 9
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.131 seconden met 19 queries.
| |
|