Iemand geïnteresseerd in het delen van Teurlings 228 (20kg)?

Gestart door Sanna, 6 augustus 2009, 08:46:16

« vorige - volgende »

Sanna

Is er iemand (of meerdere iemanden ;D) erin geïnteresseerd om met mij de aanschaf van Teurlings 228 te delen? Ik vind 20kg een beetje veel voor 5 valkjes, ik vrees dat ik dan uiteindelijk het grootste deel weg zal moeten gooien.

Ik ben nu al verschillende keren van voer veranderd, steeds om dezelfde reden. Eindelijk vind ik een voeder waar weinig zonnebloempitten in zitten (waar ik dan graag een beetje meer voor betaal), maar na een tijdje gebeurt er altijd hetzelfde: in iedere verpakking die ik koop zitten meer en meer zonnebloempitten!! Om gillend gek van te worden, want die dikkertjes van mij hebben dat helemaal niet nodig. Daarom wil ik graag op Teurlings 228 overstappen (géén zonnebloempitten!), maar zoals ik al zei: 20kg is veel te veel voor mij.

Dus: willen er mensen met mij samen doen? Ik woon in de buurt van Utrecht.

Groetjes, Sanna

mieke_06

tja ik zo wel met je willen delen maar ik woon helemaal in Goes :-X dan zou je het op moeten sturen

groetjes, Mieke

Sanna

Caroline

Hoi Sanna,

zelf geef ik al een paar jaar Teurlings Eurotop 228 en met grote tevredenheid.  :D

Ik heb 25 valkjes en doe met een 20 kg. zak zo'n 5 weken.  :)

Omgerekend betekend dit dat jij met 5 valkjes dan zo'n 25 weken doet, dit is een half jaartje.

Persoonlijk denk ik dat het in een goeie afsluitbare bak best zo lang goed blijft hoor.  ;)

Zeker als je let op de houdbaarheidsdatum.  ;)

Succes!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mieke_06

hoi,

nee ik zit niet met de verzendkosten die moet ik nu ook betalen.

ik hoor nog wel wat je doet.

groetjes, mieke