28 maart 2024, 22:38:11

Help!!!Snel !!grote wond op vleugel

Gestart door lotous, 5 augustus 2009, 16:55:38

« vorige - volgende »

Paauwtje

Ik zou in dit geval eigenlijk ook niet eerst zelf gaan knutselen, maar eerst naar een vogelarts gaan. Ik zou één van de hierboven genoemde artsen bellen en de situatie uitleggen.

Groet,

Erik
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

lotous

Hallo Hermien en Sanna,

Ik heb jullie twee nog een vraag. Omdat jullie allebei dr verstappen uitsteken vinden, wil ik ook naar hem toe. Maar gisteren heb ik gebeld en ik heb gehoord dat hij drie weken op vakantie is. de assistent zei dat zij ook nog andere vogelartsen in die kliniek hebben. Maar eigenlijk weet ik niet hoe zij zijn. als ik hoor hoe goed dr verstappen is dan wil heel  graag bij hem mijn valkje laten zien. Maar wat is jullie advies?

groetjes en bedankt

Hermien

Als ik jou was zou ik niet wachten tot Verstappen weer terug is. Het is een goede kliniek met goede verzorging. Ga er gewoon voor zou ik zeggen!

Succes!

Bello

hoi hoi,

Enne heb je de dierenarts al gebeld want een open wond kan echt problemen op gaan leveren en kan levensbedreigend voor je valkje worden.

Laat je het ons nog weten, we leven nl. erg mee als een valkje verwond is.


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sanna

Hoi Lotous,

Eigenlijk ben ik door dr. Verstappen zelf nog nooit geholpen. Ik krijg altijd een vrouwelijke dierenarts die ook ontzettend goed met vogels is en er alles vanaf weet. Ik ga ervan uit dat zij gewoon opgeleid is/wordt door Verstappen. Wat ik weet is dat dr. Verstappen, juist omdat hij een van de weinige echte vogelartsen in Nederland is, het altijd ontzettend druk heeft. Hij is ook 1 of 2 dagen per week in de Universiteitskliniek Utrecht werkzaam. En door de week zit hij ook op andere plaatsen. Maar die vrouwelijke arts (sorry, ik weet haar naam niet, maar ik geloof dat zij van origine Spaans is) is echt heel goed, bij haar krijg ik echt het idee dat ze ook weet waar ze over praat en ze heeft gevoel voor vogels. De vogels zijn ook nooit overstuur als zij ze vastgehad heeft.

Ik hoop dat je wat kan met de info.

Groetjes, Sanna

Roxy


*Yvon

Hoi hoi

Hoe is het nou ??
We zijn toch wel erg benieuwd of de wond al aan het genezen is.

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >