Spirit &... 5/5 Mag ik jullie voorstellen...

Gestart door anika_en_spirit, 3 augustus 2009, 22:40:32

« vorige - volgende »

anika_en_spirit

Haha, leuk al die valkjes hier die familie van elkaar zijn :D. Met de valkjes hier gaat alles goed. Ik heb dan ook niet zo heel vertellen. Ik ben wel alweer volop aan het. Bedenken welke naam ik mijn toekomstige kanjer zal gaan geven. Ik vind het toch altijd wel weer moeilijk om een leuke naam te verzinnen. Ik hoop dat dit berichtje goed overkomt hier. Ik heb vandaag namelijk een iPod gekocht die verbinding kan maken met het internet. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe dit ding nou precies helemaal werkt. Tot snel allemaal. Fijne avond!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Caroline

Ik loop overal ene beetje achter maar ben hier weer helemaal bijgelezen en ik heb genoten van je prachtige serie foto's!!!!

Leuk een popje gereserveerd!! Gefeliciteerd.  :D

Groetjessssssssssssss  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Hoi,

Wow, wat heb ik genoten van je prachtige foto serie!! 8)
Mooie valkjes en de kleuren die lekker knallen door de zon.
Wat is Senna ook mooi, zo diep geel en afgezet tegen 't grijs :-*
Komt Lucky bij Ann vandaan? of heb ik 't nu helemaal mis :-\ :-[

Groetjes Marian

anika_en_spirit

Citaat van: Caroline op 27 september 2009, 21:46:03
Ik loop overal ene beetje achter maar ben hier weer helemaal bijgelezen en ik heb genoten van je prachtige serie foto's!!!!

Leuk een popje gereserveerd!! Gefeliciteerd.  :D

Groetjessssssssssssss  :D


Hoi Caroline,
Als je alle dagboekjes hier dagelijks moet bijlezen is er geen houden meer aan joh :P.
Dankjewel :).

Jaaa, ze is inmiddels thuis  ;D.

Citaat van: Marian op 28 september 2009, 22:59:07
Hoi,

Wow, wat heb ik genoten van je prachtige foto serie!! 8)
Mooie valkjes en de kleuren die lekker knallen door de zon.
Wat is Senna ook mooi, zo diep geel en afgezet tegen 't grijs :-*
Komt Lucky bij Ann vandaan? of heb ik 't nu helemaal mis :-\ :-[

Groetjes Marian


Hoi Marian,
Dankjewel :). Zelf vind ik dat altijd het mooist, foto's maken van de vogels terwijl het lekker zonnig is. Dan krijg je toch het mooiste resultaat. :).
Ik vind Senna stiekem ook wel het mooiste valkje wat ik hier heb zitten... Niet doorvertellen aan de rest van mijn bende hoor, dan krijg ik ruzie met ze ;).
Nee, mijn Lucky komt van Peter & Angelique, hier van de site.


______________________________________________________________________________

**Syara**


Hoi allemaal,

Gister rond 14.00 heb ik mijn Cinnamon witmaskertje opgehaald in Wierden. Haar naam is Syara. Syara is (nu nog) heel rustig. Ik heb haar samen met Spirit binnen staan. Hopelijk worden Spirit en Syara dikke maatjes samen, zodat Spirit van het voorjaar (dan gaan ze weer de volière in) Lucky & Senna met rust zal laten.

Spirit was het er gister absoluut niet mee eens dat hij werd gescheiden van Lucky & Senna. Krijsen dat hij kan :o, ik was het even vergeten. Normaal fluit hij alleen maar leuke deuntjes. Het is eerst even wennen, maar het komt vast helemaal goed.

Met Lucky, Senna, Skye & Shine gaat het prima. Ik kan nu al merken dat Lucky & Senna veel rustiger in de volière zitten. Shine is nog steeds een dikke kroelkont. Onze dagelijkse knuffelbeurt mag dan ook onder geen enkele voorwaarde worden overgeslagen. Skye vind het allemaal wel prima. Zo lang hij lekker mag zitten waar hij wil & naast wie hij wil, is hij tevreden. Echt een makkelijk valkje.

Dit was het even voor nu, foto's van Syara volgen later.

Fijne avond allemaal.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Caroline

Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's!!!  ;)

Jij ook een fijne avond.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

anika_en_spirit

Bij deze dan de foto's. Ze zijn niet super mooi, maar gewoon om even te laten zien wie Syara is  ;D.


Syara heeft meteen al uitgevonden dat ze lekker voor het raam kan zitten om naar buiten te kijken.


Zo zit ze uren achter elkaar...


:-*


Spirit & Syara moeten nog wel even aan elkaar wennen...


Syara vliegt wel overal achter Spirit aan.


Af en toe is het net alsof ze elkaar al jaren kennen  ;D

Dit was het even voor nu. Fijne dag allemaal :).
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


*Manon*

Wat is Syara prachtig  :o :o

Geniet maar lekker van haar en van je andere valkjes natuurlijk ook  ;)

Groetjes Manon

anika_en_spirit

Citaat van: *Manon* op 11 oktober 2009, 16:41:46
Wat is Syara prachtig  :o :o

Geniet maar lekker van haar en van je andere valkjes natuurlijk ook  ;)

Groetjes Manon


Dankjewel manon :).
Genieten doe ik vollop, Zowel van Syara als van Spirit, Lucky, Senna, Shine & Skye  ;D
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Caroline

Ach, wat een scheetje ....  :-*

Leuke foto's hoor!!!!  :D

Groetjessssssssssss  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Geen mooie foto's? Ik vind ze geweldig  :D

Wat heeft Spirit een mooie broedplek op zijn koppie.

Groetjes; Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Marian

Hoi,

Syara is een schatje, en wat leuk dat ze het al zo goed kan vinden met Spirit :D
En leuke foto's hoor!! Ik zie dat fotolijstjes bij jou ook favoriet zijn ;D

Fijne dag, groetjes Marian

Dierenfreackske

Hoi ...gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst, wat een beauty hoor! Veel plezier hoor, en Spirit zal het heerlijk vinden met zo'n vriendje bij he! Grtjs. Ann



anika_en_spirit

Citaat van: Caroline op 11 oktober 2009, 20:56:59
Ach, wat een scheetje ....  :-*

Leuke foto's hoor!!!!  :D

Groetjessssssssssss  8)

Hoi Caroline,
Ze is ook echt een scheetje in haar gedrag, zo lekker rustig  :D
Dankjewel  :).

Citaat van: carco op 11 oktober 2009, 21:27:34
Geen mooie foto's? Ik vind ze geweldig  :D

Wat heeft Spirit een mooie broedplek op zijn koppie.

Groetjes; Caroline.


Hoi Caroline,
Haha, dankje  ;). Zelf vind ik de foto's die ik buiten maak altijd mooier.
Lief kereltje voor ''jullie'' Syara hè  :P.

Citaat van: Marian op 12 oktober 2009, 10:51:01
Hoi,

Syara is een schatje, en wat leuk dat ze het al zo goed kan vinden met Spirit :D
En leuke foto's hoor!! Ik zie dat fotolijstjes bij jou ook favoriet zijn ;D

Fijne dag, groetjes Marian

Hoi Marian,
Ja, Syara is echt een lief valkje. Heel rustig & sociaal naar Spirit toe. Spirit moet nog wel een beetje aan haar wennen hoor.
Inderdaad, nu en ook voorheen, waren de fotolijstjes altijd de favorite plek van mijn valkjes. Nu nog steeds ;D.

Citaat van: Dierenfreackske op 12 oktober 2009, 13:54:51
Hoi ...gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst, wat een beauty hoor! Veel plezier hoor, en Spirit zal het heerlijk vinden met zo'n vriendje bij he! Grtjs. Ann

Hoi Ann,
Dankjewel :). Spirit vindt haar heel erg interessant, maar moet nog wel even wennen. Komt wel goed met een beetje tijd :).

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

Hoi allemaal,

Hier even een updatetje.

Syara is echt een voorbeeldig valkje. Als ik haar uit de kooi haal stapt ze netjes op mijn vinger. Ze blijft dan ook erg rustig. Kroelen is nog niet haar favoriet, maar ik merk wel dat ze steeds langer stil blijft zitten met haar koppie als ik dat probeer. Zo heel af en toe buigt ze zelfs haar nekje al, zodat ik er goed bij kan ;D :-*.
In Spirit heeft ze heel veel interesse. Spirit op de kooi, Syara op de kooi, spirit op de kast, Syara op kast... Nog geen half uurtje geleden kwam Spirit naar mij toegevlogen ÉN.... Syara volgde  :o! Ze landde netjes op mijn hand, de lieverd.

Spirit is nog wat terughoudend. Hij vindt Syara wel interessant, maar als ze te dichtbij komt krijgt ze een snauw. Ook laat hij haar graag even weten dat het niet gewenst is dat ze naast hem komt zitten op mijn schouder als ik hem aan het kroelen ben. Op dat moment ben ik helemaal van hem ;D. Ik kan wel aan Spirit merken dat hij weer wat aanhankelijker is naar mij toe. In de volière buiten trok hij veel meer naar Senna toe, waardoor hij mij meestal vergat. Binnen ben ik de enigste bekende & dat laat hij dan ook merken met een lekkere kus & knuffel  :-* :-*.

Syara & Spirit slapen wel heel lief tegen elkaar aan. Zodra ik dan de lamp aandoe om op te staan, stapt Spirit snel bij Syara vandaan. Volgens mij wil hij niet dat ik doorheb dat hij haar stiekemd toch wel een beetje lief vindt... ;D.

In de volière buiten heeft Lucky de eerste 2 dagen nadat Spirit weg was een beetje verwart om zich heen lopen kijken. Hij liet Senna dan ook maar een beetje ''alleen'' zitten. Hij vond het echt zó gek dat Spirit hem niet meer lastig viel, dat was voor hem wel even wennen. Gelukkig gaat het nu al een stuk beter. Zoals vanouds loopt/vliegt/klautert Lucky weer overal achter Senna aan. Ze hebben eindelijk eens rust om lekker samen te doen wat ze willen :).

Shine & Skye reageren helemaal niet op het ontbreken van Spirit in de volière. Zoals gewoonlijk gaan ze hun gangetje. Shine springt tegenwoordig elke ochtend tegen het gaas aan als ze mij naar buiten ziet lopen, om te bedelen voor een knuffel. Deze krijgt ze dan uiteraard ook altijd. Mijn albinomeisje is een echte knuffelkont, het tamste valkje wat ik tot nu toe heb gehad. Spirit is ook echt heel tam, maar alleen als hij er zin in heeft. Shine is echter altijd even lief  :-* :-*!
Skye heeft inmiddels ook in de gaten dat kroelen met het vrouwtje toch best wel lekker is. Als het schemerig is doe ik de valkjes altijd naar binnen. Senna & Lucky gaan vanzelf, Shine en Skye niet. Als ik Skye dat naar binnen doe, stapt hij netjes op. Vervolgens gaat z'n hele koppie omlaag voor een heerlijke knuffel  ;D.

Al met al begin ik hier dus een hele knuffelbende te krijgen. Wat is dat toch super fijn! Op Lucky & Senna na vinden alle valkjes het leuk tot super geweldig om eens lekker te kroelen. Echt heeeeerlijk!

Nou, dit was het dan weer. Mijn updatetje is alweer veel langer geworden dan dat ik in mijn hoofd had. Voor nu, iedereen nog een fijne dag  :D.


Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Dierenfreackske

Hoi hoi, wat een leuke update hier,  ;D ;D  leukjdat ze al dicht tegen elkaar slapen , en wat fijn dat Syara zo lief en sosiaal is he! Grtjs. Ann



imv

Hoi hoi,
Je hebt een mooi koppel gevormd  ;)

Ik zal proberen je een beetje te volgen.
Groetjes Irene