Spirit &... 5/5 Mag ik jullie voorstellen...

Gestart door anika_en_spirit, 3 augustus 2009, 22:40:32

« vorige - volgende »

bobbie

Zoooooooheeeeeeeeeej wat een verwennerij :D
Wat een heerlijke koppies hebben de jonkies. :-*

En ach, het neusje van je valk die overloopt van moederliefde  :-\ gelukkig is het helemaal hersteld.

Ohhhh, wat is Sterre toch mooi  :-* (die geelste toch?)

groetjes, Nel :)

*Manon*

Wat een geweldige foto's!!!

Echt genieten hier  ;D ;D ;D

patty_dordtse valkjes

Wat heb je toch weer mooie foto's gemaakt....

hopelijk gaat het weer goed met het neusje van Senna

groetjes mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Gefeliciteerd en een hele fijne dag!!

Liefs Caroline

Knuffie voor Sero.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

anika_en_spirit

Bedankt voor de felicitaties.  :-*

Ik heb hier al heel lang niet meer gereageerd en helaas heb ik minder leuk nieuws.
Ik heb moeten besluiten om mijn valkjes, op 2 na, weg te doen.  :'(

Ik heb nu zo'n 3,5jaar een vaste relatie. Samen waren we al wel aan het zoeken naar een huisje, maar dit had geen haast. Voor mij was het belangrijk om een huisje te vinden met een tuin, zodat mijn valkjes mee konden verhuizen.

Afgelopen zomer kwam ik erachter dat ik zwanger ben. Niet helemaal geplant, maar wel zéér gewenst. Het vinden van een huisje had om deze reden ineens wel haast. In korte tijd is er niet zomaar een huisje met tuin beschikbaar. Wel een apartement op 2 hoog, zonder tuin. Hier is echter geen ruimte voor 12 valkjes. Mijn ouders zijn best bereid om even voor mijn volièrevriendjes te zorgen, maar niet om dit lang te blijven doen. Het is maar de vraag wanneer er wel een huisje met tuin voor ons beschikbaar is, dit kan best een paar jaar duren.

Ik heb besloten om daarom mijn valkjes weg te doen. Ik kan het niet maken om ze binnen in een apartement in een klein hokje te stoppen. Ze genieten vol op van de ruimte en frisse lucht die ze buiten hebben. Daarnaast zijn de meesten ook nog eens niet tam en dus niet geschikt voor in huis. Ik wil ze hun ''vrijheid'' buiten niet afnemen.  :-\

Shine & Sero zijn als enigsten echt tam. Zij zullen mee verhuizen en komen binnen in een mooie kamervolière te zitten. Natuurlijk mogen zij regelmatig hun vleugeltjes strekken.  :-*

Helaas moet ik van 10 andere valkjes afscheidt nemen. Dit valt me erg zwaar, want valkjes zijn nou eenmaal mijn grote hobby.  :'(

Ik hoop dat mijn kanjers  :-* stuk voor stuk een goed adresje zullen vinden. Ik doe ze niet zomaar weg, ik wil zeker weten dat ze goed terrecht komen. Het vinden van een huisje heeft dan ook geen haast.

Mocht iemand hier interesse hebben in één van mijn kanjers, dan hoor ik dat graag.
Ik weet dat hier liefhebbers zitten en dat ze dus goed terrecht zullen komen.
De valkjes zijn te vinden in mijn boekje met foto's erbij. 
Ik zal van de week even een update plaatsen met een rondje door mijn collectie.

Fijne avond.  :'(

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Larissa

Hoi hoi

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap hoop dat het een mooie wordt, hoever ben je inmiddels ?
Heel erg jammer dat je afscheid moet gaan nemen van 10 van je vriendjes
Zoals je zelf al aangaf hier op het forum zitten lieve mensen met een gouden hart voor valkjes, hoop dat ze allemaal een fijn en lief huisje krijgen

groetjes Larissa

Caroline

Hey meis, wat een ontzettend leuk berichtje ...

Gefeliciteerd met je zwangerschap, volgens mij ben je al een eindje heen als je van de zomer al zwanger was.  ;)

Voel je je goed??

Je komt ons toch nog wel een keertje jullie prachtige zoontje of dochtertje tonen??

Heel erg verdrietig dat dit geluk wel betekend dat je je hobby moet beïndigen en je je lieve valkjes moet gaan herplaatsen.  :'(

Zoals je weet heb ik geen buitenvolière dus kan ik je niet helpen maar ik hoop dat je lieverds bij fijne mensen terecht komen waar je ze misschien nog kunt volgen.

Uiteraard vind ik het super dat Sero bij jullie mag blijven samen met zijn meisje.

Ik wens je nog een voorspoedige zwangerschap en bevalling.

Sterkte met afscheid nemen van je valkjes en je hobby.

Heel veel geluk met jullie nieuwe gezinnetje.

Liefs Caroline  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

TheaV

Jeetje......
Tja.....soms loopt het niet zoals we hopen/wensen/willen of wat ook. En  dan  moeten er soms moeilijke beslissingen genomen  woren.
En  dit is er zo  èèn,  lijkt mij..... Sterkte !!

Maar ook felicitatie`s met de zwangerschap.!!! Gaat daar alles hoe het gaan moet?? En huisje.... komt vast ook nog......

Is het geen idee om de volière incl. valkjes ergens te "parkeren" tot ........ ??? Ergens zal toch de ruimte zijn en de wil om dit te doen, met duidelijke afspraken over (on)kosten etc. Dan kun je er ook heen en  zien. is maar een  suggestie......


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Thnx voor je berichtje.

Het zal een hele moeilijke beslissing voor je zijn geweest.
Je hebt een lief klein mensje die in je buikje groeit maar ook veel verdriet om je lieve vriendjes.

Ik hoop dat er ook lieve mensen zijn die je hierin kunnen steunen.

dikke knuffie
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

carco

Dubbel gevoel zeg!
De blijheid om je zwangerschap maar het afscheid nemen van je valkjes.
Je hebt hele mooie valkjes zitten, en die zullen vast wel een mooi plekje kunnen vinden.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




lynette

Hoi Hoi,

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap  :-*
En indd naar dat je moet stoppen met je hobby.

Ik weet niet of dat je nog vrijgezelle mannen heb?
Ik ben zelf opzoek naar bonte mannen. Ik heb beetje in je boekje zitten neuzen en zie dat je echt prachtige valkjes heb.

Graag wacht ik je foto update af

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

anika_en_spirit

Hé allemaal,

Bedankt voor de felicitaties en steunende woorden.  :-*
Inmiddels ben ik bevallen van onze dochter en wonen we samen met z'n drietjes!  ;D

Mag ik jullie voorstellen aan mijn kleine meisje:

**Sumaya**




Het is een héérlijke meid, we zijn super gelukkig!  :-*
Morgen is Sumaya alweer 4 weken oud.


Helaas komt al deze vreugde ook met een groot verdriet, namelijk het afscheid moeten nemen van mijn kanjers.  :'(
Ik heb zo lang mogelijk gewacht met het plaatsen van mijn bende, omdat ik er gewoon de moed niet voor had.
Toch is het nu echt tijd om dit wel te doen. Ik zal dan ook één voor één de valkjes die een ander huisje zoeken hieronder plaatsen.

Spirit

Spirit is een lutino man van 2003.
Samen met Senna is hij een vast koppeltje & heeft hij bewezen een zeer goede vader te zijn.
Spirit is echter niet geschikt om in kolonie te kweken. Hij valt andere nesten dan lastig als een echte pitbull.
Ik zoek voor hem en zijn meisje een leuk huisje waar zij samen kunnen genieten van de buitenlucht en samen oud kunnen worden.  :-*

Senna

Senna is een forse bonte pop van 2003.
Ze vormt een trouw koppel samen met Spirit.
Senna heeft bewezen een goede moeder te zijn.
Zoals ik hierboven al schreef mag zij alleen samen met haar kereltje verhuizen.  :-*

Lucky

Lucky is een wildkleur split cinnamon opaline man van 2004.
Lucky is een beetje een kneusje en erg zachtaardig. Elke dame die op zijn pad komt wordt door een andere man ingepikt. Zijn neusdoppen zijn helemaal vervormd door het vele vechten met Spirit.
Lucky is opzoek naar een huisje met mooie dames waar hij kan genieten van zijn leventje.  :-*

Skye

Skye is een cinnamon bont opaline witmasker pop van 2009. Ze is niet getekend, maar wel zwaar bont. Ik heb Skye meerdere malen betrapt op een wip, maar ze heeft geen vast kereltje. Ook heeft ze nog nooit een nestje gehad. Skye is mooi fors van postuur en erg rustig. Ik zoek voor haar een plekje in een leuke buitenvolière.  :-*

Soë

Soë is een opaline bronze fallow pop. Het jaartal waarin zij geboren is ben ik even kwijt en moet ik nog even weer opzoeken. Soë heeft bewezen een goede moeder te zijn. Ze heeft echter geen vaste vent. Soë is mooi van postuur voor de kweek en zoekt net als de andere valkjes een plekje in een leuke buitenvolière.  :-*

Syara

Syara is een cinnamon witmasker pop van 2009. Syara is vrijgezel en een echt bezig bijtje. Ze is altijd druk met klimmen, klauteren en knabbelen, erg gezellig dus. Ik zoek voor haar niet persee een thuis met een kereltje, maar een plekje waar ze gewoon lekker zichzelf kan zijn.  :-*

Xela

Xela is een jong van Spirit en Senna van vorig jaar. Ze is een cinnamon pop. Als ik het goed heb is ze split lutino, aangezien paps lutino is. Ook voor Xela zoek een een plekje in een buitenvolière.  :-*

Zyva

Ook Zyva is een jong van vorig jaar. Een jong van Soë en Lucky. Zyva is een cinnamon split bronze fallow pop. Zyva is een rustig valkje die gewoon lekker van het buiten zijn geniet. Ik zoek voor haar dan ook een plekje in een buitenvolière.  :-*

Sterre & Sweet

Oh, wat ben ik gek op die gele wangetjes...  :-*
Sterre en Sweet zijn beiden bont cinnamon opaline geelwang. Ze vinden elkaar erg lief en gaan dan ook niet gescheiden weg. Vorig jaar toonden ze veel interesse in de broedblokken, maar een nestje is er niet van gekomen. Ik zoek een goed huisje voor deze twee kanjers, ook als blijkt dat er nooit een nestje van ze zal komen.  :-*

Bovenstaande valkjes zoeken dus met pijn in mijn hart een goed huisje.  :censuur
Mocht iemand interesse hebben, dan hoor ik dat graag.

Fijne avond allemaal & tot snel.  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Caroline

Wat een lekker meisje ....  :D

Gefeliciteerd met jullie dochtertje.  :-*

Heel veel geluk met zijn drietjes.

Sterkte met afscheid nemen van je valkjes ...

Kusje voor Sero.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

wat een heerlijk meisje hebben jullie gekregen  :-*..gefeliciteerd.
geniet maar volop van haar..voor je het weet zijn ze groot. :D

geef Shine maar een knuffeltje van me.

gr Gerdy