Spirit &... 5/5 Mag ik jullie voorstellen...

Gestart door anika_en_spirit, 3 augustus 2009, 22:40:32

« vorige - volgende »

Caroline

6 augustus 2009, 21:27:09 #15 Last Edit: 6 augustus 2009, 22:25:47 by Caroline
Wow, zijn neusje ziet eruit als een gat op die laatst foto .... hij lijkt wel Michael Jackson  :o

Gelukkig heeft hij er geen last van.

Lieve foto's heb je gemaakt hoor.

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Mooie foto's van je prachtige valkjes..

Gelukkig is het neusje weer aan het helen van Lucky.  :D

Groetjes Manon

Marian

Hoi hoi,

Wat een leuke foto's :D
Prachtig die waar Senna zo voorover kijkt.
Och 't neusje van Lucky, ik hoop dat het goed geneest.
Fruit eten ze hier ook eigenlijk niet. Ik moet dan ook bekennen dat ik dat steeds minder ga geven :-\
Maar groente eten ze volop :D

Groetjes, Marian

Sabrina

Hoi hoi.

Ik kom ook maar is je boekje binnen gewandeld.
Leuke foto's van je valkjes! & een mooie buiten volière.

Hoop dat het neusje van lucky snel geneest!
ziet er wel zielig uit! maar komt wel weer goed.

Wat leuk dat er dalijk nog 2 valkjes bijkomen ;D ;D

Liefs Sabrina

Gerdy

kiekeboe...













ze/hij is mooi op gewicht..114 gram

groetjes Gerdy


*Manon*


anika_en_spirit

Citaat van: Caroline op  6 augustus 2009, 21:27:09
Wow, zijn neusje ziet eruit als een gat op die laatst foto .... hij lijkt wel Michael Jackson  :o

Gelukkig heeft hij er geen last van.

Lieve foto's heb je gemaakt hoor.

Groetjesssssss

Hoi Caroline,
Haha ja, op die foto is het idd net Mr. Jackson. Gelukkig heelt zijn neusje goed. Nog even en er is niks meer van te zien.

Citaat van: *Manon* op  6 augustus 2009, 22:31:42
Mooie foto's van je prachtige valkjes..

Gelukkig is het neusje weer aan het helen van Lucky.  :D

Groetjes Manon

Hoi Manon,
Dankjewel :)
Jaa, gelukkig gaat het weer goed met zijn neusje, maar ondanks dat moet er toch maar wel een popje voor de lieverd bijkomen ;D

Citaat van: Sabrina op  7 augustus 2009, 21:18:17
Hoi hoi.

Ik kom ook maar is je boekje binnen gewandeld.
Leuke foto's van je valkjes! & een mooie buiten volière.

Hoop dat het neusje van lucky snel geneest!
ziet er wel zielig uit! maar komt wel weer goed.

Wat leuk dat er dalijk nog 2 valkjes bijkomen ;D ;D

Liefs Sabrina

Hoi Sabrina,
Wat leuk dat jij ook mijn dagboekje binnen gewandeld bent. Gezellig :D.
Ik heb ook al een reactie in joun boekje geplaatst.

Citaat van: Gerdy op  9 augustus 2009, 21:41:42
kiekeboe...



ze/hij is mooi op gewicht..114 gram

groetjes Gerdy



Hoi Gerdy,
Nou, als dat geen verassing is, dan weet ik het ook niet meer. Helemaal super! Wat wordt hij/zij toch mooi!!!  :-* Over een naam wordt nog hard nagedacht  ;D.

Citaat van: *Manon* op 10 augustus 2009, 15:50:50
Poe wat een mooierdje  ;D ;D

;D ;D ;D Ik kan bijna niet wachten!


________________________________________

Mijn 3-tal vermaakt zich nog steeds prima in de volière. Ze hebben het er echt naar hun zin. Ik ben zo blij dat ik ze naar buiten heb gedaan, vooral voor Senna, de ruimte in de volière doet haar echt goed. Ze voelt zich nu veel meer op haar gemak. Ze was natuurlijk de ruimte die ze bij haar vorige eigenaar had al gewent.

's Avonds als het donker wordt, wil ik graag dat mijn 3-tal naar binnen gaat. vooral met oog op de winter, want binnen hebben ze immers veel meer warmte als ze binnen zitten. Ook wil ik niet dat ze 's ochtends zodra het licht word beginnen te schreeuwen en daarmee de buren wakker maken. Nou schreeuwen ze over het algemeen bijna nooit, maar toch. Ik vind het gewoon een fijn idee dat ze veilig binnen zitten als ik lig te slapen. Sinds ik mijn valkjes buiten heb zitten zijn ze nog geen 1 keer uit zichzelf naar binnen gegaan. Ik moet ze elke keer nog pakken, om ze vervolgens naar binnen te doen. Ik merk wel dat ze nu aan de routine beginnen te wennen. Zodra de lamp in de schuur aangaat & ik de volière inga vliegen ze al naar de hoek waar het vlieggat zit. Vandaag hoefde ik alleen Senna het goede voorbeeld te geven, waarna Lucky en Spirit al snel volgenden. Hoe doen jullie dat, als de valkjes 's avonds naar binnen gaan? Of laten jullie je valkjes zelf kiezen & mogen ze de hele nacht buiten blijven?

Even aandacht voor mijn lieve mannetje.

Sinds hij zijn popje kreeg kon ik aan Spirit goed merken dat hij iets minder tam werd. Hij kwam nog wel steeds bij me zitten & stapte nog steeds op mijn vinger, maar daarmee was dan ook alles gezegd. Kroelen, nou nee, dat liet hij liever aan zijn popje over. Nu is zijn popje er dus niet meer, dus er is ook niemand meer die hem een lekkere kroel geeft. Dat kan natuurlijk niet! Dus wat deed meneer van de week... Ik ging 's middags even de volière in. Gewoon om even lekker wat aandacht te geven aan mijn 3-tal, want nu ze buiten zitten, betekend dat nog niet dat ik het niet meer leuk vind om lekker met ze te knuffelen. Ik wil ook dat ze niet teveel verwilderen. Als er dan een keer wat aan de hand is waardoor ik moet ingrijpen, gaat dat makkelijker als ze gewoon aan handen zijn gewent. Maargoed, zo gezegd, zo gedaan... Spirit stapt netjes op mijn vinger & ineens... Daar ging zijn lekkere kale koppie naar beneden & jaaa... ik mocht hem kroelen!!!  :-* :-* :-*. Ach, het is toch ook zo'n snoepje!

Welterusten allemaal  :-*

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


anika_en_spirit

Zie ik dat ik zomaar een reactie vergeten ben... Sorry!  :-[
Citaat van: Marian op  7 augustus 2009, 21:02:09
Hoi hoi,

Wat een leuke foto's :D
Prachtig die waar Senna zo voorover kijkt.
Och 't neusje van Lucky, ik hoop dat het goed geneest.
Fruit eten ze hier ook eigenlijk niet. Ik moet dan ook bekennen dat ik dat steeds minder ga geven :-\
Maar groente eten ze volop :D

Groetjes, Marian

Dankjewel :)
Fruit gaat er dus echt niet naar binnen bij mijn 3-tal. Ze willen het nog niet eens proeven! Dat je het daardoor minder gaat geven, herken ik ook bij mezelf. Kregen ze eerst een handje aarbeien, kersen, rode bessen, druiven, apel noem maar op, tegenwoordig is het meer 2 gehalveerde aardbeien, 1 kers, 5 rode bessen of 1 plakje appel  :P
Gelukkig zijn ze hier wel gek op ijsbergsla. Krijgen ze toch nog wat pitamientjes binnen  :)
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


*Manon*

Hoi hoi Anika,

Ik zou, (ik heb geen voliere, maar als ik er eentje had  ;D) het ook een fijner idee vinden als ze snachts in het binnenhok waren.... juist om al die punten die jij al aangaf.

Na een tijdje denk ik dat ze niet beter weten en hoef je alleen de lamp in de schuur maar aan te klikken en dan gaan ze al.... dat zou mooi zijn...  ;)

Zoals ik al eerder zei... je valkje van Gerdy is supermooi, weet je al wanneer je hem of haar ongeveer op mag halen?
En dat je bijna niet kan wachten met zo'n knapzakje, dat kan ik mij helemaal niet voorstellen.....  :P :P :P  ;) ;)

Groetjes Manon

Sally

Hoi hoi,

Ik kom hier ok even een bezoekje brengen.
Leuke valkjes heb je, en leuke valkjes krijg je erbij.
Leuke foto's heb je allemaal van Gerdy gekregen.


Groetjes!

anika_en_spirit

Citaat van: *Manon* op 11 augustus 2009, 11:37:44
Hoi hoi Anika,

Ik zou, (ik heb geen voliere, maar als ik er eentje had  ;D) het ook een fijner idee vinden als ze snachts in het binnenhok waren.... juist om al die punten die jij al aangaf.

Na een tijdje denk ik dat ze niet beter weten en hoef je alleen de lamp in de schuur maar aan te klikken en dan gaan ze al.... dat zou mooi zijn...  ;)

Zoals ik al eerder zei... je valkje van Gerdy is supermooi, weet je al wanneer je hem of haar ongeveer op mag halen?
En dat je bijna niet kan wachten met zo'n knapzakje, dat kan ik mij helemaal niet voorstellen.....  :P :P :P  ;) ;)

Groetjes Manon

Hoi Manon,
Ja precies, ze mogen daarom 's nachts dus niet buiten blijven hier. Gelukkig krijgen ze het nu een beetje door. Zodra de lamp aangaat worden ze al wat onrustig & als ik de volière binnenkom weet Senna al gauw dat ze weer naar binnen moeten. Spirit en Lucky volgen dan vanzelf. Achja, als er 1 valkje over de dam is dan... ;D.

Ehhm, nou ik weet zelf eigenlijk niet eens hoe oud ze precies zijn, haha!  :-[. Ik heb Gerdy gister al even een mailtje gestuurd voor de details. Hij/zij zit nog niet eens helemaal in de veren, dus dat duurt nog wel eventjes. Ja, stom hè, waar ik die ongeduldigheid nou vandaag haal, ik snap het ook niet...  ;D ;D ;D :P

Citaat van: Sally op 12 augustus 2009, 11:42:01
Hoi hoi,

Ik kom hier ok even een bezoekje brengen.
Leuke valkjes heb je, en leuke valkjes krijg je erbij.
Leuke foto's heb je allemaal van Gerdy gekregen.


Groetjes!

Hoi Sally,
Leuk dat je hier ook even komt kijken hoor :)
Bedankt voor je complimenten.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


anika_en_spirit

Hoi hoi allemaal,

Ik zal jullie eens even wat vertellen over het valkjes-soap leven hier. Mijn vader vertelde me gisteren dat hij Spirit had zien wipwappen met Senna. Zou het hem dan toch gelukt zijn om het hartje van Senna te veroveren & daarmee dus ook het hartje van Lucky te breken?  ::) Nou, mooi niet dus! Vanmiddag zat Lucky namelijk vrolijk te wipwappen met Senna!  :o Dus ik dacht natuurlijk meteen dat m'n pa zich vergist had & Lucky per ongeluk Spirit had genoemd. Ja, dat zal het dan wel zijn geweest... Nou, dat ook mooi niet dus, want nog geen 2 uur later zat Spirit weer vrolijk te wippen met Senna!  :o Die Senna toch, stiekemd van 2 walletjes eten. Het moet toch niet gekker worden hier  ;D
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Gerdaaaa

Die Senna, het hoofd op hol gebracht aan beide heren  :D


Wat leuk te lezen dat Spirit zich weer door je liet kroelen.
Heerlijk toch?!!

*Manon*

Nouhou.... die Spririt heeft het er maar druk mee 

marie

Hoi, ik ben ook eens begonnen in je boekje en wat een voorselronde zeg! Ik heb een vraagje: Hoe maak je die lekkere aardbei-kers-maisbroodmix? Leuke valkjes trouwens. Hun nieuwe verblijf bevalt hun precies goed ;D
!!!Flip!!!