24 april 2024, 00:12:09

Rust in vrede Kippie

Gestart door robbertb, 22 juli 2009, 19:45:06

« vorige - volgende »

robbertb

22 juli 2009, 19:45:06 Last Edit: 22 juli 2009, 19:48:19 by robbertb
Na bijna 10 jaar is mijn grote vrolijke vriendje overleden. Wat voel ik mij rot zeg... Bij mijn beide nichtjes heeft hij vrolijk om de wieg gedarteld en nu ik zelf bijna vader word heeft hij het niet kunnen meemaken... 22-07-09, twee dagen voor mijn bruiloft en zes maandjes voor ons eerste kindje... Kippie was een vrolijke fluiter en heeft bijna tien jaar geleden alle liedjes geleerd die er toen op deze website stonden...  :'(

Daarbij was kippie een kleine beroemdheid en heeft hij zelfs een aantal keer in Computer!Totaal mogen staan. Bedankt voor alle uurtjes in mijn computer terwijl we artikeltjes schreven :(

Kaatje

Hoi Robbert,

Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met het verlies van jullie grote vrolijke vriend. Altijd hele nare en verdrietige dingen zijn dit  :-\

Ondanks alles toch een fijne bruiloft gewenst morgen.

Groetjes, Karin

Kimm

hoi robbert,

ach wat verdrietig zeg :'(  :'(
het was toch je maatje en je vriendje he. hij blijft voor altijd in jouw hart.
ook ik wil je enorm veel sterkte wensen met het verlies van jouw lieve kippie :'(
ook hoop ik dat je morgen een mooie dag zal hebben. kippie kijkt wel mee van boven naar zijn baasje.

rust zacht lieve kippie :-*



groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Ach, wat triest ....  :'(

Heel erg veel sterkte.

Rust zacht, lieve vrolijke Kippie.  :-*

Ondanks jullie verdriet om jullie valkenmaatje, toch een hele fijne trouwdag en heel veel geluk samen met jullie kindje.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Wat triest is dit. Ik voel heel erg met je mee en ik wéét hoe het voelt. Was het je enige valkje? Ondanks dit verdriet wens ik je toch ook een mooie trouwdag en wie weet komt er een tijd dat je weer een nieuw valkje gaat aanschaffen.

Heel veel sterkte en heel veel geluk!

robbertb

23 juli 2009, 00:50:43 #5 Last Edit: 23 juli 2009, 00:53:34 by robbertb
Het was idd mijn enige Valkje. Twee maanden terug nog een ontzettend mooie grote kooi voor 'm gekocht. Vanavond hebben we 'm met zijn favorieten speeltje begraven. Ik ga het beestje gigantisch missen. Bedankt voor jullie reacties.

Roxy

Hoi Robbert,

heel veel sterkte met het verlies van je dierbare valkje.

coolsille2

veel sterkte je komt er wel boven