29 april 2024, 09:13:01

Basis voer, Tips graag.

Gestart door Always look.., 26 juli 2009, 15:31:07

« vorige - volgende »

Always look..

:P was meet zo bedoeld van als ik 2 kilo bestel is het dan een beetje goed te bewaren ;)

Kimm

ja hoor. je kan ook aan haar vragen of ze het per kilo verpakt.
als je een bestelling bij haar doet, heb je ook nog een veld om evt vragen te plaatsen.
als jij 2 kilo wil hebben, dan zou ik het persoonlijk in 2 zakken willen hebben of je moet even een goede emmer of iets dergelijks kopen met een deksel erop.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi!

Ik gebruik ook de teurlings 228 en ben daar heel tevreden van, althans, Flupke lijkt er heel tevreden mee te zijn  ;)
Hier (in West-Vlaanderen in Belgiƫ) kan ik die enkel in zakken van 20 kg krijgen, en vroeger deelde ik die met m'n opa. Maar nu heeft hij ook geen kromsnavels meer. Mochten er mensen zijn van in de omgeving die dit voer ook willen, dan kunnen we misschien delen? Stuur me maar een IMmetje.

Groetjes
Romy

Always look..

Het voer is binnen hoor, Ziet er goed uit!  :D
Nu kan het omschakelen beginnen! Kan ik dat beter heel langzaamaan doen of gewoon het oude en nieuwe voer mengen en geven?
Ook heb ik een vraag over het ei-voer, In het oude voer zat dat er bij in moet ik dat dagelijks blijven aanbieden of is dat niet nodig?

xx Mijn Mannen en Ik

Kimm

hoi

je kan het gewoon mengen met je oude voer.
ik geef niet elke dag eivoer aan mijn valkjes.  alleen als het nodig is, bv bij rui en gewoon 1 keer per week een keertje.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010