|
Pagina's: [1]
|
|
|
Auteur
|
Topic: SPOED oppas wk. 45,46,47 2008 (gelezen 1535 keer)
|
houdini28
Valkparkiet eitje

|
Goedemiddag Forumleden,
Graag zou ik in contact komen met iemand die mijn 2 valken wil verzorgen voor 2 weken. Ze heten Houdini en Fidel. Het zijn beide mannetjes en Houdini is tam en gesteld op vrijheid. Fidel zit meestal in zijn kooi en is schuwig, maar hij mag graag een leuk deuntje fluiten. Ik ben bereikbaar via dit forum en zou graag op zeer korte termijn met iemand in contact komen, bij voorkeur Deventer, Apeldoorn en/of Zwolle regio Gelderland, Overijssel. Het mag ook noordelijker zoals Emmen of Hoogeveen. Natuurlijk kom ik de vogels zelf bezorgen en weer ophalen.
Met vriendelijke groet,  Gerard.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
houdini28
Valkparkiet eitje

|
Goedemiddag Forumleden, Graag zou ik in contact komen met iemand die mijn 2 valken wil verzorgen voor 2 weken. Ze heten Houdini en Fidel. Het zijn beide mannetjes en Houdini is tam en gesteld op vrijheid. Fidel zit meestal in zijn kooi en is schuwig, maar hij mag graag een leuk deuntje fluiten. Ik ben bereikbaar via dit forum en zou graag op zeer korte termijn met iemand in contact komen, bij voorkeur Deventer, Apeldoorn en/of Zwolle regio Gelderland, Overijssel. Natuurlijk kom ik de vogels zelf bezorgen en weer ophalen. Met vriendelijke groet,  Gerard.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Falcon
Gast
|
misschien ietsje meer info erbij (plus een foto)?
kunnen ze met andere valken? zijn ze andere huisdieren gewend? worden ze met kooi afgeleverd? neem je zelf voer etc voor ze erbij mee? hoe regel je dat qua da kosten? etc etc
|
|
|
|
|
|
|
|
|
roxy18
Valkparkiet eitje

|
hallo,
ik kom uit tiel en zou graag op u valkparkietjes willen passen voor een kleine vergoeding
ik hoop van u te horen
u kunt mij ook berijken via roxanijanianis@hotmail.com
met vriendelijke groet,
roxan van benthem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Franny
Valkparkiet

Geslacht: 

|
haha deze was voor 2008 moderator misschien dat oude berichten verwijderd kunnen worden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: [1]
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.114 seconden met 22 queries.
| |
|