28 maart 2024, 15:42:23

Vaarwel lieve Gabber

Gestart door Hermien, 21 juli 2009, 13:57:07

« vorige - volgende »

lynette

Hoi Hermien,

Ik zie het nu pas, Wat erg  :'(

Heel veel sterkte nog met het verlies van jou Stoere Gabber  :-*

Groetjes Lynett  :'(


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Hermien

Ach Lynette, geeft niks hoor, dat je het nu pas leest. Er zijn hier inmiddels zóveel boekjes te volgen, dat het bijna niet meer te volgen is......

Je hebt  zelf intussen ook behoorlijk wat te stellen met je gevleugelde vriendjes, hè? Sterkte met alles en ik zal proberen in je boekje 'bij' te blijven......

                                 :-*   :-*   :-*            :-*

Zyra

Hermien, ook ik zie dit nu pas en ik schaam me diep dat ik dit niet eerder heb gelezen

heel veel sterkte nog met het verlies van Gabber, hij zal altijd bij je blijven

Rust zacht lieve Gabber  :-*


lynette

Hermien je ben echt een wereldschat  :-*


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Mara

Hoi Hermien

Ow, ik wist niet wat ik las toen ik de naam Gabber zag staan...Heel veel sterkte met dit verlies. AL ben ik natuurlijk weer ontzettend laat met dit bericht plaatsen  :-[.

Mara

Hermien

Valt wel mee hoor Lynette.

En Mara, nog bedankt, ja het was voor mij ook schrikken toen het gebeurde. Tis leeg in huis en gelijk ook weer druk met de overige drie mannekes. En straks nog één keer een nieuw broertje voor ze, Gabber Beau.

                                           ;D   ;D   ;D             ;D

Machootje

Hoi Hermien,
Ik durf nu pas eigenlijk de 'in memoriams' te bekijken (vond het altijd eng omdat ik er niet aan wilde denken dat die van Macho er ook bij zou kunnen komen staan :() en ik wilde je ook nog heel veel sterkte wensen!! Is ook nog niet lang geleden.

:-* Judith

Rust zacht, lieve Macho! 22-8-2009