29 maart 2024, 16:29:39

jong valkje geplukt

Gestart door Kelly, 12 juli 2009, 23:16:29

« vorige - volgende »

Kelly

Ik denk dat 1 van mijn jongen een beetje geplukt is.
Hij heeft een gat in zijn hoofdje ter hoogte van de wangvlek ongeveer.
Is dat gewoon zijn oortje wat zichtbaar is geworden?
Hij heeft het al een paar dagen nu maar lijkt er geen last van te hebben?

Groetjes Kelly

Kimm

het lijkt mij gewoon het oortje, maar heb je erook een foto van?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kelly,

Je kan er inderdaad vanuit gaan dat dit de gehooringang van je valkje is. Het ziet er inderdaad vreemd uit, maar straks zitten er weer mooie veertjes overheen en dan zie je er niks meer van  :D

Groetjes, Karin

Kelly

Ik heb een foto ja maar ik weet niet hoe ik hem hier kan zetten.  ik krijg altijd een kruisje :/

Kelly



Of de foto komt hier te staan of een http adres.
Als het zo niet lukt moet ik morgen aan iemand anders vragen om hem hier te posten voor mij.

Groetjes Kelly

Kelly

Waw het is gelukt.
Als ik nu nog eens wist hoe ik het gedaan heb :)
Ik en computers....

Ik hoop dat het zichtbaar is op de foto.

Groetjes Kelly

Kaatje

Hoi Kelly,

Dat is inderdaad zijn oortje, maar het valt allemaal best nog wel mee en het groeit vast weer snel aan, de foto is overigens duidelijk en je hoeft je verder geen zorgen te maken.

Hoe oud is hij of zij en plukt de vader of moeder?

Groetjes, Karin

Kelly

Hij/zij is ongeveer 7 weekjes oud.
De ouders plukken ze niet maar de jongen plukken elkaar.

Eerst had dit valkje zijn bonte broertje of zusje geplukt.  Dat is helemaal goed gekomen.  Je ziet er niets meer van.
Nu zie ik steeds dat de bonte flink naar dit jong pikt uit jaloezie denk ik.  Hij of zij pikt hem steeds als hij/zij net gevoerd is door de ouders.  De ouders voeren beide jongen nochtans even veel.
Volgende week hoef ik niet te werken.  Dan wil ik ze weg halen bij de ouders.  Dan kan ik in de gaten houden of ze genoeg zelfstandig eten en naar hun nieuwe baasje kunnen.
Ze zijn wel al goed tam.

Groetjes Kelly