3 mei 2024, 23:49:08

heb ook nieuwe aanwinsten

Gestart door hilde, 5 april 2009, 13:58:15

« vorige - volgende »

hilde

5 april 2009, 13:58:15 Last Edit: 9 juli 2009, 11:00:15 by hilde
het begon op de kapaza site daar zag ik een agaatje staan met kooi gratis en hij moest dringend weg
ik er henen gemaild en hij was tam
wij deze gaan halen en hij moest weg omdat hij bij zijn vriendin ging wonen en zij niet tegen vogels kon
alleen men zoontje en men man mogen hem aanraken en uit de kooi nemen
als ik nog maar aan de kooi kom bijt hij naar mij dus niet echt vrouwen gewend  hihi
maar als hij uit zijn kooi is komt hij wel op men schouder zitten en begint hij een heel concert te fluiten waar je oren van daveren amai nog niet  het is echt niet zo 'n mooi fluitconcert   hihi

zo dat was even het begin


nu zijn we al een paar jaar verder hij wordt 10
heb hem al eens moeten reanimeren denk dat hij toen een kleine beroerte heeft gehad heb hem toen wat over zijn hele lichaam gewreven en toen beet hij mij niet daaraan zag ik dat er iets niet goed was want als hij in zen kooi klimde ging zijn hoofdje achterover en toen viel hij op de bodem van de kooi
dus ik gelijk een bakje genomen hem erin gezet en warm gezet  nadat ik hem gereanimeerd had een manier van spreken en even later knapte hij op  en werdt weer de bijterige piet die ik kende hihi heb hem toen maar terug in zen kooi gezet en sindien heeft hij het nietmeer gehad


foto's volgen

hilde


Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde


hilde

hallo iedereen het is een tijdje geleden dat ik hier ook nog eens een updeetje heb gedaan

pietje het agaatje is er nog altijd maar heeft al 2 keer een beroerte gehad heb hem dus al 2 x kunnen redden .hij is dan ook al 10 jaar . en als hij uit zijn kooi is maakt hij zich veel te druk.


nu nog nieuws

jago doet dat vogeltje al heel lang na

en het is er van gekomen een kanariepiet



maar deze is niet lang alleen gebleven en hebben er een vrouwtje voor gezorgt daar heb ik helaas nog geen fotoke van


maar nu hebben ze 3 kleintjes .al is het niet zo een goede foto maar die zullen er nog wel komen