20 augustus 2025, 14:42:48

Santpoortsevalkjes herplaatsen....

Gestart door Anke, 11 juli 2009, 17:18:47

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Leuk Anke ;D..

Ga jou zeker volgen, helemaal spannend ;D

Monky

Hey Anke,

Wat ontzettend gaaf dat je met je geelwangen gaat kweken. Er komen nog mooie jongen uit ook  ;D Dus als ik ooit een bonte cinnamon geelwang popje wil, kan ik bij jou aankloppen  :D (Ik vind dat echt een schitterende mutatie, maar ik heb nog maar plek voor 1 valkje en dat moet een dominant pastel EF witmasker worden). Maar goed, je weet nooit wat de toekomst zal brengen  ;D

Ik wens je heel veel plezier met de voorpret. Nog twee dagen en het is kerst dus...

Groetjes,
Monky

Dierenfreackske

Hoi Anke .....jeetje, liep weer achter, en wat een schitterend nieuws is dat,  de Arthur kooien staan er! En wat een hele mooie foto's, wat heb ik die gemist hoor! met de hangende schilderijtjes...hihi! En wat gaaf dat je de kooi zelf in elkaar hebt kunnen steken...jaja ...en het wordt tijd voor blokken daar he ! Wat zal je dat gemist hebben he ! Eindelijk is het zo ver!  ;D ;D ;D Blokken, donsjes ...ik zie ze alweer voor me!
Prettige feestdagen hoor meiss...mis je op msn, die is nog steeds niet gemaakt, na de kerst maar he, ze hebben geen tijd en ik kan dat niet.. :'( :'(  grtjs. Ann

Anke

Hallo allemaal,
Het is dit jaar erg vroeg kerst in Santpoort - Zuid ;D ;D ;D
Elza en Johna  en Alex en Rena hebben vandaag hun blok gekregen ;D ;D

Terwijl de valkjes los waren had ik vrij baan om de volieres blokklaar te maken.
Rena en Alex wilden eigenlijk wel meteen hun hok weer in :)

Johna heeft bij de vorige eigenaar al  meerder nestjes gehad, hij weet dus waar het blok voor dient.
Ik ben benieuwd hoe Elza het gaat vinden :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Kimm

haha dat verbaasd mij niets  ;D  ;D  ;D
super hoor!!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anke ...haha, ik wist het !! HIHI ...SUPER MEISS....ik ben zo benieuwd he! Grtjs. Ann

♪ Marlies

Dan zal het waarschijnlijk ook wel een vroege Pasen zijn in Santpoort. ::) :P :D

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

anika_en_spirit

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Anja

Jacky

Anke

Hallo allemaal,
Dank voor alle lieve kerstwensen :D

Het gaat hier allemaal goed.
De twee koppeltjes met blok hebben er nog niet heel veel belangstelling voor.
Elza zit zichzelf nog steeds te bevredigen op de voerbak :-\
En dat terwijl ze met zo'n knappe vent samenwoont :o :o
Hopelijk gaan de hormoontjes van haar man Johna nog aan het werk om zijn vrouwtje eens goed te versieren :)
Wordt vervolgd....
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes