1 juli 2025, 12:22:11

Santpoortsevalkjes herplaatsen....

Gestart door Anke, 11 juli 2009, 17:18:47

« vorige - volgende »

Anke

Hallo allemaal,
Alles gaat goed hier.
Rick en Gaya zijn echt een koppeltje, ik zie ze regelmatig wipwappen ;D

Met mijn knietje gaat het goed.
Volgende week ga ik weer gewoon vier dagen werken.
Ik kan ook al steeds beter op mijn knieen zitten.
Dus in gedachten ben ik al bezig om de Arthur kooi in elkaar te zetten, koppeltjes te schuiven en blokken uit te delen ;D  :-[ ;D

Maar het blijft nog even gedachten hoor ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Zeker weten dat het voorlopig alleen maar gedachten blijven?

Anke

Hoi Anja,
Ja hoor voorlopig blijft het bij denken :)
Zolang ik nog niet helemaal goed met mijn knie alles kan doen, kan ik ook de Arthurkooi niet in elkaar zetten ;)
Maar het gaat allemaal steeds beter...... ;D

Hallo allemaal,
Ik heb weinig tot geen nieuws vanuit Santpoort.
De valkjes hebben het prima naar hun zin.
Ze spelen slopen en vliegen en wipwappen ook naar hartenlust :)
Wat is het toch heerlijk om valkjes te observeren ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Ja valkjes observeren is heerlijk. De tijd vliegt dan voorbij. Ik kan er ook altijd zo van genieten.

Liefs,

Anja

Dierenfreackske

Hoi Anke, ja hoor, ..weet je, als ik me verveel , denk ik aan mijn valkjes en ga ik bij ze, en dan is het direct zonder het te beseffen  inneens 2 uurtjes om, hihi! De tijd vliegt zo voorbij als je ze begint te observeren he...leuk toch! Fijn dat alles super gaat met de valkjes daar en met je knietjes....
Hele fijne zondagavond nog...grtjs. Ann

carco

Wat is dat toch met die wippende valkjes binnen?
Hier ook al terwijl de dagen toch korten ??? Dit is toch helemaal geen natuurlijk gedrag om deze tijd van het jaar?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Marian

Hoi Anke,

In je gedachten heb je zeker al bijna donsjes ;)
Goed te lezen dat je knie 't steeds beter gaat doen!
Nog even en dan begint jouw tijd van koppeltjes, eitjes en donsjes weer :D

Fijne avond, welterusten voor strakjes,
groetjes Marian

Dierenfreackske

Hoi Anke, terwijl je knietjes steeds beter worden, mag je zeker al beginnen dagdromen van je nieuwe donsjes, die gaan er zeker komen hoor! Aach, ik kijk al uit naar die inimini sonsjes weer van je...grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi Anke ...effe een vervelend vraagje he, ...is er iets met je fototoestel gebeurd soms ??   ???  Ik mis je valkjes en schilderijtjes portretjes hihi!   ;D ;D lol...Komt wel weer he, waarschijnlijk heb je het maar druk met je therapie en kindjes op het werk dat foto's nu effe niet  kunnen he ..ik ben dan ook weer zo'n ongeduldige valkjesfreack  he. ;D ;D ;D..grtjs.  Ann

Anke

Hoi Ann,
Wahaha met mijn camera gaat het prima hoor ;D
Ik heb gewoon niet zo'n zin om foto's te maken.
Bovendien is het zo snel donker binnen dat de foto's ook niet mooi worden ;)
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Anke, haha begrijp ik hoor, het is dan ook zo'n donker weer he, ik wou dat het al lente was, hihi!  Fijn dat alles goed gaat met de valkjes ...grtjs. Ann

Bello

hoi Anke,

ik kom hier ook weer eend een keertje neuzen.........

Gaat dus al stukken beter met het knietje :D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

♪ Marlies

Fijn dat het met het knietje al een stuk beter gaat. :D

Ik snap dat je weer zit te popelen om te gaan kweken. Ik heb hetzelfde hier, als ik al die donsjes weer zie gaat het ook kriebelen. Helaas moet ik nog wachten tot maart. :-\

Dierenfreackske

Hoi , hihi hier ook hoor! Moet helaas ook nog wachten tot Maart april...hihi,  ik sta al te popelen om bij jou donsjes te zien eerst. 8) 8)  Ann.

amazingleeuwtje

Hoi Anke,

Lees wel stiekem jou boekje hoor af en toe'tjes ;)
Fijn dat het weer de goede kant op gaat met jou knie..

Benieuwd waar dat wipwappen bij jou toe gaat leiden ;) ;)

Groetjes Sylvia