21 juni 2025, 19:48:50

Santpoortsevalkjes herplaatsen....

Gestart door Anke, 11 juli 2009, 17:18:47

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

We kunnen elkaar de handen schudden.  :)
Welkom in *de laten zitten club* .  :-\
Ik vind dat ook zoiets l*lligs.  >:(
Je vindt vast wel een ander goed adresje voor I-tje.  :)

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Roxy

Nou ja wat heb je toch een rare mensen op de wereld. Een telefoontje zou toch netjes zijn. Heb je nog gegevens van die mensen?

Groetjes Roxy

Dierenfreackske

Haha, geen stijl, da's het minste he....het is gewoon heel vervelend om te zitten wachten op iemand , en dan komen ze nog niet ook, en dan nog zonder te laten weten, vind ik zo ongemanierd he. En flauw.   :P :P :P   Trek het je vooral niet aan hoor, je vind vast snel een nieuw huisje, zo'n mensen waar je niet kan iop rekenen...zijn beter af zonder valkje ook, hihi! Grtjs Ann

Anke

Hallo allemaal,
Ach ja... het hoort er allemaal bij.
Ik heb ook zoiets van: aan zulk soort mensen wil ik niet eens een valkje verkopen.
Ik vind wel een beter huisje voor de I-tjes :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Je vind ook vast wel een beter huisje voor je valkjes maar dan nog..een simpel telefoontje moet er toch vanaf kunnen  :-\

Heb je veel last van je knie ?

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hall allemaal,
Ik dacht het al aan de voortekenen te zien. Dorith heeft een ei gelegd :)
Het was alleen niet zo'n best eitje.
Het was lang en dun. Het eitje lag bovenop het broedblok en was stuk.

Ik heb het vervangen voor een nepei dat nu in het blok ligt.
Zo weet Dorith dat dat DE plek is voor een eitje ;D

Ik verwacht niet dat de eitjes die eventueel nog zullen komen bevrucht zijn. Beau en Dorith doen namelijk niks ;D

Beau haalt zijn gerief op de voerbak ::)
Maar goed, laat ze maar lekker spelen, ze kunnen nu in iedergeval oefenen.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

ach waardeloze mensen hoor anke. ( tenminste als er niets is gebeurd met hun)

dan verdient het i-tje een veel beter baasje!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Kimm,
Ik heb van deze mensen taal nog teken meer vernomen >:(
Onlangs heb ik wat spullen op marktplaats verkocht en daarbij heb ik gemerkt dat het heel normaal is dat mensen ineens niet meer reageren na mailcontact of gewoon niet komen.

Maarja... ik vindt een burostoel toch wel even wat anders dan een valkparkietje.....
Groetjes Anke

Kimm

haha ja een stoel is wat anders dan een valkje ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anke...wat sneu dat het valkje niet eens is opgehaald, maar je hebt gelijk, een ander huisje en veel beter maar!

Er is vast wel iemand die nog zo'n mooi en lief valkje zoekt he.   Grtjs Ann

Anke

Hallo allemaal,
Zojuist is weer een blij nieuw baasje vertrokken met  het Bontje en 1 van de pareltjes :)
Nu is dus alleen Iggy nog over.

Het is nu losvliegtijd, gezellig hoor ;D
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Anke, jaaaaaaa....fijn dat 1 van de 2 I-tjes naar een nieuw baasje is ....en leuk leuk, losvliegtijd....weer lekker genieten he! Grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

Dat zijn dan 3 vliegen in 1 klap.  :D
Met je laatste I-tje zal het ook wel goedkomen.  :)

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Helemaal weer up to date hier anke!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Balen dat mensen zo makkelijk omgaan met een valkje, gewoon niet komen, maar het is maar goed dat ze dit nu hebben laten zien..... je zou je valkje maar verkocht hebben aan ze en je komt erachter dat ze er niet naar omkijken ofzo omdat ze hem achteraf misschien toch niet zo intressant vonden ofzoiets....  :-\ :-\

Sally

Hoi Anke,

leuke voorstelronde, nu weet ik weer gelijk welke valkjes je hebt.
Je moet het maar kunnen volgen he... ;D

Wat stom dat de mensen die een I'tje gereserveerd hebben niet zijn komen opdagen, een telefoontje is toch het minste he.. Maargoed, over zo'n mensen moeten we ons niet druk maken. Ze verdienen gewoon geen valkje!

Fijn dat je vandaag nog iemand hebt blij kunnen maken met 2 jonkie's van je.

Groetjes!