24 juni 2025, 22:24:33

Santpoortsevalkjes herplaatsen....

Gestart door Anke, 11 juli 2009, 17:18:47

« vorige - volgende »

Saar

Veel beterschap met je knietje :-*

*Manon*

Hoi Anke,

rust maar goed uit met je knietje... geniet maar lekker van je valkjes maarrrrr er niet achteraan rennen hoor  :P :P :P

Veel beterschap  :-*

Liefs Manon

*Yvon

Hoi hoi

Nou gelukkig heb je die kijkoperatie achter de rug.  :D
En gelukkig hebben ze alles gelijk kunnen doen van wat er moest gebeuren.
Nu het revalideren nog.  :)

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

smiley

Hallo Anke

Jij bent wel erg verwend he' zit zo'n dokter aan allebei je knietjes in een korte tijd  ;D ;D
Alleen best lastig dat je erna nog een poosje in de lapppemand zit  ;) ;) toch niet zo'n leuke dokter  :-\ :-\
Hoop dan ook dat je weer snel opknapt en dat allebei je knieen het dan weer doen zoals het zou moeten  ;) ;D
Veel beterschap en doe rustig aan ....

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Anke

Hallo allemaal,
Bedankt voor alle beterschaps wensen.
Het gaat opzich best goed met mijn knie.
Hij is wel wat dik, maarja wat wil je als je halve knie is bijgeschaafd :-\
Ik KAN er wel al gewoon mee lopen (al voelt  dat niet lekker vanwege de zwelling) maarja dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling, ik moet voorzichtig doen...
Gelukkig is het mooi weer, dus kon ik vanmiddag heerlijk op het balcon zitten ;D

De valkjes komen er op dit moment weer bekaaid af.
Ze kunnen helaas de kooi niet uit.
Want inderdaad Manon.... ik mag niet achter de valkjes aanrennen ;D ;D
Hopelijk kunnen ze snel weer van hun vrijheid genieten.

De jongen van Chico en James doen het super.
De veertjes op de koppies doen goed hun best om terug te groeien.
Ook zie ik de kleintjes al regelmatig op de voerbak zitten :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anke,

fijn dat je weet thuis bent. doe lekker kalm aan hoor. ik wens je ook heel veel beterschap.

ja het wieken bij asha en miki heeft geholpen. ze stappen weer netjes op zoals het hoort  ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Larissa

Hey Anke

Ook van af deze kant nog veel beterschap gewenst met je knie

Groetjes Larissa

Anke

Hallo allemaal,
Het gaat goed hier met de valkjes.
De jongen van Chico en James zie ik steeds vaker op de voerbakken en van de trosgierst snoepen :)

Verder doe ik mijn best om rustig aan te doen, zodat mijn knietje goed kan genezen ;)
Gelukkig kan ik 's middags lekker op het balcon zitten.
Hi hi wat zal ik bruin worden ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

;D 8)

Fijne Pinksterdagen!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Oeps Anke ik ben een beetje laat, maar wensjou een snel herstel toe met je knietje..

Ennn wens ik jou hele fijne zonnige pinksterdagen...

Groetjes Syl

Serita

Ja je hebt wel het goede weer uit gekozen om op het balkon in de zon te moeten zitten he!

Ohhh en zijn ze al aan het snoepen? oohh wat goed zeg, het aftellen voor mij kan nu echt beginnen!!! Nog een paar weekjes en dan kom ik Nena halen, en gaat ze als

Jennah

hier haar nieuwe huis betreden!!

Anke

Hoi Serita,
Ik vind dat je een erg leuke naam heb bedacht voor je valkje :)
Hihi nieuwe huis.... dat is een nieuwe villa ;D ;D
Groetjes Anke

Caroline

Hey Serita, jij hebt de Royal Kingdom als kooi, hoe bevalt hij?? Tot nu toe dan. ;)

Ik zit er ook over te denken om deze kooi bij Dierenvilla te bestellen voor mijn JOOP! & Juicy voor in de kweekkamer, hij past precies maar ik ken de kooi eigenlijk helemaal niet.  ::)

Leuke naam heb je voor je valkje bedacht.

Groetjesssssssssss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Serita

Hoi Caroline,

Inderdaad, de Royal kindom. Ik vind het een prachtige kooi, hij paste bij ons ook precies op de plek die ik in gedachten had. Had alleen in het begin wat twijfels over de verticale spijlen, maar had inmiddels al begrepen dat ze daar ook aardig op kunnen klimmen, dus dat zal wel goed komen.

Het is een stevige (en ook zware :P) kooi, en het rek onder de kooi vind ik ook wel erg practisch, moet alleen even wat boxen/dozen/opbergiets gaan scoren zodat de spullenn niet allemaal los voor het grijpen liggen, voor Jennah straks met een zak voer er vandoor gaat :P

De deuren zijn erg groot en het slot oogt vrij veilig, de deurtjes aan de zijkanten zijn wat kleiner, en hebben een 'normale' sluiting, dus ik ben bang dat de valkjes die wel open gaan krijgen met wathandigheid, maar daar moet ik even naar kijken.

Het enige nadeel vind ik dat over de bodem bak, waar je de hout snippers in doet, nog een rek heen geplaatst wordt, ik wilde deze eruit halen zodat ze gewoon over de houtsnippers kunnen scharrelen en ze niet over het rek hoeven te balanceren, maar dan krijg je een gat van2 cm aan de voorkant van de kooi. Ik heb daar nu een plankje voor gemaakt, hebben ze nog wat te slopen hahaha.

Maar ik ben er in iedergeval blij mee, hopelijk Jennah, en later haar vriendje ook! Ik vind het een aanrader!

Oh overigens, ik had de kooi voor 10 euro goedkoper gekocht bij de Ranzijn, maar ik weet niet of die bij jullie in de buurt ook is :).

=======================

Hoi Anke,

Ja ik heb zoveel kooien bekeken maar gezien ik twee valkjes wil, en ik vier dagen in de week gewoon werk overdag, wilde ik wel dat ze de ruimte hebben :D Ben blij dat het uiteindelijk deze kooi is geworden, heb ook nog zitten twijfelen over kamer voliere's maar die waren vaak wat smaller, en je kunt er niets onder leggen natuurlijk. En dan nog in een S bocht om die dingen schoon te krijgen.. Nee ik denk dat dit voorlopig de beste keus is!.
Nu nog aftellen tot Jennah zelfstandig is  8).

Sterkte met je knie he!

Caroline

Dank je wel, Serita, voor je uitgebreide uitleg. Ik ben nu helemaal overtuigd, ik ga deze kooi ook bestellen. JOOP! & Juicy zitten nu in een lege kweekkooi (Jockkooi papegaaienkooi) maar in augustus heb ik deze kooi weer nodig voor het nieuwe kweekseizoen.  ;)

Helaas kan ik hem niet bij een Ranzijn halen, zover ik weet zitten die niet bij ons in de buurt dus ben ik de € 10,= al kwijt aan benzine.  :P

Maar ik haalde al meer kooien bij Dierenvilla en zij hebben ook een keurige service.  ;)

Dank je, Anke, voor het even lenen van de boekje.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.