druppel en dimmy- hebben 3 donsjes en nog 3 eitjes

Gestart door druppel, 11 juli 2009, 11:06:00

« vorige - volgende »

Kimm

alles moeten ze tot hun beschikking hebben. voldoende voer.
elke dag net zoals altijd vers water.

geef ze maar extra eten. ook groenvoer etc.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

druppel

het gaat hier heel erg goed met mijn valkengezinnetje, ze zitten om en om op het nest, geven de donsjes allebij eten,
en die zijn op hun beurt zo gegroeid dat ze zeker 2x zo groot als hun broertjes en zusjes in de eitjes zijn.
ik kan nu ook duidelijk een goed gevulde krop zien zitten.
er zijn nog steeds geen eitjes uitgekomen verder, en maak me daar ook best zorgen om dat als die wel uitkomen de grote drie het kleintje miss verdrukken enzo.

ik heb ze nog niet uit de nestkast gehaald, ik vraag me ook af of het echt nodig is, ik ben zo bang dat ik de boel verstoor en aangezien het nog niet vies is en ik ze zie groeien dacht ik het zo te laten, tenzij er tegen bericht komt de weegschaal staat er evt voor klaar.
ook al het eten en de lamp is aanwezig ::)

ik durf niet te beslissen over een evt naam want dat er een of twee hier blijven zit er dik in, maar ik ben bang dat het ongeluk brengt ;) die lamp en nurtibird heb ik daarom ook gehaald zal je zien heb ik het niet nodig en als je denkt loopt wel los kan ik in het weekend...... nou ja kortom volgens mij gaat het hartstikke goed en ik hoop dat ik hier geen negatieve berichten hoef te plaatsen

Kimm

Hoi,

wat super fijn voor je dat het goed gaat  :D
dus je gaat er 2 houden? ach wat leuk! ik ben blij dat je er nu wel van geniet. moet je ook doen hoor  ;)

de warme lamp etc, is altijd goed om in huis te hebben hoor. is geen miskoop.

liefs kim

druppel

ja dat er hier zeker eentje blijft staat vast, maar als ik ze hier hun gang laat gaan zal er in het voorjaar een voliere gebouwt moeten worden ;D
zelf houd ik liever alles binnen vind ik gezelliger dus dan kan je niet alles houden, toch ;)

die lamp kon ik lenen, miss koop ik er wel eentje in de toekomst zelf maar deze kan ik ook halen als ik er eentje nodig heb dus net zo makkelijk ik probeer foto's te maken maar tja het wil niet zo lukken whahahaha

druppel

de trotse ouders gister, dus met donsjes van 5 dagen oud, door de tralies geschoten het voorkant van het blok zit er niet op dat vindt druppel eng en gaat dan gewoon met haar eieren op het rooster zitten.

die kooi moet nodig schoongemaakt maar tja pfffffff

Kimm

ach wat ontzettend schattig en lief :D  :D  :D

Anke

Hoi,
Ik zie net pas dat je donsjes hebt.
Dat betekent dat ik nu dus valkjes oma ben ;D ;D ;D
Ik ben hartstikke trots op kleine Dimmy ;D ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

druppel

hey anke,

tja stom van me ik had je de blijde boodschap in je dagboekje kunnen zetten, maar ik was er zo van geschrokken :o
maar je mag inderdaad wel trots op hem zijn want hij doet het zo goed als vader ;)
maar zo ie zo is het een grote lieverd met veel zangtalent ;D

*Manon*

superleuke foto!!

En gefeliciteerd me de donsjes  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Anke

Hoi,
Hoe gaat het met mijn kleinkinderen? ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

druppel

morgen als alles hier rustig is ga ik even foto's maken, dan kan ik het hok ook nog een keertje verschonen.
het gaat hier verder super, ze hebben volle kropjes en groeien als kool.
wanneer begin je echt om ze aan handen te wennen eigenlijk?
met 4 weken als ze het hok uit zijn vermoed ik.
pa en ma zitten alleen nog 's nachts in het hok, overdag voeren ze alleen maar, als ik een kleintje pak voelen ze lekker warm aan dus dat zit wel goed denk ik :)

druppel

eerst maar beginnen met de kleinste van het stel dali

dan hebben we dawn, beetje donker geworden hij/zij is ook donkerder dan de rest
dan dante de grootste van het stel.

kropjes waren niet zo lkkr gevuld, hou het even in de gaten maar vandaag ;) foto's maken is ook wat met een hand ::)

Anke

Hoi,
Wat een lieve en leuke foto's!
Je kan al veel vroeger beginnen hoor met ze aan handen laten wennen.
Ik heb de donsjes hier al vanaf dag 1 in handen, om ze dagelijks te controleren.

Zodra ze in de pennetjes zitten ga ik uitgebreid knuffelsessies met ze houden :)
Groetjes Anke

Kimm

ah wat mooi en lief  :D  :D
leuk hoor om ze even te zien!!

groetjes kim

druppel