28 maart 2024, 10:45:49

Te gek voor woorden!

Gestart door bobbie, 21 april 2009, 15:43:21

« vorige - volgende »

Caroline

Ik weet niet wat die vent uitspookt maar deze linken werken ook al niet meer.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Romy

Hoi Caroline

Wat vreemd zeg! Want die advertenties staan er nochtans wel nog op.
Als je valkparkieten intikt onder de rubriek vogels/parkieten en papegaaien, kom je automatisch bij die twee advertenties uit, ze staan bovenaan.

Groetjes
Romy

mieke_06

grrr ik kan zo kwaad worden hoe mensen die lieve beesten behandelen. waarom denken mensen niet na!!!!!!! valkparkieten hebben ook gevoel en is geen speelgoed ik kan ze wel...........

sorry moest het even kwijt

gr mieke

JAN-

Heeeeelemaal eens met jullie!!! 'k zie ook met afschuw al die advertenties op marktplaats over baby-valkjes en andere baby-vogels (al dan niet met vrolijk lachende trotse eigenaren op de foto zoals die mevrouw met haar 'elftal baby rose-kaketoes') Echt belachelijk, en totaal onnodig, want jonge zelfstandige valkjes zijn ook prima tam te krijgen!

JAN-

..............en zelfs ook hier worden valkjes voor evt. handopfok aangeboden, zie 1 v/d advertenties van onlangs
Beetje vreemd, niet?

Karin

Ach ja.... sommige mensen willen echt alleen maar handopfokjes kopen  ::) Één voordeel als ze verwezen worden naar valkparkiet.com : er staan ook veel waarschuwingen bij handopfok  ;D Ene... bij de advertenties op valkparkiet.com staan ook regelmatig jongen van 3 - 4 weken te koop hoor....
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marouska

Nu zijn die 2 advertentie's alweer verwijderd!

Wat is dit onverantwoord zeg,
die man laat gewoon het lot van jonge valkjes over aan mensen die er (misschien) niets van snappen!

makkelijk gezegd:
Kijk maar op een site!

Hier zakt mijn mond van open hoor.  >:( >:(