(¯`◕‿◕´¯)Dordtse valkjes (¯`◕‿◕´¯)Popjes gezocht

Gestart door Dordse valkjes_patty, 7 juli 2009, 14:39:07

« vorige - volgende »

biene

oh dan heb ik het verkeerd begrepen  :P ik vond t al zo raar dat een eitje zomaar vast kon blijven plakken    :o  ::)

gelukkig is het allemaal goed gekomen  :)

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Christine

Super dat ze beiden terug broeden!
Veel succes met dat bevruchte eitje, nu maar hopen dat het goed ontwikkeld en dat de andere eitjes ook bevrucht gaan zijn! :D :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

hoi,

thnx chrisje

op de 4de lagen er 4 eitjes waarvan 1 kapotte en gisteren de 9de lagen er totaal 4 en 1 onder de buikje geplakt en dan dat eitje die er zo uitzag

het 1ste eitje is geleg op de 28ste dus ik zie het wel allemaal en als dit er 1 is van de 3de of het 4de eitje ben ik benieuwd heoalng die gaat duren en of het natuurlijk wel ontwikkeld  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Gerdy

jeetje spannend om te weten of ze nu bevrucht zijn of niet..wel super dat ze weer zijn gaan broeden.

zo'n aangeplakt eitje heb ik nog nooit gezien..ik kan me voorstellen dat je ervan bent geschrokken.

gr gerdy

patty_dordtse valkjes

 ;D ;D ;D schrok inderdaad maar was snel bij me ged8te van hoe kan ik dat het beste gaan helpen  ;D ;D ;D

zoals je zag was lucky zelf nog aan het napoetsen op de foto  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

☺ Pita ☺

Heeeeeeeeej fijn dat het nu goed gaat , hopenlijk blijft het zo he!!
Groetjes Petra.

Christine


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

Gisteren waren ze er weer even af gegaan :-[
ik ging snel nog een keer vers voer en alles neerzetten en nadat ze de buikje weer vol had gegeten gingen ze samen terug

tegen de schemering nog een keer gekeken en lucky zat nog in het blok en toen het donker was nog maar een keer geloerd voor de zekerheid...ze kwam blazend het blok uit en trok zich direct weer terug  ;D ;D ;D

Super gewoon

Verder ga ik vandaag weer foto's maken buiten de voliere spijltjes en van de kinders want me ma die gaat volgende week op vakantie en ik moest ff wat foto's maken met mijn nieuwe Camera die ik had gekregen voor moederdag en alvast voor me verjaardag  ;D ;D ;D

dus ga vandaag lekker me camera'tje uitproberen en hoop op leuke foto's


mss tot vanmiddag met de foto's  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Gerdy

die foto's wil ik wel zien hoor..je moet er natuurlijk heel veel maken om te proberen.

patty_dordtse valkjes

11 mei 2010, 13:41:40 #670 Last Edit: 11 mei 2010, 13:53:09 by patty_dordtse valkjes
Ff een serie foto's van joey  ;D

Hoe graag wil joey de camera hebben  :P



ja



zo graag



aaaaaahhhhhhhhhhhh mama ...



pleaseee  ;D



gelukkig gaat de deurbel



naomi had de hondjes uitgelaten  :-*



foto  ;D



ff trap lopen met joyce  ;D



Ff bij de buurman kloppen



dan naar bed  ;D



Lekker kontje met zijn boxershortje  :-*



leuke serie toch hahaha...


hieronder komen een paar van de voggies wilde ze niet storen echt want bustertje en mandy waren druk bezig met een blok dus kwam ff snel loeren en klikken bij ze straks mss nog meer en anders morgen of zo  ;D



pimmie  ;D



pim had een beetje bloed bij zijn neusdopje  ???Kan dat kwaad?



angeltje



zero  ;D



ff loeren bij lucky&diego maar....




PAS OP !!!diego was er niet blij mee  ;D ;D ;D



zo dat was weer ff een foto up to date  ;D



:-* :-* :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Super foto's!
Vooral van je zoontje! hij is geweldig! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

☺ Pita ☺