(¯`◕‿◕´¯)Dordtse valkjes (¯`◕‿◕´¯)Popjes gezocht

Gestart door Dordse valkjes_patty, 7 juli 2009, 14:39:07

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

zekers verdrietig maar lieve mensen die dit doen toch  :-[
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Kimm

Citaat van: patty op 12 maart 2010, 13:30:53
zekers verdrietig maar lieve mensen die dit doen toch  :-[

ik snap deze zin niet  ???

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

patty_dordtse valkjes

die dit op de site zetten zo bedoel ik het

het dierenasiel heeft dat naar hun gestuurd en hun hebben een mailtje ook gestuurd met de mededeling dat die op eht prikbord staat...vandaar de link  :-[
jonge valkjes te koop

*Manon*

Inderdaad super dat er zoveel aandacht aan wordt besteed Patty  :D

Ik hoop dat ie gevonden is en dat ie niet meer buiten rond zwerft... vind dat zo'n naar idee  :-\

Liefs Manon

patty_dordtse valkjes

hoi manon,

ja zeker een naar idee maar nadenken waar die is wat die aan het doen is allemaal zulke dingen die blijven spoken door mijn hoofd.

:-[
jonge valkjes te koop

Dierenfreackske

patty_dordtse valkjes

Goeie morgen  ;D

Ja ik weet het het is vroeg in de  ochtend  ::)Me lieve wekkertje ging om 4 uur af omdat me mannetje naar groningen moet voor zijn werk dus hij werd om kwart voor 5 opgehaald.

ik zie je nu al denken waarom ga je niet terug  :-[ .
Mijn wekker die doet het dus niet haha en ik weet dat als ik terug ga dan alsnog lekker blijf liggen en lekker verder zou slapen  :P .
Dus ik dacht kom laat ik weer eens een berichtje plaatsen in me boekje  :o .

Onze lieve boy is nog steeds niet terug en ik vermoed dat die ook niet meer word gevonden of iemand hem heeft gevonden en niets zegt.
Ik zal het nooit weten maar hopen doe ik natuurlijk nog steeds dat die terug komt.De deur zal wagenwijd openstaan voor hem  :-* :'(.
Met de buitenvalkjes gaat het iedergeval goed ze zijn zo broeds als wat en hebben er erg zin in.
Ik zit wel al voor een mannelijke valkje te kijken voor ons popje maar de meeste die ik zie zijn allemaal te ver weg of verkopen de man alleen als koppel  :-[
dus ik moet nu gaan nadenken wat en hoe ik verder ga en wat ik moet gaan doen.

Binnen is het vele rustiger geworden.
Ik heb een moeilijke beslissing genomen en heb ook een goede afspraak gemaakt met een heel leuk stel.
je zal je nu wel afvragen waar heeft ze het over  :-[
We hebben of eerder gezegt ik heb ervoor gekozen om rambo te herplaatsen omdat het steeds in huis luidruchtiger werd.
We hebben alles geprobeerd om hem te negeren straf etc niks werkte hier en hij ging steeds harder tieren.
Ik heb de afspraak gemaakt dat als het niet ging dat hij tyerug naar hier zou komen en dan zou ik hem buiten plaatsen mss dat die dan ging veranderen in een valk in plaats van een valken mensje.
Onze kleine joey die is al een slechte slaper en als je dan nog getetter hoor van een valkje is dat geen pretje en echt hard deed die het.
nu is het 1 avond gisteren geweest dat het voor 9 uur stil was in huis dat hebben we lang niet meer meegemaakt.

We hebben wel ook het idee dat de andere meer rust hebben gevonden.
Onze diego en onze Zero die hebben echt al praatjes gekregen.
Diego is helemaal gefocust op lucky en als zij geen gehoor geeft dat kwebbelt die tegen zijn voetje haha echt grappig om te zien.
Onze Zero van caroline dat is overduidelijk een man en is er al heel vroeg bij met zijn versierpogingen  :o vleugels wijd en dan ook lekker gaan kwebbelen tegen alles en vooral jah jah lucky en diego haha...

Zero is het bezige bijtje in huis en is erg nieuwsgierig in alles net als onze luck maar op een andere manier.

diego word ook goed bezig gehouden zodra naomi thuis komt van school zitten ze samen te spelen met poppetjes en glimmende dingen dus ze hebben een heuze klik.

Met onze Naomi gaat het wel goed ze heeft haar ups en meer downs ze is 8 jaar maar af en toe pffffffffffffff....die kan soms erg boos doen om ....niks of jah eerlijk gezegt de zin hahaha...maar dat is nog wel te doen want als het goed is ben ik nog steeds de baas...maar jah vlt niet mee  :'(

Onze andere deugniet dat is me er ook 1.
was gisteren helemaal in paniek omdat die een beetje raar deed net alsof er een kriebel in zijn neus zat.
dus na een paar keer snuiten kwam er een ROZIJNTJE uit  :o.

Dus ik gelijk naar me lieve buurtjes gekeken in dat mini neusje van hem  maar kon niks meer vinden of er nog 1 zat.

hij deed na dat de rozijntje eruit was niet meer kriebelen dus ga ervan uit dat die eruit is.

Vandaag word mijn buurvrouw geopereerd aan haar schouders en moet 5 dagen blijven.
Ze slikt vele medicijntjes net als de buurman die echt top mensen zijn ze staan altijd voor me klaar als ik me ei kwijt wil of weer verdrietig ben  :'( :'( :'(

dus ik ga er morgen even langs in het ziekenhuis om te kijken hoe het met haar gaat.

Verder om een lang verhaal kort te maken moet er nog een aantal dingen gebeuren buiten nog de deur verven van het hok en is het huisje eindelijk klaar van buiten pfffffffffff...kan geen kwast meer zien.
alles is geschuurd en geverfd en 2 keer in de lak gezet dus voorlopig geen omkijken meer naar toch.

Het is nu pas 6 uur geweest en naomi ligt in haar bedje nog enjoey in ons bed de laatste tijd dus die heeft de ruimte  ;D.
ben benieuwd hoelaat die wakker word dit keer ...

nu ga ik maar echt stoppen met me verhaaltje hij is wel erg lang geworden volgens mij  ;D ;D ;D

iedergeval tot de volgende keer maar weer  :-*

jonge valkjes te koop

Dierenfreackske

Hoi, je hebt er goed aan gedaan goede afspraak te maken voor in geval RAMBO  niet mag blijven he, soms moet je ook vervelende beslissingen nemen he, maar heeft een goed huisje he.....whaahaaaaa wat vroeg uit je bedje ..ik om 5.30 u. ...natuurlijk wil je dat Boy nog terug komt, je mist hem vast heel erg! :'( :-\ :-\

Vrees ook dat je nu geen nieuws meer gaat vernemen over hem  :'( :'(

Fijn  dat Zero het zo goed doet. grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

600000 post geplaatst...

Het broedseizoen is geopent ...LOL  :P
jonge valkjes te koop

carco

Was het je bedoeling dat Rambo binnen zou blijven dan?
Ik dacht dat hij ook naar buiten ging?

Waarom heb je dat niet eerst geprobeerd?

Je wil niet weten wat voor herrie het hier bij tijd en wijle is  :-\

Jammer hoor.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Dierenfreackske

Hoi Patty, alsnog gefeliciteerd  :-* :-* :-*  grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

17 maart 2010, 07:55:16 #356 Last Edit: 17 maart 2010, 07:58:36 by patty
carolien,

Soms moet je een keuze maken en als je die eenmaal moet maken is het nooit leuk natuurlijk.
ik heb die keuze ook niet alleen daarom gemaakt door meerdere redenen en dit was het beste voor rambo vond ik zelf. :-[

hij maakt het goed iedergeval ze hebben een nieuwe manicure in huis en het is een lekkere macho.
en als het niet zou gaan of wat dan ook dan komt rambo terug....

dus ik vind dat ik een moeilijke maar een goede keuze heb gemaakt  :-[
jonge valkjes te koop

Dierenfreackske

patty_dordtse valkjes

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/sander_v_politieman_moordenaar.html#more

de foto's van die man staan nu ook op internet lees ik net...

vind dit heel erg voor de familie...

jonge valkjes te koop

carco

Ik ken hem  :-\
Niet persoonlijk, maar weet wel wie het is  :censuur
Klik op het plaatje voor onze site!