7 mei 2025, 05:03:45

Niet bij me komen buiten de kooi

Gestart door Sorella, 2 juli 2009, 08:36:07

« vorige - volgende »

Sorella

Joep is zaterdag naar boven gegaan en Bowie naar beneden maar was geen succes, Joep verkommerde helemaal ondanks dat onze zoon hem mee naar zijn kamer nam en ik 2/3 keer per dag een uur tot anderhalf uur boven zat, zijn ontlasting werd waterig en hij verzorgde zijn eigen ook niet meer.
Nu zit hij samen met Bowie weer beneden en viel meteen op de gritbak en voerbak aan alsof hij dagen niet gegeten had.
Samen scharrelen ze nu lekker over de bodem en ze zaten zelfs tamelijk dicht naast elkaar op een stok wat voor die tijd dus niet het geval was.
Morgen weer los laten vliegen en dan maar hopen dat ze gewoon bij ons komen.

Kimm

ach arme joep  :-\ die had heimwee.
gelukkig zijn ze nu weer saampies en gaat het nu gewoon goed met loslaten :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

coolsille2

super tof dat hij zo verandert.
Veel succes ermee

grtz sille

Sorella

Rare beesten, in de kooi verdringen ze elkaar om ge koppiekrauwd te worden maar buiten de kooi is het nog niet je van het.
Ze komen wel na anderhalf uur losvliegen, joep komt, bowie volgt wat als resultaat heeft dat bowie boven op joep land en ze dus alletwee weer wegvliegen, maar als ze op  de ventilator zitten steken ze nog steeds hun middelteen uit.
Maar ik heb er wat op gevonden, elke 2 weken haal ik een tak van een wilg of berk af en leg die boven op de kooi, als ze losvliegen gaan ze nu regelmatig op de kooi zitten om er mee te rotzooien en daarna gaan ze heel makkelijk de kooi in.