26 april 2024, 12:20:46

HELP!!!

Gestart door valky, 1 juli 2009, 14:57:49

« vorige - volgende »

valky

Citaat van: Always look.. op  2 juli 2009, 16:02:56
Bij een goede kweker krijg je een gezond zelfstandig etend valkje mee daar kan niet heel veel meer mee fout gaan.
zijn dagelijkse verzorging, en heeeeel veel aandacht en je hebt een vriendje voor zijn of haar leven!

xx

de dagelijkse verzorging en heeeeeeeeeel veel aandacht zal niet mankeren,dat kreeg ons valkje nu ook al,we waren er echt aan gehecht en het was dan vanmorgen om kwart voor 9 ook een grote shok om onze valky dood aan te treffen.ik wou dit valkje een heel goed leven geven maar het mocht blijkbaar niet zijn.we hebben het dan ook begraven en heel wat tranen voor gelaten.ik mis ons valkje ontzettend en wou dat dit ons vriendje voor zijn leven kon zijn...  :'(

Always look..

Het wat ook geen verwijt hoor! was meer om je te laten merken dat het bij een goede kweker niet snel fout kan gaan!

Ik snap heel goed dat het een grote shock was je valky levenloos te zien liggen ik herken het gevoel erbij ook heel erg! (pas een valk verloren)
Ik leef heel erg met je mee!

Valky zal voor altijd ik je hart blijven !

valky

Citaat van: Always look.. op  2 juli 2009, 16:15:03
Het wat ook geen verwijt hoor! was meer om je te laten merken dat het bij een goede kweker niet snel fout kan gaan!

Ik snap heel goed dat het een grote shock was je valky levenloos te zien liggen ik herken het gevoel erbij ook heel erg! (pas een valk verloren)
Ik leef heel erg met je mee!

Valky zal voor altijd ik je hart blijven !

neen,ik nam dit ook niet op als verwijt,ik weet dat jullie het hier allemaal goed bedoelen.oei,sorry voor jouw valk,hoop dat het verdriet al wat gesleten is.zomaar opeens verloren ook?het is daarom dat ik ook niet snel weer nieuwe dieren in huis haal,wanneer ze dan sterven is het steeds zo moeilijk om ze los te laten aangezien je je zo hecht!!dank u en ik weet dat valky nooit uit mijn hartje zal gaan,daarvoor heb ik veel te veel liefde gehad voor hem.voor jou ook veel sterkte met het verlies van je valk.

mieke_06

Citaatja,dat zou inderdaad leuk zijn.ik heb de moed nog om het nog eens te proberen maar ik zou niet graag weer falen en een valkje van het leven beroven zeg maar!!

1 ding je hebt niet gefaald en ook geen valkje van het leven berooft. Je hebt je best gedaan en het is de schuld van die kweker. Verder wens ik je heeel veel succes met de verwerking van het verlies van Valky.

groetjes, Mieke

valky

Citaat van: mieke_06 op  2 juli 2009, 16:32:12
Citaatja,dat zou inderdaad leuk zijn.ik heb de moed nog om het nog eens te proberen maar ik zou niet graag weer falen en een valkje van het leven beroven zeg maar!!

1 ding je hebt niet gefaald en ook geen valkje van het leven berooft. Je hebt je best gedaan en het is de schuld van die kweker. Verder wens ik je heeel veel succes met de verwerking van het verlies van Valky.

groetjes, Mieke
dank u om mij een beetje op te beuren,vind ik heel lief.ja,ik had alles geprobeerd maar toch...bedankt voor de steun.

groetjes

Jacky

Heel veel sterkte met het verlies van Valky.

Zoals hier al staat heb je niet gefaald, maar ik ken het gevoel. Als hier een diertje sterft, vooral als het ziek was, vraag ik me altijd af of ik het niet beter had kunnen doen. Dit heb ik gelukkig al een beetje een plekje kunnen geven.

Ik heb helaas veel dieren verloren. Als je ratten houd die maar 2,5 jaar max worden en je krijgt steeds meer dieren toegeschoven, blijf je ook houden dat je dieren verliest. Ik heb geleerd om dat verlies op te kunnen wegen tegen wat ik van ze krijg in de tijd dat ik ze mag verzorgen. Dit heeft echter nog jaren geduurd. Tijd heelt wonden, maar soms erg langzaam. Toch heb ik besloten geen ratten meer te nemen. Het is goed geweest.

Wat je (ex) kameraad heeft gedaan is voor mij onvergevelijk, maar je kunt het tegendeel hier vinden om dit forum. Hopenlijk geeft dat je de moed om het toch een keer te proberen.

Hopenlijk beleef je net zo veel plezier in een toekomstig valkje, als aan de liefde die je kreeg van Valky.

Groetjes Jacky

valky

Citaat van: Jacky op  2 juli 2009, 21:46:01
Heel veel sterkte met het verlies van Valky.

Zoals hier al staat heb je niet gefaald, maar ik ken het gevoel. Als hier een diertje sterft, vooral als het ziek was, vraag ik me altijd af of ik het niet beter had kunnen doen. Dit heb ik gelukkig al een beetje een plekje kunnen geven.

Ik heb helaas veel dieren verloren. Als je ratten houd die maar 2,5 jaar max worden en je krijgt steeds meer dieren toegeschoven, blijf je ook houden dat je dieren verliest. Ik heb geleerd om dat verlies op te kunnen wegen tegen wat ik van ze krijg in de tijd dat ik ze mag verzorgen. Dit heeft echter nog jaren geduurd. Tijd heelt wonden, maar soms erg langzaam. Toch heb ik besloten geen ratten meer te nemen. Het is goed geweest.

Wat je (ex) kameraad heeft gedaan is voor mij onvergevelijk, maar je kunt het tegendeel hier vinden om dit forum. Hopenlijk geeft dat je de moed om het toch een keer te proberen.

Hopenlijk beleef je net zo veel plezier in een toekomstig valkje, als aan de liefde die je kreeg van Valky.

Groetjes Jacky
hey,alvast bedankt voor de steun.ja,ik heb ook al veel huisdieren verloren en toch kan ik het steeds moeilijk plaatsen...ik weet wel dat ik steeds men best doe voor een goede en liefdevolle thuis voor de diertjes maar toch was het bij valky precies een ander verlies dan anders,misschien omdat ik er me al niet zo goed bij voelde omdat ik er geen ervaring mee had maar toch ging er veel liefde,vriendschap en aandacht naartoe en daardoor doet het ook zoveel pijn.hij kon zelf ook al zo tegen mijn hand komen flemen om tegen zijn hoofdje te wrijven...hij blijft in men hart en ooit zal ik de moed ervoor hebben om terug een valkje in huis te nemen en het deze keer te houden voor zijn/haar leven.
groetjes

Kimm

wat een verdrietig verhaal  :'(
heel veel sterkte hoor ;)

rust zacht lieve valky!  :-*

groetjes kim


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

valky

Citaat van: Kimm op  2 juli 2009, 22:53:41
wat een verdrietig verhaal  :'(
heel veel sterkte hoor ;)

rust zacht lieve valky!  :-*

groetjes kim


dank u.

valky

Lieve Valky, 

Je was nog zo jong en klein,
toen wij het geluk hadden dat je bij ons mocht zijn.
Wij hadden het mooiste geschenkje door jou te krijgen,
dachten dat je heel je leventje bij ons mocht en kon blijven.
Door lawaai te maken voor liefde,aandacht of eten,
wisten we meteen dat je iets nodig had en ons dat wou laten weten.
Onze tijd samen was van korte duur,
we hebben alles voor jou proberen doen en staken onze handen voor ons valkje door het vuur.

Valky,we missen je en wouden dat je nog hier bij ons was. :'(
we zullen je nooit vergeten. :-*
slaap zacht lieve Valky

Always look..

Heel erg mooi ! :-*

Hoop dat je het snel een beetje een plekje kan geven!

xx

Jacky

Citaathey,alvast bedankt voor de steun.ja,ik heb ook al veel huisdieren verloren en toch kan ik het steeds moeilijk plaatsen...ik weet wel dat ik steeds men best doe voor een goede en liefdevolle thuis voor de diertjes maar toch was het bij valky precies een ander verlies dan anders,misschien omdat ik er me al niet zo goed bij voelde omdat ik er geen ervaring mee had maar toch ging er veel liefde,vriendschap en aandacht naartoe en daardoor doet het ook zoveel pijn.hij kon zelf ook al zo tegen mijn hand komen flemen om tegen zijn hoofdje te wrijven...hij blijft in men hart en ooit zal ik de moed ervoor hebben om terug een valkje in huis te nemen en het deze keer te houden voor zijn/haar leven.
groetjes


Het verlies van een dier blijft altijd moeilijk. Vooral als je nog niet zoveel ervaring ermee hebt en je meer dan je best hebt gedaan om het goed te doen. Die onzekerheid hou je toch.

Je hebt de eer om ze te mogen verzorgen, maar op een dag moet je ze teruggeven aan de lieve Heer.  Bij sommige dieren ontstaat zo'n band dat het extra moeilijk is om ze los te moeten laten. Ik heb nog bij bepaalde dieren, die in mijn kindertijd zijn gestorven, waar als ik aan hun denk en over ze praat, ik nog begin te huilen.

Hou vast aan die liefde, vriendschap en aandacht. Dat heeft ervoor gezorgt dat je er goed voor kon zorgen. Dat je van hem houd en hem altijd in je hart zult dragen.

Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven, zodat het weer enigzins dragelijk word. Op een gegeven moment zul je merken dat je alleen nog maar met fijne gedachten aan hem denkt en dat de minder leuke dingen naar achteren schuiven.

Ik zal vanavond een kaarsje branden voor jullie.

Groetjes Jacky

valky

Citaat van: Always look.. op  3 juli 2009, 23:50:42
Heel erg mooi ! :-*

Hoop dat je het snel een beetje een plekje kan geven!

xx

dank u.elke dag doe ik men best om het beter te kunnen plaatsen en het zal wel beteren met de tijd...

valky

Citaat van: Jacky op  4 juli 2009, 14:59:11
Citaathey,alvast bedankt voor de steun.ja,ik heb ook al veel huisdieren verloren en toch kan ik het steeds moeilijk plaatsen...ik weet wel dat ik steeds men best doe voor een goede en liefdevolle thuis voor de diertjes maar toch was het bij valky precies een ander verlies dan anders,misschien omdat ik er me al niet zo goed bij voelde omdat ik er geen ervaring mee had maar toch ging er veel liefde,vriendschap en aandacht naartoe en daardoor doet het ook zoveel pijn.hij kon zelf ook al zo tegen mijn hand komen flemen om tegen zijn hoofdje te wrijven...hij blijft in men hart en ooit zal ik de moed ervoor hebben om terug een valkje in huis te nemen en het deze keer te houden voor zijn/haar leven.
groetjes


Het verlies van een dier blijft altijd moeilijk. Vooral als je nog niet zoveel ervaring ermee hebt en je meer dan je best hebt gedaan om het goed te doen. Die onzekerheid hou je toch.

Je hebt de eer om ze te mogen verzorgen, maar op een dag moet je ze teruggeven aan de lieve Heer.  Bij sommige dieren ontstaat zo'n band dat het extra moeilijk is om ze los te moeten laten. Ik heb nog bij bepaalde dieren, die in mijn kindertijd zijn gestorven, waar als ik aan hun denk en over ze praat, ik nog begin te huilen.

Hou vast aan die liefde, vriendschap en aandacht. Dat heeft ervoor gezorgt dat je er goed voor kon zorgen. Dat je van hem houd en hem altijd in je hart zult dragen.

Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven, zodat het weer enigzins dragelijk word. Op een gegeven moment zul je merken dat je alleen nog maar met fijne gedachten aan hem denkt en dat de minder leuke dingen naar achteren schuiven.

Ik zal vanavond een kaarsje branden voor jullie.

Groetjes Jacky
dank u.
ja,ik hoop ook dat ik het snel kan plaatsen.elke dag wordt het wel een klein beetje makkelijker.ik hoop ook dat ik snel genoeg enkel aan de leuke en mooie tijden met valky denk en niet aan het moment dat ik hem verloren ben.de tijd zal mij wel helpen.
alvast bedankt voor de steun en het kaarsje