19 april 2024, 02:04:41

Het Bonte Vogelparadijs

Gestart door Mara, 25 januari 2009, 16:00:28

« vorige - volgende »

Kimm

hoi mara,

lief dat je jannes overneemt. fijn hoor  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hey Dorothé

Heel graag gedaan hoor, maar dat wist je al. Jannes is de nacht goed doogekomen maar dat had je al gehoord via sms en de mail die ik je gestuurd heb. De foto's zijn aan het uploaden, ik probeer ze vanmiddag te plaatsen maar dat ligt er aan of mijn petekindje doet slapen ja of nee....

HOi Kimm

Ik doe het graag hoor, vond het zo sneu voor Catka en natuurlijk ook voor Jannes dat hij apart moest zitten.

Hoi Caroline

Dank je wel. En je raadt het nooit aan wie Jannes zich het meeste optrekt...natuurlijk.....

PIXEL[/size]

Hij was zelfs aan het proberen om hem te versieren. Hihi....

Hoi iedereen

Even een stukje uit de mail die ik naar Dorothé gestuurd heb om te vertellen hoe het met Jannes is gegaan vannacht en vanmorgen.

Jannes is de nacht goed doorgekomen en keek me vanmorgen al met grote, zwarte ogen aan zo van, moet jij nu weer van me. Ik heb hem vannacht niet gehoord en hij zat er opgewekt en vrolijk bij. Wel vindt hij de parkietjes en ook de rosella's nog wat eng. Wat me wel opvalt is dat hij regelmatig het gezelschap van Pixel, de aanvoerder van de Bende van Drie, opzoekt. Net alsof hij zich aan Pixel wilt optrekken. Tevens zit hij vaak in het gezelschap van mijn witmasker cinnamon opaline pop maar dat vindt Jannes nog niet zo'n geslaagd idee.

Ik heb eerst eens Pixel, Yuultje, Pino en de rest die een zonnenpitje wilden een zonnenpitje gegeven en gekeken wat Jannes deed. Hij bekeek me eens maar toonde weinig tot geen interesse in mij. Prima, ik ga hem nergens toe dwingen. Ik had hem op dat moment nog niet zien eten dus toch maar de trosgierst even voor zijn neus gehouden en dat vond hij toch wel heel erg lekker. Maar toen ik hem wilde laten opstappen vloog hij meteen weg op een van de schommels waar ook trosgierst hong. Daar begon hij meteen aan te knabbelen.

Dus eten heeft hij al wat gedaan, drinken heb ik nog niet gezien. Maar ook dat zal helemaal goed gaan komen, hij heeft natuurlijk tijd nodig om te wennen en het is ook wel heel erg vreemd om in een keer in zo'n grote ruimte te zitten. Wel moet ik zeggen dat hij een stuk beter al kan vliegen dan gisteren toen je hem los hebt gelaten in de voliere. Ook heeft hij al de hele voliere verkend, maar hij vindt het nog wel lastig om bij het eten te komen, maar ook dat komt helemaal goed. Hij is ondeugend genoeg en ook speels genoeg om het te ontdekken.

Al met al heeft hij zich dus al goed gewend en je ziet hem ook genieten. Uitgebreid poetsen en dergelijke.


De foto's komen er aan, ze zijn aan het uploaden maar het zijn er weer meer dan genoeg, dus dat duurt even.

Groetjes

Mara

Mara

Zoals beloofd, wel een dag te laat maar ik had geen beveiligde internetverbinding, de foto's van Jannes en de rest van mijn valkjes. Allemaal gemaakt zaterdag en gisteren.

















































































Er komen nog meer foto's.

GRoetjes

Mara

Mara


lynette

Hoi Mara,

Wat een mooie nieuwe aanwinst. Je maakt echt prachtige foto's heb er weer van genoten.

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Mara

En de laatste foto's.

































































Dat waren ze, ik hoop dat jullie er net zo van genoten hebben als dat ik het gedaan.

Groetjes

Mara

lynette

Nogmaals weer een berg prachtige foto's en ik heb er weervan genoten.


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sabrina

Hoi hoi.

Wat maak je mooie foto's!  :o
En wat leuk dat je een nieuwe bewoner erbij heb.
Echt een Schatje!


Groetjes Sabrina

Dierenfreackske

Hoi Mara, het was een tijdje geleden hoor! Ik mis mijn msn en heb ondertussen genoten van je mooie prachtige valkjes en foto's! Gefeliciteerd ook met je nieuwe bewoner daar hoor! Is ie het al een beetje gewoon tussen al je prachtige valkjes en andere vogeltjes?? Vast wel he! En hoe is 't met je Pixel? Grtjs. Ann



Mara

Hoi iedereen

Hier ben ik dan weer even. Ik heb nu eindelijk vakantie, drie weken lang niet aan het werk denken, haha.

Net bezig met de kunstnagels er op te zetten dus weer even wennen met typen.

Hier gaat alles zijn gangetje. De valkjes en andere gevleugelde vriendjes hebben Jannes goed in hun midden opgenomen en Jannes is uitermate goed gewend in zijn nieuwe omgeving. Van de week heb ik hem zelfs betrapt op de grond waar hij aan het eten was.

Er zijn twee dagen geweest da Jannes met me wilde kroelen maar nu is het echt vrijheid, blijheid en ik ga niemand dwingen om iets te doen.

Ik zal proberen van de week foto's te maken maar ik heb ook nog genoeg andere plannen voor de vakantie, waaronder het opruimen van mijn kamer en zolder... :-X

Groetjes

Mara

Bello

hoi Eugenie,

Kom ff kijken hoe het gaat met onze Jannes?
Dat hij niet wilt knuffelen had hij hier ook hoor.

Gelukkig dat hij nu goed eet, toen hij hier alleen zat toen at   hij overdag gewoon niet.

Je hebt mooie foto's gemaakt...........heb er fijn naar zitten kijken.

Groetjes Dorothe

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

anika_en_spirit

Hoi Mara,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst &, wat een prachtige foto's!  :D
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Mara

Hoi iedereen

Ik heb besloten om mijn boekje te sluiten, voorlopig in elk geval voorgoed omdat ik te weinig hier ben en te weinig te vertellen heb.

MEt de birdies gaat alles prima, ook met Jannes. Die heeft zijn plekkie gevonden en doet het super.

Groetjes

Mara

Gerda

Zoals jullie al lazen in het vorige bericht is dit boekje vanaf nu (tijdelijk) gesloten.

Gerda - global moderator