Karma punten (UPDATE: Nu weer uitgeschakeld)

Gestart door Peter, 22 juni 2009, 21:18:28

« vorige - volgende »

Caroline

PS. kun je iemand trouwens meerdere malen waarderen??

Bijv. om verschillende acties die een belangrijke bijdrage  hebben geleverd??

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Raymond

Wat ik opzich wel zou willen zien is wie je beoordeelt en met wat. Want ik sta nu opeens op -1 terwijl ik de hele dag niet online ben geweest. Ik ga ervanuit dat het een 'try-out' is geweest, maargoed. Iemand zal dan iets negatiefs hebben gezien in een van mijn berichten.


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

*Esther*

Citaat van: B87 op 23 juni 2009, 20:00:36
Ik ben benieuwd hoe dit zal lopen! Ben idd ook bang voor vriendjespolitiek! Is het niet handig om iedereen een PB te sturen over dit nieuwtje?
Ik dacht namelijk nu: huh? wat is dat? En was aan het drukken op + en - om te kijken wat er gebeurde!





Heb ik dus ook gedaan :-[
Het zou dus kunnen dat iemand ten onrechte van mij + of - punten heeft gekregen.

Esther

*Esther*

Citaat van: Caroline op 23 juni 2009, 21:50:25
PS. kun je iemand trouwens meerdere malen waarderen??

Bijv. om verschillende acties die een belangrijke bijdrage  hebben geleverd??

Groetjessssssss

Dan zullen de admins en de meer fanatieke kwekers meer punten gaan krijgen als het goed is?
Terwijl iemand die gewoon leuke berichtjes typed en belangstellend is, óók belangrijk is op een forum, zonder dat er misschien iets belangrijks in de berichtjes staan van die persoon.
Ik vind het dus nog steeds een erg subjectief systeem.

Zal met mijn karakter te maken hebben concreet duidelijk en direct. ;)

Esther

Karin

CitaatZal met mijn karakter te maken hebben concreet duidelijk en direct.


Die handicap heb ik ook  ;D ;D ;D Ik flap alles er snel uit, maar lang leve de "edit"  ;)

Ik vind ook dat iedereen belangrijk is op het forum, ook mensen die misschien niet zoveel verstand van valkjes hebben. Altijd fijn als er meegedacht wordt. Ook is de ene veel meer online dan de ander en kan dus ook meer berichten beantwoorden.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Ben ik helemaal met jullie eens hoor, iedereen voegt op zijn manier iets toe aan het forum, in welke vorm dan ook.

Daarom denk ik ook dat het meer een vriendjespolitiek wordt.  ;)

Maar och .... we zien wel.  ;)

Tot nu toe moet ik eerlijk zeggen dat ik vergeet om punten te geven.  :-[

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

B87

Citaat van: Caroline op 23 juni 2009, 21:48:39
Volgens mij niet .... mij is er eentje afgenomen  ::) ik had er vanmiddag meer.  :P

Dat betekend dat iemand mijn bijdrage niet gewaardeerd heeft .... volgens de regels.  ;)

Op zich is het wel grappig maar .... ben eerlijk gezegd ook wel een beetje bang voor vriendjespolitiek.  ::)

We zullen zien.  ;)


Sorry Caroline, dat was ik :-[ Wist niet wat het was! Je hebt hem weer teruggekregen van me :P Daarom zei ik dus: is een PB niet handig, zodat iedereen op de hoogte is haha! :-*


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Peter

Citaat van: *Esther* op 23 juni 2009, 22:28:39
Dan zullen de admins en de meer fanatieke kwekers meer punten gaan krijgen als het goed is?
Terwijl iemand die gewoon leuke berichtjes typed en belangstellend is, óók belangrijk is op een forum, zonder dat er misschien iets belangrijks in de berichtjes staan van die persoon.
Ik vind het dus nog steeds een erg subjectief systeem.

Zal met mijn karakter te maken hebben concreet duidelijk en direct. ;)

Esther

Hoi Esther,

Iedereen met meer dan 150 berichten kan een de karma verhogen of verlagen. Zelf zal ik vooral positief belonen, dat heeft misschien ook meer met mijn eigen ik te maken. Een positief puntje geven aan iemand kan naar mijn idee ook aan iemand die bijvoorbeeld meelevend is, het gaat er in mijn optiek om dat je iemand beloond die een bijdrage levert aan het forum.

Groetjes,
Peter

Caroline

Citaat van: B87 op 24 juni 2009, 00:01:09
Citaat van: Caroline op 23 juni 2009, 21:48:39
Volgens mij niet .... mij is er eentje afgenomen  ::) ik had er vanmiddag meer.  :P

Dat betekend dat iemand mijn bijdrage niet gewaardeerd heeft .... volgens de regels.  ;)

Op zich is het wel grappig maar .... ben eerlijk gezegd ook wel een beetje bang voor vriendjespolitiek.  ::)

We zullen zien.  ;)


Sorry Caroline, dat was ik :-[ Wist niet wat het was! Je hebt hem weer teruggekregen van me :P Daarom zei ik dus: is een PB niet handig, zodat iedereen op de hoogte is haha! :-*


;D ;D

OKé, bedankt voor je eerlijke reactie!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

24 juni 2009, 08:52:37 #24 Last Edit: 24 juni 2009, 08:54:51 by *Esther*
Citaat van: Peter op 24 juni 2009, 00:11:17
Citaat van: *Esther* op 23 juni 2009, 22:28:39
Dan zullen de admins en de meer fanatieke kwekers meer punten gaan krijgen als het goed is?
Terwijl iemand die gewoon leuke berichtjes typed en belangstellend is, óók belangrijk is op een forum, zonder dat er misschien iets belangrijks in de berichtjes staan van die persoon.
Ik vind het dus nog steeds een erg subjectief systeem.

Zal met mijn karakter te maken hebben concreet duidelijk en direct. ;)

Esther

Hoi Esther,

Iedereen met meer dan 150 berichten kan een de karma verhogen of verlagen. Zelf zal ik vooral positief belonen, dat heeft misschien ook meer met mijn eigen ik te maken. Een positief puntje geven aan iemand kan naar mijn idee ook aan iemand die bijvoorbeeld meelevend is, het gaat er in mijn optiek om dat je iemand beloond die een bijdrage levert aan het forum.

Groetjes,
Peter


Precies, vind ik ook.
Maar niet iedereen zal het op die manier invullen.

We zullen zien.

Kunnen jullie achter de schermen mee kijken wie welke punten geeft? (pb of im kunnen toch ook mee gelezen worden? waar ik van uit ga dat daar discreet mee omgegaan wordt  ;) )

Overigens vind ik dat dit forum prima loopt hoor. Lees maar eens mee op bunnybunch.nl
Esther

B87

Citaat van: Caroline op 24 juni 2009, 08:44:41
Citaat van: B87 op 24 juni 2009, 00:01:09
Citaat van: Caroline op 23 juni 2009, 21:48:39
Volgens mij niet .... mij is er eentje afgenomen  ::) ik had er vanmiddag meer.  :P

Dat betekend dat iemand mijn bijdrage niet gewaardeerd heeft .... volgens de regels.  ;)

Op zich is het wel grappig maar .... ben eerlijk gezegd ook wel een beetje bang voor vriendjespolitiek.  ::)

We zullen zien.  ;)


Sorry Caroline, dat was ik :-[ Wist niet wat het was! Je hebt hem weer teruggekregen van me :P Daarom zei ik dus: is een PB niet handig, zodat iedereen op de hoogte is haha! :-*


;D ;D

OKé, bedankt voor je eerlijke reactie!!  ;)


En was dus niet omdat ik je post niet waardeer ;)


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Kimm

hoi peter,

met alle respect naar jou toe, maar ik snap niet wat dit voor meer waarde geeft aan dit forum. kan je mij dat misschien uitleggen?
zoals ik er nu tegenaan kijk, heb ik zoiets van waarom doen we dit?
en wat is het uiteindelijke doel van deze opzet?
groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

☺ Pita ☺

Ooow dit gaat over dat Karma gedoe :D
Ik dacht al wat is dat nou weer?
Hahaha jongens daar geven jullie toch geen waarde aan??
Ik lig er helemaal dubbel om lol :D
Groetjes en liefs Petra.

aad

Kan je die onzin ook links of recht's laten liggen ??  ;)
Of er gewoon niet aan mee doen.. kan dat ook ?? :P

Groetjes aad

aad

ach jee -2   lijkt wel winter   ;) ;)