Je eigen avatar op Valkparkiet.com toevoegen

Gestart door Peter, 22 juni 2009, 21:15:04

« vorige - volgende »

Peter

Je kunt nu ook je eigen avatar uploaden, het voordeel hiervan is dat de forumberichten sneller laden. En de grote van de avatar niet boven de ingestelde waarde uit kan komen.

Dafrinja

Dat kon toch al? ik heb al sinds ik lid ben hier een eigen avatar  ???
of is het een ander soort ofzo...

Groetjes!!

Dafrinja

Peter

Als je nu kijkt bij profiel zie dat er een upload mogelijk is gekomen bij je avatar.

mieke_06

hoi Peter,

ik heb een avater geupload maar ik zie nergens de foto?

groetjes, Mieke

Peter

Hoi Mieke,

Er bleken nog een paar kleine foutjes in te zitten, deze zijn opgelost. Als test heb jij nu een andere avatar. Probeer de avatar die je wil nu nog maar eens te uploaden.

Groetjes,
Peter

C@rl@

Eigen avatar lukte mij ook niet >:(, dus superhandig voor onhandige mensen zoals ik, want het blijft irriteren hoor als het maar niet lukt. ???

Peter

Nu moet het wel lukken :)

Klik op deze link:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?action=profile;sa=forumProfile

Zet het vinkje aan bij "Ik wil mijn eigen avatar uploaden:", en klik op "Browse"  of "Bladeren" (ligt aan de taal instelling van windows) en selecteer de foto die je als avatar wil.

C@rl@


*Manon*

26 juni 2009, 08:44:18 #8 Last Edit: 26 juni 2009, 08:50:52 by *Manon*
Ik vind het wel raar, ik kan niet eens meer mijn handtekening veranderen  ??? ???
Met deze knop: Account-gerelateerde instellingen, kan ik alleen mijn gegevens en wachtwoord veranderen... meer opties staan er nie meer bij me.

Groetjes Manon

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

aad

Zal wel bij iedereen zijn .. alles van slag met dat karma gedoe natuurlijk  ::) :P ;D

Groetjes aad