2 vraagjes?wie weet daar een andwoord op

Gestart door winnie en kuifje, 21 juni 2009, 19:54:44

« vorige - volgende »

Rianne

Welke vogelarts heb je dan? Want de meeste vogelartsten prediken Harrison's als vogelvoer, en weten als geen ander dat het topvoeding is waar je niks aan hoeft toe te voegen. Dat komt later pas, als de vogel zelf kan eten, en je pellets geeft. Dan mag je nog zaadvoer, groente en fruit bijgeven, maar aan de papvoeding hoef je niks toe te voegen. Of Harrison's beter is weet ik niet, ik heb wel ervaring met de Harrison's pap maar dat was toen maar voor 1 jong in een heel jaar dus heb niet kunnen vergelijken.
Je kunt proberen, een voeding extra want 62 gram is niet superveel, ook niet voor een klein valkje.
Harrison's is niet in de dierenwinkel verkrijgbaar, Nutribird wel. Maar er is niks mis met H's, het is alleen vrij prijzig.
Hopelijk wordt je valkje door de andere 2 gestimuleerd om zelf te gaan eten :)

winnie en kuifje

hallo rianne het is de va in  geldrop de dierenkliniek en ja junior heeft nu ool al een stuk gevlogen van me man zun schouder en 3 meter verder mooi was dat en ook het eten hij probeert wel zaadjes te eten maar dat lukt junior nog niet helemaal om dat hij die hanicap heb met zun snavel maar junior eet ook veel ene keer wat minder dan de andere keer .maar het gaat dat het de goede kant in gaat op naar de 80 gr