5 mei 2025, 05:29:19

Grote zak Nutribird

Gestart door Falcotje, 19 juni 2009, 23:20:36

« vorige - volgende »

Falcotje

Hallo Lezers,

We hebben nu ongeveer 1 jaartje onze Valkparkiet.
In het begin had hij veel last van zijn veren (die kwamen niet goed door) en op advies van de dierenarts zijn wij toen Nutribird gaan voeren. Onze valk kon hier niet aan wennen. Nu hebben we dus een hele zak van 10 kilo over (achteraf er dom om zo'n grote zak aan te schaffen)
Deze zak staat bij ons aar te staan en wij willen de zak graag weggeven (gratis) aan iemand die er wel wat aan heeft.

Dus wie interesse heeft plaats een reactie of stuur een e-mail dan is de zak van jou. We wonen in Noord-Limburg en het zou fijn zijn als je de zak zelf kwam halen.

Groetjes Tim en Laura

*Yvon

Hoi hoi

Staat er ook een houdbaarheids datum op ?
Ik dacht dat pellets niet zolang houdbaar was nml.  ::)  :)

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Karin

De houdbaarheid is inderdaad beperkt, zeker als het open geweest is. Ik wist niet dat nutribird pellets in 10 kilozakken verkocht. Ik ken alleen maar de dozen met 4 x 1 kilo er in. Je zou het gewoon aan de vogels buiten kunnen opvoeren. De musjes vinden het vast lekker  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Falcotje

De houdbaarheidsdatum is 21-10-2009.
De zak helft van de zak zit in een gesloten emmer, hier kan naar mijn mening niks mis mee zijn. Ik heb die grote zak in de dierenwinkel gekocht, dus ze bestaan wel  ;)
Dan andere helft zit nog in de zak, die heeft altijd zo goed mogelijk dicht gezeten en heeft op een koele droge plek gestaan.

Ik heb geen tuin, dus opvoeren aan de vogeltjes gaat dan een beetje lastig.

Ik hoor wel als jullie nog interesse hebben  :)
Gr Laura en Tim en ons valkje