23 april 2024, 23:40:41

Nagel eraf

Gestart door Missy, 21 juni 2009, 14:46:50

« vorige - volgende »

Missy

Hoi iedereen,

Ik weet net niet wat er gebeurde maar mijn valkparkiet had z'n nagel los hangen. Gewoon z'n hele nagel! Ik heb m gelijk in het water gedaan en daar liet de nagel los maar het bloedde als een runt zelfs onderwater! het doet al zeer als je te ver de nagels knipt laatstaan gewoon de hele nagel! ik weet allen nu nit zo goed wat ik moet doen  ??? kan er moeilijk een pleister op plakken...

Groeit het nog terug of moet het gehecht worden ofzo?  :-[

*Yvon

Hoi hoi

Helaas groeit een nagel die er echt helemaal af is niet meer aan.  :-\
Maar dit is geen ramp.  ;)
Bloed het nog ?
Heb je bloem in huis ?
Doe er zoveel mogelijk bloem op zodat het stopt met bloeden.

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Missy

Achjee hey de arme schat. Het is nu redelijk gestolt geloof ik. Er zit nog wel bloed in de handdoek want daar had ik hem in gestopt om hem af te drogen. Heb hem nu terug in zijn hokje. Maar als die nagel niet meer terug komt dan gaat hij zijn voetje toch elke keer open halen. Want er zit een heel gat in. En ik ben ook bang voor een infectie ofzo..  :-[ Bloem heb ik niet in huis.

*Yvon


Tja,het is nooit leuk als er zoiets gebeurd.  :-\
Je kan nu het wondje gewoon op laten drogen.
In de gaten houden dat het niet dik en rood wordt.
Vaak geneest het vanzelf.
Geef hem maar een extra knuffel.  ;) :D

Groetjesss Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Missy

Ja die extra aandacht krijgt hij zeker hij heeft net al lekker warm bij me gezeten en hij is heerlijk geknuffelt zodat ie lekker de hele tijd met zijn oogjes dicht heeft zitten genieten.

hannibal

Hoi Missy
Gelukkig dat het wat beter gaat, een tip in het algemeen om heftige bloedingen te stoppen is spinneweb. Dit is zeer sterk materiaal en in geval van nood is een goede oplossing , ook voor mensen.

Groetjes van Hannah.

Missy

Dat ga ik dan zeker in huis halen want nu hij geen nageltje meer heeft ben ik als de dood dat hij zijn voetje open haalt. Waar kan ik dat halen?  :)

Missy

En trouwens nog bedankt voor jullie snelle reactie!  :-*

*Yvon


Spinnerag ??
Ik ben een beetje erg bang voor spinnen.  :-\
Pleisterspray is ook weleens handig. ;)

Enne......geen dank hoor.  ;) :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Missy

Ja nahja het is toch altijd fijn als je zelf lichtelijk in paniek bent dat er zo snel een antwoord komt  :-* en pleisterspray is idd een idee! Het ziet er nou wel goed uit trouwens bloed is gestolt. Ik ga hem nog wel even in het water laten weken morgen en misschien dan nog die spray erop dan is het ook beveiligd tegen bacterie enzo. Wist helemaal niet dat dat gewoon mocht op een open wond.  :-X

hannibal

Hoi ,

Yvon,Missy, met een beetje geluk zit er geen spin in het web, een oude schuur is ideaal, of zolders, het heeft enorme bloedstollende eigenschappen. Probeer het eens als je zelf een klein wondje hebt,  ;)

Groetjes Hannah en de relschoppers

Dierenfreackske

Hoi , dat wist ik ook helemaal niet dat spinnenwebben goed zijn om het bloed te stollen,lijkt me handig als je niet direct iets in anders hebt in huis....spinnenwebben kom je toch zowat overal in alle schuren tegen he! Succes met het nageltje, ik hoop dat ie zich snel beter voelt! Ann



Missy

Ik dacht eerst dat je een product bedoelde van iets dat spinnenweb heet.  hahahah. Echt spinnenwebben zou ik er nooit op doen. Die hebben we niet eens. Niet op zolder en niet in de schuur lol. Maar met z'n voetje gaat het al beter hij klimt weer vrolijk dus ik denk niet dat hij der nog zo veel pijn aan heeft.  ;D