mag ik mijn valkje van 5 weken oud al douche geven? en apart zetten?

Gestart door winnie en kuifje, 17 juni 2009, 14:04:11

« vorige - volgende »

winnie en kuifje

hallo kan en mag ik mijn valkje van 5 weken oud maar die heeft wel een achterstand van 1 week is nu wel uit het blok gegaan ,maar niet vliegen kan .kan ik die een douche geven ?en pa plukt hem en sinds dat hij uit het blok is gegaan geeft pa hem geen eten meer maar wel plukken pfff.ik ga nu zelf het valkje eten geven ,heb bij de dieren winkel soort baby voeding die ik met heet water aan moet maken en dat eet hij goed op gelukkig.maar hoeveel keer per dag moet ik dat doen ?hij weegt nog maar 70 gram .laat het me weten aub .wil de kleine nu ook apart in een kooi zetten zou dat kunnen. met grasparkietenvoer en trosgierst en water erbij.en dan nog pap bij voeren.

kan ik dit allemaal doen ,laat het me weten .ik weet het anders ook niet meer

mieke_06

hoi,
van dat douchen weet ik niet.

maar ik raad je wel aan om het topic handopfok te lezen daar kun je veel informatie opzoeken over het pappen.

verder wens ik je heeel erg veeel succes met de kleine.

groetjes, Mieke

Karin

Voert mams nog wel goed ? Dan zou ik de vader weg halen als dat kan en dan de moeder het laten doen. Eventueel wat bijvoeren om haar te helpen. Als het niet nodig is zou ik hem nog niet douchen. Ik begin meestal pas als het helemaal zelfstandig is. We kun je het als het erg vies van de pap is wat wassen.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves