28 maart 2024, 11:05:51

help wat moet ik doen???

Gestart door Dierenfreackske, 10 juni 2009, 22:45:08

« vorige - volgende »

Caroline

Weet je zeker dat het door de muizen komt, Ann, de dode donsjes??

Als je twijfelt zou ik in ieder geval op 1 dood donsje sectie laten verrichten.

Ik vind het zo vreemd .... eerder had je ook donsjes en waarschijnlijk ook muizen, deze zijn er het hele jaar door.

Sterkte meis.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Romy

Hoi Ann

Ik vind dit verschrikkelijk vervelend voor je!
Jammergenoeg weet ik ook geen oplossing. Maar ik weet wel dat water in hun holletje doen geen oplossing is. Het gangensysteem van een muizenhol is zo complex, dat het vele honderden meters lang kan zijn. Dus zou je ten eerste al ongeloofelijk veel liters water erin moeten laten lopen. Maar het is ook zo dat zo'n muizenhol verschillende uitgangen heeft. Dus als er langs de ene kant water komt, dan lopen ze gewoon langs een andere uitgang eruit.  :-\
Ik hoop dat er iemand komt met een goeie oplossing!

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Ja, maar het zijn altijd die dat tegen het binnenhok zitten, de andere niet
, raar he, en daar zitten ook die muizen, ik heb secties laten verrichten, gewoon een breuk of gewoon verhongerd
, die breuk kan zijn door een schrikreactie van de ouders, dus als ze schikken ze op een donsje hebben geduwd, en hard weggevlogen....
De va zegt dat het heel goed kan, Er zitten er wel 20 kleintjes en grote, heb er water op gegooid en ze kwamen tevoorschijn , maar 3 kunnen verdinken door de emmers die ik op hun gooide. Ze kon geen bacterie of vlooien vinden



hilde

bij ons lukt het tans wel met water en wij gebruiken putwater
als ze weten (de muisjes)dat daar veel water langs komt komen ze daar al nietmeer langs dus het helpt wel hier

groetjesssssssss