benauwd - mag op slot, kleintje is niet meer

Gestart door Zyra, 9 juni 2009, 22:30:10

« vorige - volgende »

Zyra

9 juni 2009, 22:30:10 Last Edit: 10 juni 2009, 09:39:18 by Zyra
Ik heb vanavond bij Trudy een cinnamon valkje van 3 weken oud opgehaald. Het zit al bijna 3 weken aan de pap (was maar een paar dagen oud).

Nu staat hij in een vervoersbakje in de huiskamer en ik hoor hem heel erg hijgen..

Wat kan ik doen voor het kleintje? morgen zal ik gelijk feld bellen en vragen wat hij ervan denkt, maar ik heb niet het idee dat het zo ernstig is dat ik nu gelijk moet bellen... hij hijgt wel goed, maar misschien is dit wel door de nieuwe omgeving al betwijfel ik dat omdat ik een jong valkje dit nog nooit heb horen doen.

Wel heb ik hem net een paar druppeltjes Yakult gegeven, dit omdat zijn kropje volgens Trudy niet goed leegde zoals altijd..  zou het hierdoor kunnen komen?

tips zijn erg welkom op dit moment want maak me er toch wel zorgen over..

Zyra

het hijgen is wat minder geworden nu, heb een normale lamp boven hem aangezet voor de warmte en wat washandjes in de magnetron verwarmt en onder, voor en 1tje over hem heen gelegd daar hij ook wat koud aanvoelde.. een warmte lamp heb ik niet :( zal voor vanacht een kruik maken en elk uur even opnieuw opwarmen.. toch zit het goed in de pennen en stukjes veer al en heeft het verders geen achterstand..

De krop leegt inderdaad niet goed. hij heeft om half 8 een voeding gekregen van Trudy en nu zit het nog enorm vol...

Wat raden jullie mij aan om te doen?

Koos

Naar Feld? Frank zit in Frankrijk !  :D

En zijn opvolger Frederik Hamster is naar mijn inziens niet capabel genoeg   >:(

Dan zou ik ervoor kiezen om naarFrank verstappen driebergen te gaan ;)

Of: Drs. Jan Hooimeijer


  Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Zyra

de nacht niet goed door gekomen.. ik ben de hele nacht wakker geweest en heb zijn kropje gemasseerd. er is wel aardig wat uit maar lang niet alles. water met druivesuiker krijg ik er niet in omdat hij alleen maar ademt en niet slikt.. een kropnaald zou uitkomst moeten bieden, maar hier heb ik al in de weide omgeving gebeld maar nergens hebben ze een kropnaald.. is er iemand die er 1 heeft, ervaring ermee heeft en mij kan helpen? ik ben nu toch wel bang dat het hummeltje het niet gaat halen en Feld kan niks anders zeggen als yakult en druivesuiker geven en de krop spoelen wat dus niet gaat doordat hij niet slikt :(

Zyra

Het kleintje is net in mijn handen overleden..

Rust zacht kleintje :'(

Koos

Aaaaahhh vreselijk  :'(

Heel veel sterkte!

  Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Gerdy

ach gossie..

rust zacht kleintje

sterkte Gerdy