19 april 2024, 02:25:23

*een klein donsje*

Gestart door leliebloem, 8 mei 2009, 16:05:44

« vorige - volgende »

leliebloem

18 mei 2009, 20:32:44 #15 Last Edit: 23 mei 2009, 20:17:55 by leliebloem
Hoi Mieke,

Waarschijnlijk ga ik in het lange weekend snel even een stekkertje halen. Ik kan zelf ook niet wachten om m'n prachtige vogeltje te showen!!! ;)
Hij zit al helemaal in de veren en is niet meer bang voor de hand. Ook kan ik hem/haar al gewoon zonder problemen kroelen en hij is erg rustig...

Kortom echt (nu al) een lieve sgat!!!

Groetjes Gerjanne en natuurlijk Punky!!!
Ik hoor van jullie!!!

mieke_06

o wat heerlijk zeg dat moet zon goed gevoel geven.

ik hoop dat ik ook een keer een nestje krijg maar ik ben zelf nu in verwachting van een heerlijk valkje van 8 weken.

ik ga iig je dagboekje goed volgen

groetjes, Mieke

leliebloem

Hoi Mieke!!

Wat leuk!!! Ik wens je alvast veel plezier met je toekomstige valkje!!
Natuurlijk als je maar echt wilt en blijft geloven komen ze zo uit de lucht vallen!!!.. Bij ons is het wilde span in verwachting!! Naja ze draagt eitjes, misschien ook vruchtbare!!! Ik hoop het zo!!
Het geeft inderdaad een goed gevoel ik denk dat ik zometeen nog maar even ga kijken hoe het met haar gaat, waarschijnlijk is het trouwens een pop!! Zo lief dan houdt ze haar parels!! Je moet haar echt zien zo mooi!! En weetje misschien kan ik mn moeder ompraten om de fotocamera te mogen gebruiken! En dan zal ik eindelijk mooie foto's kunnen maken en dan komen ze natuurlijk als eerste hier te zien!!!
Ik vind het echt super leuk dat jij m'n dagboekje gaat volgen!!!

Groetjes Gerjanne

mieke_06

hoi,

zou wel erg leuk zijn als je weer een nestje krijgt :) :)
ik hoop zo dat je de fotocamera van je moeder mag gebruiken kunnen we tenminste zien waar het over gaat :)

groetjes, mieke

leliebloem

23 mei 2009, 18:40:07 #19 Last Edit: 23 mei 2009, 20:15:17 by leliebloem
hoihoi!

Ik heb super goed nieuws! Punky is uitgevlogen!!!
Ik wou net (half uurtje geleden) gaan vasthouden en toen keek ik in het hok!! en daar zat ze!!

Man ben zo blij, misschien kan ze al morgen of maandag naar binnen! en ze ging míj kopjes geven!
Maar ik heb een vraagje : ik weet niet waarom ze dat deed misschien is het wel niks maar wil het wel weten. Ze ging met haar bekje halfopen met haar tong bewegen, en dat deed ze een poosje, misschien verveelde ze zich gewoon, hebben jullie dit ook gezien bij je eigen valkje?
En.... ik heb het stekkertje ik zal kijken of ik vanavond nog de fotos kan plaatsen ;)

Groetjes Gerjanne

leliebloem

Hoihoi!!

Zoals jullie kunnen zien heb ik foto's geplaatst! Speciaal voor Mieke, echt bedankt voor je hulp! ze zijn niet van super kwaliteit maar beter dan niets!

Groetjes Gerjanne

mieke_06

geen dank hoor was ook een beetje eigenbelang om foto's te kijken :P
och wat een lekker ding zeg ;D
de foto's zijn best duidelijk.

enne op je vraag weet ik geen antwoord.


Marian

Hoi Gerjanne,

Wat een lieverd hoor :-*, lieve kroelfoto, en leuk dat ze nu is uitgevlogen!
Ga je haar dan ook pappen wanneer je haar naar binnen haalt?

Groetjes, Marian

leliebloem

Hoi Mieke,
Ben blij dat ik eindelijk de foto's kon plaatsen1
Waarschijnlijk komt ie van de week naar binnen (als ze zelfstandig eet)

Hoi Marian,
Dankje! Ik ben er ook super blij mee, nu duurt het niet lang meer voordat ze naar binnen kan!
Ik ga haar geen pap geven want ze moet eerst zelfstandig eten.

--------------------------------------------
Vandaag Heb ik haar weer vastgehouden en het is gewoon een super lief valkje, toen ik ging kijken of ze al zelfstandig eet, toen zag ik dat haar moeder naast haar ging zitten en begon te pikken, is dat normaal??

Groetjes Gerjanne