kan er iemand zien op deze foto of ons donsje een open neusje heeft?

Gestart door winnie en kuifje, 6 juni 2009, 10:40:12

« vorige - volgende »

winnie en kuifje

kan er iemand zeggen of dit een open neusje of kapot is donsje is helemaal allleen met pa ma is vorige week overleden  snik het mannetje doet het helemaal alleen en het donsje is nu 24 dagen oud als ik het zie groeit het toch goed donsje krijgt 5 a6 keer per uur eten en dat tot savonds 7 uur en dan gaat hij uit het broedhok tot de volgende morgen kan iemand mij vertellen of dit genoeg is hoop dat iemand het mij kan vertellen want ik wil het donsje niet kwijt raken !!!!!!!!!!!!!!!!!!! en als het niet genoeg is wat kan ik er zelf aan doen  vertel het mij grtjes irene en marcel

Rianne

☺ Pita ☺

Maak eens een fotootje op een lichte plaats zonder flits ...

*Yvon

Hoihoi

Ik heb de foto even een beetje bewerkt omdat ik het er raar uit vond zien.

Het lijkt er erg op dat het snaveltje niet helemaal goed is.
En als ik goed naar de teentjes kijkt,is er 1 teentje ook helemaal krom,naar binnen gegroeid.
Ik hoop dat dit valkje een normaal leventje kan gaan leiden.
Als zijn snaveltje gewoon zaadjes kan gaan pellen hoef dat geen probleem tezijn.
Maar ja,dat teentje..... heeft die dat ook aan de andere kant van zijn/haar pootje ?

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sanna

Citaat van: *Yvon op  7 juni 2009, 23:47:51
Hoihoi
Ik hoop dat dit valkje een normaal leventje kan gaan leiden.
Als zijn snaveltje gewoon zaadjes kan gaan pellen hoef dat geen probleem tezijn.
Maar ja,dat teentje..... heeft die dat ook aan de andere kant van zijn/haar pootje ?

Hoi Yvon,

Ik denk dat alleen een (vogel)dierenarts je kan vertellen of het een probleem is of niet.

Groetjes, Sanna