~*Valkenboefjes*~ De uitslag is.......

Gestart door Jacky, 4 juni 2009, 17:42:44

« vorige - volgende »

Caroline

Ach gossie, arme Heidi.  :'(

Heel erg veel sterkte met het verlies van jullie vriendinnetje.

Rust zacht, lieve Heidi.  :-*

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Leuk nieuws dat je een valkje gereserveerd hebt bij Manon. Ben benieuwd welke het wordt en van welke ouders. Tibeau Tinco is bij mij uit zijn eitje gekropen.  ;)

Ondanks alles een fijne zondag en succes maandag met uitzoeken van het jonkie.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marie

!!!Flip!!!

Hermien

met het verlies van Heidi! Tja, een nieuw jong valkje geeft altijd weer een spannend gevoel, hè? Ik weet er alles van, hoor!

;D   ;D   ;D         ;D

Jacky

Het is zo'n dubbel gevoel.

We missen Heidi vreselijk. Niet meer dat kippetje zitten in onze kooi. Lucky is toch wat stiller dan met haar erbij. Hij roept verder niet naar haar. Daar ben ik wel blij om, dat het niet echt een koppeltje is geworden, maar beide hun eigen leven hadden.

Dan de spanning en verwachting van het nieuwe valkje. Elke geluidje van een binnenkomend mailtje, hoop ik dat die van Manon is  :-X Erg he?
Gisteren zijn we het ook al eens geworden over een naam. Deze houden we lekker nog ff geheim tot we weten wie ons nieuwe valkenkindje wordt  ;)

Lucky heeft gisteren zo'n spiraaltouw gekregen. Eerst in zijn kooi, maar toen we gisteren naar bed gingen, heb ik hem voor het raam gehangen. Zo kan ik hem in de gaten houden.
Ik ben te bang dat hij met zijn nagels in de flossen touw aan de uiteinden blijft hangen als wij er niet bij zijn.

Dit is vorige week gebeurt bij de 12 weken oude grijze roodstaart van een collega, die uren op zijn kop hing, tot ze hem vonden en toen nog een uur aan het knippen zijn geweest. Het beestje is wat gehavend aan zijn pootje, maar maakt het gelukkig weer goed.

Moet er niet aan denken dat Lucky uren op zijn koppie hangt. Het is al een ongelofelijke clown en hangt overal in. Brrrr.

Groetjes Jacky

Jacky

Deze link wil ik hier toch nog graag plaatsen.

Mijn broer maakt hele mooie tekeningen met de computer. Toen hij vrijdagochtend hoorde dat Heidi overleden was, is hij meteen voor ons aan de slag gegaan om de pijn iets te verzachten.

Ik ben zo trots op mijn broer dat hij zo kan tekenen. Hij doet het met zoveel overgave en liefde en dat is te zien in zijn werk.

http://luvythicus.deviantart.com/art/Sweet-Sunset-133343267

Dankjewel Kevin, het is echt prachtig geworden.

Caroline

Heel erg mooi gemaakt en wat ontzettend lief van je broer.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi,

Jeetje wat kan je broer dit prachtig!

Ik kan me voorstellen dat dit een speciaal plekje gaat krijgen!

Groetjes Manon

marie

!!!Flip!!!

*Manon*

Psssssttt.....

Wij heetten eerst.... Abeltje en Boellie...
:D
Wij worden nu nog gevoerd door onze ouders...
En over een tijdje gaan ook wij besluiten om ons nestblok te verlaten....
Dan gaan wij leren eten en spelen....
En dan pakken wij ons koffertje....
:D :D
En komen dan gezellig bij jullie wonen  ;D ;D ;D

*
*
*
*

*** Angel ***

*
*
*
*

*** Billie ***

Jacky

Wow Manon, wat gaaaf!

Dankjewel!

Zoals jullie zien wordt het inderdaad geen 1 valkje, maar 2  ;D

We konden niet kiezen welke we wouden. Daarop kwamen we ook uit op dat we eigenlijk wel twee valkjes wouden, aangezien we beide koppels en nesten helemaal geweldig vinden! Daarom hebben we Manon gebeld en gevraagt of we er twee mochten  ;D

En toen kregen we vandaag ook nog het bericht dat de twee favorieten nog beschikbaar waren ook!

Lieve Angel en Billie,

We zijn zo blij dat jullie bij ons komen wonen. We verheugen ons enorm op jullie komst en ik weet nu al dat jullie behoorlijk verwent zullen worden.

Dikke knuff Jacky

marie

!!!Flip!!!

Jacky

Hoi Kwinten,

Ja we hebben dan 3 valkjes. Lucky, Angel en Billie.

Het virus is toch sterker dan ik dacht  ;D

marie

!!!Flip!!!

Kimm

hoi hoi,

wat leuk dat jij 2 valkjes bij manon gaat nemen!!
een goede keus hoor ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Jacky

Hoi Kwinten.

Ik kan me goede voorstellen dat je een vriendje voor Flip erbij wilt.

Hoi Kim,

Ja leuk he! Vooral omdat ik haar al van voor het kweken hier op het forum volg. Het is erg leuk dat je daar nu betrokken bij bent. En dat je eigenlijk stiekum je ukkies al vanaf het ei gevolgt hebt  ;D

Groetjes Jacky