~*Valkenboefjes*~ De uitslag is.......

Gestart door Jacky, 4 juni 2009, 17:42:44

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Jacky,

Lucky is lucky, hij is een man....en Heidi een vrouwtje :D
Een mooi koppeltje heb je (toch) bij elkaar.
Ik heb genoten van je heerlijke foto's, ook zo lekker zonnig in de tuin.
Vergroeid met je camera.....betekend dat nog meer foto's ;D :P
Sinds kort, het was een BIG surprise, heb ik een camera met telelens gekregen. Haha, ik neem hem ook elke ochtend mee naar beneden en staat ie klaar voor als het nodig is ;D
Meestal op de automatische piloot, snap er namelijk helemaal niks van wat en hoe ik iets in moet stellen ;)
Leuk hoor fotograferen!

Het deuntje van Star Wars ken ik niet :-\, maar wat gaaf als hij zijn naam strakjes kan zeggen en leuke deuntjes nafluit 8)

Groetjes, Marian

Jacky

Ben ik ff naar een lange dag werken.

Marian, Ik las dat je een camera met telelens had gekregen, super joh. Ik heb ook spelenderwijs geleerd hoe mijn camera werkt. Ik lees nooit de gebruiksaanwijzing, of ik moet er echt niet uit kunnen komen.
Ik wil er ook nog graag een met telelens zodat ik ook hele kleine dingen kan inzoomen. De laatste tijd maak ik veel foto's van insecten en die zijn errug lastig ::)

het is The Emperial Song... Het deuntje wat je hoort zodra Dart Vader in beeld komt  ;D Kwam spontaan in me op en het is nog gelukt ook. Zodar hij deze aardig onder de knie heeft en hem uit zichzelf fluit, ga ik er een proberen van de Transformers, de favo animatieserie van mijn man. Lijkt me ook leuk om dat door het huis te horen, ook voor Remco  ;)

Lucky maakt nu ook dezelfde smakgeluidjes als mij als ik hem op zijn snaveltje zoen  ;D Om op te vreten.

Nou lijkt het misschien dat ik veel meer over Lucky vertel dan over Heidi. Is ook wel een beetje zo, maar dat komt ook omdat Heidi dusdanig op mijn man is gesteld, dat ze ook liever bij hem zit.

Het is zo mooi om die twee samen televisie te zie kijken. Heidi zit bij Remco in de nek en legt haar koppie tegen zijn hoofd aan en valt dan in slaap. Ook zit ze hem te kroelen in zijn haar en doet dat met zoveel overgave, dat ze er soms haartjes uittrekt. Dat gezicht van Remco  ;D

Daarbij is Lucky veel kneedbaarder dan Heidi. Heidi fluit een beetje, maar Lucky aapt alles na  ;D

Kimm

hoi,

wat heb je leuke valkjes zeg. ook leuk dat de aandacht verdeeld is tussen jullie ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Jacky

29 juni 2009, 21:04:09 #33 Last Edit: 29 juni 2009, 21:09:23 by Jacky
Omdat het de laatste tijd erg druk ben met werk, aangezien de vaste krachten met vakantie gaan, zal ik hier minder schrijven. Nou deed ik dat al niet elke dag, maar nu zal het toch minder zijn. Ik lees ook mee met dagboekjes van anderen, maar zal niet altijd reageren. Hopenlijk heb ik straks weer wat meer tijd krijgen om op het forum te komen.

Vanmiddag hebben de valkjes lekker buiten gestaan.

Lucky had bij de vorige eigenaar een badje aan de kooi hangen, maar dat risico wil ik niet lopen als de tuindeuren hier open staan en vooral met de katten.
Vanmiddag was het echter warm genoeg dat ik hem een bakje in de kooi heb gezet  ;D

Dit werdt erg in dank door Lucky gebruikt en zij zat heerlijk te spetteren. Natuurlijk was ik te laat met het fototoestel om dit vast te leggen, maar hij zag er heerlijk uit  ;D


Dat was lekker!


En dan nu een kroelbeurt alstublieft!


Hey, ik zit hier te eten, ja!


Hallo, doorgaan graag.


Daar ga ik wel ff voor om de kop hangen!

Ik heb de rattenkooi ook helemaal uit elkaar gehaald en schoon gemaakt. De ratten zitten dan in een kooitje wat ik eerder een dag voor Heidi heb gebruikt, vlak voordat ze naar mijn schoonmoeder ging. De stokjes zaten er nog in en als je de kooi naast die van de valkjes zet, krijg je dus dit ;)


Huh, watte? Ik sliep net lekker.

Jacky

Hier even een berichtje naar een lange week.

Afgelopen week kreeg ik een ontsteking aan mijn verstandskies. Deze gaf zoveel last dat ik weinig zin had in wat dan ook. Ook het forum kwam even op de achtergrond, al las ik wel mee met sommige topics.

Heidi heeft een eitje op komst. Vorige week was ze wat van slag, maar nu is ze weer helemaal de oude. Al is ze nu wel wat feller op Lucky, vooral als hij bij haar onder in de kooi komt. Ze jaagt hem dan echt soms de kooi door. Op zich nog niet zo'n ramp, aangezien ze nu een beetje opkomt tegen die puber die haar ook steeds lastig viel.

We zijn Lucky verschillende deuntjes aan het leren. Meneer fluit het meeste en het mooiste als je in de keuken staat. Dan probeert hij echt je aandacht te trekken. Een mooier concert kun je je niet bedenken bij het afwassen  ;D

Lucky probeert op dit moment de cursor van mijn laptopscherm te pakken te krijgen. Wat is het toch een heerlijke mafkees  ;D

Afgelopen vrijdag kwam ik wat moois tegen in de dierenwinkel in Glanerbrug. Dinsdag moest ik weer die kant op en heb ik foto's gemaakt. Wat een fantastisch beest!  Als ik het geld ervoor had... ;D

Meet Chico, 6 jaar oud. Hoe vinden jullie hem?






En natuurlijk wou hij heeeeel graag gekroeld worden.

Helaas geen foto's van mijn mafkezen. Ze bleken niet zo mooi te zijn geworden  :censuur

Jacky

Lucky komt me zojuist, na uitgebreid gekroel en lekker losfladderen bij me en geeft me een kus, met geluid en al  ;D ;D ;D Ik ben zo trots op hem  ;D

B87

Zo was nog niet in je boekje geweest, heb even alles gelezen.
Wat leuk zeg dat de 2 het zo goed met elkaar kunnen vinden ;D
En toch een man en pop :D

Ratjes, owwww die heb ik ook gehad, ben nu ook (tijdelijk) gestopt omdat ik die ellende even niet meer aan kon :'(
Ze zijn zoooooo leuk ;D

Wat leuk dat Jacky zich ook zo snel thuis voelt bij je! Lekker kusjes geven ;D :-*


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Caroline

Hey, wat leuk, je hebt ok een dagboekje.  :D

Vanaf hier ga ik je proberen te volgen.  ;)

Leuke beestjes heb je hoor.

Groetjessssss

PS. beterschap met je verstandkies.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Ik ben weer bijgelezen in je boekje.
Balen van je verstandskies zeg, pijnlijke zaak  :-\

Mooie fotos heb je gemaakt van je vogeltjes  :D :D

Groetjes Manon

Jacky

Zojuist hebben we onze Heidi overleden in de kooi gevonden. Ze deed niet anders als anders gisteravond en net vonden we haar op het trappetje, waar ze zo graag zat s'nachts.

Ben er kapot van. Vindt het zo erg voor Remco, zijn vriendinnetje...

Weer dat gevoel dat ik meer had kunnen doen, maar ze vertoonde geen enkel teken van zwakte. Dat eitje had ze nog steeds niet gelegt. Maar ze zat niet meer krom en deed haar ding. Wou uit de kooi en liet horen dat ze er was.

Bij Remco zat ze graag en vaak. Alleen Remco en af en toe bij mannelijke vrienden van ons. Van vrouwen, vooral mij, moest ze niet veel hebben, maar dat maakte er niet om dat ik stapelgek was en ben met haar.

We zullen haar vreselijk missen.

Vandaag wordt het erg druk bij ons. Ik moet werken en daarna moeten we nog weg. Gelukkig is Remco vandaag thuis om Lucky in de gaten te houden en vanavond mag hij weer uit de kooi als we thuis zijn. Zolang als hij wil.
Mocht ik dus even niet reageren vandag, weten jullie waarom.

Dag lieve Heidi! Ook al was je niet zo heel lang bij ons, we houden ontzettend veel van je en zullen je vreselijk missen.


*Manon*

Hoi hoi Jacky,

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van Heidi  :'(

Groetjes Manon

ManjaV

Hoi Jacky,

Heel, heel veel sterkte met het verlies van je lieve Heidi... :'(
Ik weet hoe moeilijk het is een valkje te verliezen.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Kimm

jeetje zeg, wat erg!!
ik wens je heel veel sterkte met het verlies van heidi.

rust zacht lieve heidi :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Jacky

Dank jullie wel voor de steun betuigingen. Ze laat een flinke leegte achter, maar met veel aandacht naar Lucky toe, komen we er wel door.

Toch ook leuk nieuws: We zijn vanmorgen bij Manon geweest en hebben haar kleine valkjes bekeken.
Maandag hoopt ze van de eerste reserveerster te horen welke valkjes diegene wil en daarna mogen wij uitkiezen  ;D

Ze zijn allemaal zo lieeef! Wat een scheetjes! Het is voor ons de eerste keer dat we jonge valkjes in het echt zagen, dus extra speciaal om te weten dat een van die ukkies  over een paar weken bij jou komt wonen  ;D

Voordat het nieuwe valkje bij ons komt, ga ik de kamervoliere helemaal klaar maken zodat het een paradijsje voor ze wordt  :D De ratten krijgen een andere kooi.

Ik kan niet wachten tot maandag, dat we definitief een keuze kunnen maken. En hoe Lucky gaat reageren op het nieuwe valkje. Aangezien Lucky nog zo lekker speels is, verwacht ik dat ze nog veel plezier zullen beleven met z'n twee.

Groetjes Jacky en Lucky

bibi177

hallo jacky

Ik ben sinds kort op het forum en ben veel boekjes aan het lezen, zo ook die van jou! ;D

Wat erg van heidi, heel veel sterkte met dit verlies :'(

Wat is dat mannetje van jouw een bengel zeg!

Leuk ook dat je een nieuw valkje op het oog hebt en ik zal je ook zeker verder volgen. ;)

groetjes bibi en jaco