kuifje is ineens overleden snik snik was nog net geen 1jaar

Gestart door winnie en kuifje, 2 juni 2009, 13:43:51

« vorige - volgende »

winnie en kuifje

kuifje viel smaorgens ineens van zun stok af ik pakte kuifje van de grond en alles had hij slap hangen pffff had meteen de dierenabulance gebeld die kwmane en die heeft mij naar de dierenarts in geldrop gebracht en er zat nog 1 eitje die heeft hij eruit gehaald maar kuifje knapte nog niet op zun niertjes werkte niet meer kuifje was zun eigen al aan het vergiftigen en heeft ook nog een hersenbloedingkje gekregen en was dood wat heb ik gehuilt ze was nog net geen 1 ze had 1 donsje maar die heeft ze al van het begin niet gevoed dat doet gelukkig nog steeds het mannetje wat zijn we daar trots op donsje heeft 1 week achterstand die is nu 3 weken maar ze lijkt maar 2 weken snachts word donsje alleen gelaten maar groeit goed en krijgt gelukkig goed eten van pa nou kuifje r.i.p we denken aan je maar nu is het mannetje weer aan mij weer gehecht dat deed hij eerst aan kuifje

Caroline

Heel veel sterkte met dit verlies.

Ik las dat Kuifje pas 9 maandjes was toen je haar een blok ga, misschien is ze toch veel te jong geweest ....  :'( :'(

Rust zacht, lieve Kuifje.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar


Kimm

heel veel sterkte met het verlies van kuifje :'(  :'(  :'(

rust zacht lief kuifje..  :-*



groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara


mieke_06


Ron

Heel veel sterkte met het verlies van Kuifje .

Groet

Ron