20 april 2024, 04:05:03

help , geen spoed meer

Gestart door nick, 1 juni 2009, 19:37:43

« vorige - volgende »

Theresia

Heel veel sterkte, het doet zeer om te verliesen
Theresia

Kimm

hoi nick,

ach wat ontzettend verdrietig :'(
echt  :censuur
ik leef met je mee en ik wens jou ontzettend veel sterkte met het verlies van jouw lieve valkje.

rust zacht lief valkje :-*


groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

nick

bedankt voor jullie medeleven !
wij hebben haar net een heel mooi plekje in de tuin gegeven , hebben een kistje met haar lievelings speeltjes erin gedaan.
het mannetje zit nu alleen en het is net of hij het merkt.
wel sneu heel alleen.
ik vind het erg jammer dat ik niet weet wat haar doodsoorzaak nu was , niet dat mijn mannetje ook besmet raakt met eventueel een ziekte .

groetjes nick.

Kimm

hoi nick,

ik ben natuurlijk geen dierenarts, maar of ze heeft ontzettend veel stress gehad, of ze heeft toch wat letsel opgelopen in haar hoofdje. dit na aanleiding van jouw verhaal.
nogmaals veel sterkte  :-\

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Koos

Nick, Heel veel sterkte!

  Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

nick

hallo,
ik heb net een ander valkje gehaald omdat ik het erg sneu vond voor het mannetje.
toch is het wennen dat ons popje er niet meer is , de nieuwe blijft toch heel anders dan de overledene valk , hij of zij is wel erg leuk , wij hebben nu een valkje van 8 weken gekocht een, bonte opaline .

groetjes nick

Kimm

hoi nick,

een nieuw valkje kan je nooit vergelijken met het andere valkje. ze zijn allemaal zo anders van karakter en dat maakt het ook leuk.
hou je het mannetje goed in de gaten bij het valkje?
ook wil ik je feliciteren met je nieuwe valkje, maar dat vind ik ook zo dubbel.
ik hoop dat verder alles goed gaat ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

nick

hey hallo kim.