29 maart 2024, 07:53:47

help , geen spoed meer

Gestart door nick, 1 juni 2009, 19:37:43

« vorige - volgende »

nick

rianne , ze zit sinds gister in het hokje

Rianne

Dan heeft de vermagering er denk ik niks mee te maken.
Het kan een shock zijn, en of ze daar helemaal bovenop komt durf ik niet te zeggen. Geef haar voldoende rust en houd haar maar goed in de gaten. Dat ze eet lijkt mij wel een goed teken. Meer kun je op dit moment niet doen. Zie je morgen geen verandering, dan een vogelarts bellen, nummers vind je hier: http://www.valkparkiet.com/nl/files/dierenarts.htm

nick

kimm, zoals ik zei is ze sloom en kan ze niet vliegen ook al wil ze dat wel , heb haar in de kooi gezet en nu slaapt ze half op 2 pootjes , heb een foto bijgevoegd , nu net gaat ze weer het broedhok in

Kimm

sneu hoor, dit is verder het enige wat je kan doen, haar rust geven.
ik hoop dat ze snel zal opknappen. houd jij je ons op de hoogte?

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

nick

ja ik houd jullie op de hoogte , bedankt , mocht iemand toch nog iets meer weten dan hoor ik het graag , groetjes nick

carco

Het kan best dat het mannetje de kop verwond heeft.
Irene(imv) had een koppel en het mannetje daarvan was ook erg agressief waardoor het popje zelfs een teen verloren is.
Maar ik denk niet dat haar gedrag daar aan te wijten is.
Hoe ik haar op de stok zie zitten denk ik toch eerder aan legnood.

Als je geen warmte lamp hebt kan je ook een schemerlamp naast de kooi zetten met de kap eraf. Dit geeft wel licht ,maar is beter dan niets. Ze kan dan zelf naar de warmte toegaan als ze er behoefte aan heeft.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kimm

hoi nick,

we zijn nu een uurtje verder, hoe gaat het nu? al beter of nog hetzelfde?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

nick

hallo.
ze is vannacht overleden wat me zeer veel pijn doet , het was mijn eerste valkje die ik voor me verjaardag ooit kreeg , door haar is de liefde voor valkparkieten erg graag groeien en nu ben ik haar kwijt , geen woorden voor en nooit gedacht dat mij dit zo aan zou grijpen ,

groeten nick.

Anke

 :'( :'( :'( :'(
Ach wat verdrietig dat je popje het niet heeft mogen halen.
Heeeeel veel sterkte met het verwerken van dit verlies!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Ach... veel sterkte met het verlies van je valkje... :'(

Valerie

Hoi Nick,

Heel veel sterkte met dit grote verlies. Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Ik heb ook mijn eerste valkje verloren (aantal jaren terug). Dat verwerk je niet van het ene op het andere moment. Natuurlijk grijpt dit je aan. Onbewust raak je toch enorm gehecht aan zo'n beestje.
Geef haar maar een mooi plekje.

Groetjes,

Valerie



Caroline

Ach goss ....  :'(

Sterkte!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Bah, wat triest. Heel veel sterkte hoor. En onthoud maar goed dat jij alles hebt gedaan wat in je vermogen lag om haar te redden. Ze heeft het zeker weten erg goed getroffen bij jou.

Saar


winnie en kuifje

nick veel sterkte met je vrlies van je pop ik weet wat je voelt mijn pop is van de week ook overleden kijk bij ziek winnie en kuifje veel sterkte het zijn net onze kindjes toch