16 april 2024, 10:49:32

agaponnis voeding

Gestart door sadelienda, 29 mei 2009, 08:59:30

« vorige - volgende »

sadelienda

Chessna zit te spugen en gooit alles uit der krop.
Kan dit komen omdat ze van mij agaponnis voeding gehad heeft?

Het valken voer was op.  ???


Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Kimm

Hoi

dat zou kunnen dat het daardoor komt, maar het lijkt mij sterk hoor.
even opletten dat ze niet blijft spugen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sadelienda

ik heb net met de dieren winkel gebeld en hun zeiden dat de vogel zelf de zaden eruit pikt die ze mogen hebben.

Klopt dit?


Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Rianne

Ze pakken eruit wat ze het lekkerst vinden. Vind het een beetje vreemd dat een vogel ziek word van een ander zaadvoer. Is je valkje nog steeds ziek?

sadelienda

Hi,

Nee ik vind het zelf niet zo vreemd alhoewel ik dacht dat de voeding overeenkomsten had.

Ik had dus ergens nog een bodempje rest voeding over van valkparkiet en dat heb ik gegeven.
Direct begon ze weer te eten en te poetsen, alles bleef erin.
Schijnbaar heb ik een valkje zitten die niet weet welke zaden ze wel mag, en welke niet.


Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Rianne

Het lijkt me sterk dat er in de voeding zaadjes kunnen zitten waar een valkparkiet ziek van kan worden. Misschien kun je de inhoud met elkaar vergelijken, als dit op de verpakking staat?