Het ROZE valkjes-dagboekje * op zoek naar fijne huisjes voor mijn valkjes

Gestart door Marian, 20 mei 2009, 00:19:51

« vorige - volgende »

Kimm

hoi marian,

heel veel sterkte meis.  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi hoi Marian,

Ik wil jou ook heel veel sterkte wensen de komende tijd.
alleen gaan wonen en/of met kinderen kan heel veel los maken.
Maar dat is juist wel goed.

Ik geef je een hele dikke knuffel en ik denk aan je!

Liefs Manon

Caroline

Hey meis, ik kom je even een fijn weekend wensen.  :-*

Ik hoop dat je inmiddels een beetje gesetteld bent en je leventje weer een beetje op de rails hebt.

Liefs vanuit Veghel, kusje voor je mooie meisjes Indy en Jasmijntje.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi allemaal,

Dank jullie wel, Caroline, Kim en Manon voor jullie berichtjes :-*

Zo, wat is dat een tijd geleden zeg! Zowat in mijn vorige leven, lijkt t wel ;)
Zonder dolle, afgelopen tijd was geen fun, en ook nu nog moet er hard gewerkt worden.
Maar ten alle tijden ben ik er positief in blijven staan, hoe moeilijk soms ook.

Al even zit ik in m'n nieuwe huis. Na de verhuizing vakantie gehad met mijn kinderen en nu al weer even aan het werk.
Daarnaast druk met van alles en nog wat.
Het internet, bijvoorbeeld, doet regelmatig erg moeilijk >:(

Met mijn six-pack gaat het zo zijn gangetje. Ze waren al best gauw gewend aan hun nieuwe vliegruim en vliegen alweer rond als kamikaze piloten ;D
Gino, de casanova, nou ja zeg maar mislukte casanova :P, krijgt het namelijk niet voor elkaar Guusje te versieren.
De bek-vecht ruzie's zijn dan ook onverstoorbaar doorgegaan :-\
Gino heeft nu net ontdekt dat hij ook kan schuren tegen het touw aan, whaha, maar dan wil hij wel dat Guusje naast hem zit, haha, echt een maffe kip (zoals ik ze ook wel eens noem ;))
Guusje blijft trouw aan Teddy, maar van wipwappen komt weinig terecht met de bemoeizucht van Gino :(
Jasmijntje is de grootste kroelkip, heerlijk!
Mijsje en Indy blijven lekker lesbisch en zijn regelmatig erg lief voor elkaar ;)

Ze zijn me allemaal even lief.
Zoals ik al eerder aangaf zal ik toch van enkele afscheid moeten gaan nemen :'(

Als eerste Gino. Voor hem zou ik het liefst een huisje vinden in een grote volière. Voor hem lijkt het me heerlijk dat hij alle ruimte krijgt zijn casanova praktijken beter onder de knie te krijgen.
Mij versiert hij elke ochtend zodra ik beneden kom, haha, maakt niet uit hoe ik eruit zie ;D
Hij fluit en maakt kus geluidjes. Gino is tam, komt op je vinger, maar zoekt daarna liever zijn eigen weg.
Als iemand van het forum geïnteresseerd is in Gino, hoor ik het graag.

Überhaupt hoe ik dit het beste kan aanpakken, een goed huisje zoeken voor mijn lieve vriendjes, hoor ik dat graag :)

Na Gino, heb ik met veel verdriet de keuze gemaakt om voor Mijsje en Indy samen een lief ander huisje te zoeken.
Ik hoop dat zij samen kunnen blijven! Met name Mijsje, is erg verknocht aan Indy.
Ik hoop dat er iemand is die hen alle twee zou willen.

Guusje is mijn allertamste schatje, zij zit het liefste bij mij. Teddy, mijn lieve lieve allerkleinste teddy-beertje, vriendje van Guusje. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen hem te scheiden van zijn grote sterke en lieve vriendin. Iedereen is namelijk Teddy de baas en bij Guusje heeft hij het rustig en fijn :-*
En Jasmijntje, gaat heerlijk haar eigen gangetje, weet precies wat ze wil en krijgt alles zonder dwang gedaan. Ze houdt van kroelen met mij en daarnaast gaat ze  ook graag haar eigen gangetje.
Deze drie wil ik graag in een wat kleinere kooi houden.
Zo is het in een kleiner huis beter te doen en ook als ik een weekendje weg wil kan ik er drie gemakkelijker in een kleinere kooi in de auto wegbrengen om te laten verzorgen.

Dat was het denk ik wel voor nu.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
De volgende keer wil ik weer wat in jullie boekjes lezen :D
Ik hoop dat ik daar wat meer energie voor ga krijgen.

Een fijn weekend verder en groetjes!
Marian

Always look..

Haai meissie!  :-*
Fijn je weer te zien hier! En blij te horen dat je ondanks de moeilijke tijd toch positief hebt kunnen blijven!

Mooi dat het met je six-pack goed gaat, alleen balen dat je moet inschikken met de lieverds...
Ik zou je DOLgraag willen helpen ik heb zo'n zwak voor je potje...  :-[ maar ik vrees dat ik het hier niet rond ga krijgen  :-X

Hele dikke knuffel! voor jou je hebt het verdient!!
En een heel fijn weekend met je kinders toegewenst! xxx

Caroline

Hey meis, fijn even een tekentje van leven van jou.  :)

Goed om te lezen dat je inmiddels alles een beetje op de rails hebt, het zal je allemaal niet in de koude kleren zijn gaan zitten.

Je verwachtte het al, je moet je sixpack gaan splitsen ... geen makkelijke keuze voor je.

Een onrustig mannetje een grote buitenvolière bieden, daar kan ik je niet mee helpen.

Pffffh, Indy die een nieuw adresje zoekt ... even slikken voor me maar ik begrijp het wel hoor.  ;)

Ik heb op dit moment al 30 valkjes en mijn ruimte is zo goed als gevuld maar in geval van nood mag je altijd een beroep op me doen, dat weet je.

Ik wens je voor nu een fijn weekend samen met je kinderen en je sixpack en voor de toekomst, veel rust, geluk en liefde.

Voor een bakkie en/of een luisterend oor weet je me te vinden, liefs Caroline  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Jeetje Marian, wat een moeilijke keus moet je maken.... ik wens je heel veel sterkte met dit besluit en hoop dat je fijne huisjes vind voor je lieverdjes.

Ik weet hoe het voelt, heb ook eens mijn valkjes weggedaan.... erg verdrietig, vooral omdat ik er onwijs veel spijt van heb gekregen.

Liefs Manon

anika_en_spirit

Hoi Marian,

Fijn om te lezen dat je stapje voor stapje de draad weer wat oppakt. Ik vind het knap dat je juist nu zo positief blijft.

Ach, nou is het nare moment toch aangebroken. Je moet afscheidt nemen van 3 reuze kanjers.
Ik weet zeker dat je voor hen een goed huisje zult vinden.
Heel veel sterkte hiermee.  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Marian

Hallo allemaal (voor degene die mij misschien nog kennen :)

Wat ben ik hier al lang niet meer geweest. Het past niet meer zo in mijn drukke leventje :-\
Voor diegene die graag willen lezen hoe het met me gaat; het gaat erg goed met mij :D :D
Ik zit sinds kort in mijn eigen nieuwe huis en heb het goed naar mijn zin met alle nieuwe veranderingen in mijn leven.
Het gaat ook goed met mijn valkjes. ze hebben maar liefst een eigen tuinkamer tot hun beschikking ;D
Maar nu ga ik op vakantie, onverwachts nog met mijn 2 kids, naar Frankrijk. Daarom ben ik op zoek naar een fijn oppas adres voor mijn vijf lieve schatjes.
Ik woon in Den Bosch, maar ik wil er ook best een eindje voor rijden hoor ;)
Ik hoor graag van jullie :D

Groetjes, Marian

*Yvon

Heey Marian  ;D

Gelukkig dat alles lekker gaat.  :D
Helaas kan ik je niet helpen aan oppas.
Maar alvast een heeeeeeeele fijne vakantie !!  ;D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Marian

Citaat van: *Yvon op 18 juni 2011, 17:25:44
Heey Marian  ;D

Gelukkig dat alles lekker gaat.  :D
Helaas kan ik je niet helpen aan oppas.
Maar alvast een heeeeeeeele fijne vakantie !!  ;D

Groetjesssss Yvon

Hey Yvon :D

Tnx voor je reactie! Ja zal vast een fijne vakantie worden, ik zie me al helemaal zitten op de camping 8)
Maar dan moet ik nog wel een oppas zien te vinden :-\

Fijn weekend!, groetjes Marian

*Manon*

Hai Marjan,

Wat fijn te lezen dat het goed met je gaat!
En een lekker vooruitzicht... op vakantie!!

Ik hoop dat je een fijn oppas adresje vindt, ook ik kan je hier niet aan helpen helaas.

Fijne zondag!

Marian

Hallo allemaal,

De vakantie is al even achter de rug. Het waren fantastische weken, samen met mijn kinderen.
Voor mijn valkjes nog een goed oppas adres gevonden, een dierenhotel, vlakbij waar ik woon.

Met veel moeite heb ik de beslissing genomen om voor mijn valkjes een goed ander huisje te zoeken.
Door omstandigheden heb ik echt te weinig tijd voor ze, en dat voelt niet goed.

Ik heb 2 koppeltjes:
Indy (getekend popje) en Mijsje (geparelde witmasker popje),
Guusje( cinnamon gepareld popje) en Teddy (wildkleur gepareld mannetje)
Jasmijntje is alleen.. (albino)

Wanneer iemand is geïnteresseerd in één of meerdere valkjes hoor ik dat graag. Ze kunnen gratis worden opgehaald.

Ze zitten in een grote kamervolière, deze kan worden overgenomen.

Fijn weekend allemaal en groetjes,
Marian

Caroline

Verdrietig om te lezen ...  :'(

Heel veel sterkte.  :-*

Geef je Indy en Jasmijntje een hele dikke kus van me.  :-*

Als je geen ander adresje kunt vinden voor lieve Jasmijntje mag ze hier komen wonen als vrijgezelle meisje in de kooi bij JOOP! & Juicy en Queenie ... ik moet namelijk snel haar zusje Vlindertje in laten slapen.  :'( :'( Eigenlijk wilde ik geen nieuwe valkjes meer aan houden maar ... Jasmijntje is toch een beetje speciaal voor mij.  ::)

Het gaat me aan mijn hart als ik bedenk dat ze een zwervend bestaantje moet gaan leiden.

Liefs vanuit Veghel.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Hoi Marian,
Wat voor karaktertje heeft Mijsje?
Een vriendin van me heeft wel interesse, maar ze moet er ook even goed over nadenken.
Groetjes Saar :-*