Het ROZE valkjes-dagboekje * op zoek naar fijne huisjes voor mijn valkjes

Gestart door Marian, 20 mei 2009, 00:19:51

« vorige - volgende »

Caroline

Geweldige foto's .... wat een lekkere kroelkip is het toch .... ik hoop dat haar zusje ook zo wordt.  ;)

Alvast fijne jaarwisseling.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Wat een prachtige foto's. Die kroelfoto's zo lief, daar krijg je geen genoeg van hè.

Een antwoord op je vraag heb ik helaas niet. Ook ik weet niet hoe het kan dat er 1 rafelige veer terug komt.
Hoop dat andere je vraag wel kunnen beantwoorden.

Liefs,

Anja

Hermien

Nou meid, dat was hier weer heerlijk genieten van je foto's. Ze zijn prachtig, evenals je valkjes. En je 'lucky shot' is helemáál top! Hoe krijg jet het zo voor elkaar. In ieder geval zie ik duidelijk dat je net zo van je valkjes geniet als ik hier van mijn 'Vliegtuig'. Ik wens jou en je heerlijke veertjes een hele mooie jaarwisseling en alle valkjesgoeds voor 2010.

:-*  :-*  :-*  :-*                 

sabine

Hoi Marian,

Leuke foto's en geweldige valkjes!
Alvast een fijne jaarwisseling gewenst.

Groetjes Sabine

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Machootje

Wat heb je toch een knapperds allemaal en zo lief dat kroelen!!! Dat wil ik ook  ;D ::) En dat lucky shot op je hoofd is helemaal geweldig zeg, super mooi.

Fijne jaarwisseling en heel veel goeds voor het nieuwe jaar!

Rust zacht, lieve Macho! 22-8-2009

Marian

Hallo! :D

Het is weer zover, oudjaar!
Wat vliegt de tijd toch ... zo weer een jaar voorbij ...

In sommige dagboekjes heb ik jullie al gelukkig nieuwjaar gewenst, het lukt me nu niet om dat in alle dagboekjes te doen :-\ en ook dan kan ik iemand vergeten wat ik absoluut niet wil :-[

DUS, hierbij wens ik iedereen, vanaf deze plek een héél goed, gelukkig en gezond 2010 toe!! :-*

TOT VOLGEND JAAR!

Liefs, Marian

Caroline

Gave foto!!!!  ;D ;D ;D

Jij ook een hele leuke avond en tot volgend jaar!!  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Wat heb je toch weer schitterende foto's in mijn boekje geplaats. Je moet maar eens naar hier komen om mij een lesje te leren........ :o  ::)  ;D

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sabine

De beste wensen voor 2010!

Groetjes Sabine,
Binky en Pearl

Dierenfreackske

Hoi Marian, mooie foto's hoor!  Grtjs. Ann

smiley

Hallo Marian

Ik wil jou en je gezin ook de beste wensen doen en dat 2010 maar een ontzettend mooi jaar mag worden. :-* :-*
Terwijl ik van je foto's zat te genieten bedacht ik mij opeens dat ik dat ook maar weer eens al mijn valkjes apart op de foto moet zetten ik heb er 6 in mijn handtekening staan maar het zijn er inmiddels 9 . ;D ;D
Ja zo hard kan het gaan met het valkenvirus  ::) ::) in 1 jaar tijd heb ik er 6 bij gekregen .
Daar zaten twee crossovers bij en 1 man die ik van een goede vriendin hebt gekregen  :P
Van deze man (Shai ) heb ik ook nog mijn wens voor een nestje kunnen laten uitkomen Samen met Tika zijn er in 2009 nog drie kleintjes bijgekomen .
Ze zijn ook allemaal zo leuk en lief dat ik er nog wel veel meer zou willen hebben  :P :P
En wie weet wat 2010 nog gaat brengen  ;D ;D

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Monky

Hey Marian,

Dat waren heerlijke foto's van de laatste dag van vorig jaar  ;D Ik heb er lekker van genoten. Bedankt  :-* Ik kon het goed gebruiken.

Jij ook het allerbeste gewenst voor 2010.

Groetjes,
Monky