Het ROZE valkjes-dagboekje * op zoek naar fijne huisjes voor mijn valkjes

Gestart door Marian, 20 mei 2009, 00:19:51

« vorige - volgende »

Marian

Citaat van: Hermien op 22 december 2009, 22:29:07
Ik heb Picasa (nog) niet gedownload. Moet je je daarvoor eerst aanmelden? Foto van mijn ouwe 'lieve grote man' Gabber?

G R A A G !

;D   ;D   ;D   ;D

Stuur je me dan een foto toe? ;)

Marian

Citaat van: Creatura op 22 december 2009, 21:57:22
Hoi Marian,

Een valkjesfluisteraar, hahahaha ;D Dan mag ik nog wel even wat beter mijn best doen op Tommy, want het is nog steeds lastig te voorspellen wanneer hij me in mijn lip bijt en wanneer hij lief een kusje teruggeeft :P

Ik vind Mijsje zo apart om ze zo'n heel duidelijk zwart/donker omrande tekening heeft. Je ziet de parels zo duidelijk zitten. Ze heeft wel wat weg van een sneeuwuil ;D Ze kan denk ik zo meespelen in Harry Potter als stunt-double voor Hedwig ;)

Dat zou mooi zijn! Jij een echte valkjesfluisteraar die alle roepende valkjes hier tot rust maant en Mijsje een ster op het witte doek ;D ;D ;D ;D

Marian

Citaat van: Always look.. op 22 december 2009, 22:00:53
Wat een mooie foto's  :o en die vliegfoto's.. echt GE WEL DIG! xx

Dank je wel! :-*

Citaat van: Anke op 22 december 2009, 22:02:32
Hoi Marian,
Wat een ontzettend leuke foto's heb je geplaatst.
Wahaha Gino en Mijsje ;D ;D ;D
Het is een goed teken dat ze elkaar steeds opzoeken.
Gino heeft teveel naar zijn papa en mama gekeken, die maken ook vaak ruzie als ze bij elkaar zitten.
Maar dan is de goedmaak s.. natuurlijk extra lekker ;D ;D
Groetjes Anke

Is dat zo? , hihi, vertel eens... ! :P

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Machootje

Wauw, mooie foto's Marian!! Vooral die vliegfoto's zijn echt super zeg! En ik vind je foto's alles behalve saai hoor! Je hebt knappe valkjes. Ik vroeg me trouwens af, gaan ze allemaal uit zichzelf weer de kooi in of moet je er een paar echt terugzetten? Ik zie dat jouw kooi ook niet open kan aan de bovenkant (als ik het goed zie) dus ze moeten ook door die deur. Bij mij lijken ze daar moeite mee te hebben om die te vinden (al is ie nog zo groot!) dus ik laat ze er nog steeds niet uit, mar zou het zo graag willen!

Mooie sneeuwfoto's ook! Ik word (bijna) jaloers! Wel k-k-koud namelijk daar! Hier ook wel een beetje hoor nu.

Groetjes uit Istanbul!

Rust zacht, lieve Macho! 22-8-2009

Dierenfreackske

Hoi Marian, prettige feestdagen hoor meiss. Alles goed met jou en de valkjes zie ik! Grtjs Ann

Manouk

Jij ook hele fijne dagen toegewenst....  :-*

hoop dat jij en je valkjes een fijne kerst hebben en een goed 2010!!!!

groetjes
Manouk en haar gevleugelde vrienden

Marian

Citaat van: Machootje op 23 december 2009, 12:45:43
Wauw, mooie foto's Marian!! Vooral die vliegfoto's zijn echt super zeg! En ik vind je foto's alles behalve saai hoor! Je hebt knappe valkjes. Ik vroeg me trouwens af, gaan ze allemaal uit zichzelf weer de kooi in of moet je er een paar echt terugzetten? Ik zie dat jouw kooi ook niet open kan aan de bovenkant (als ik het goed zie) dus ze moeten ook door die deur. Bij mij lijken ze daar moeite mee te hebben om die te vinden (al is ie nog zo groot!) dus ik laat ze er nog steeds niet uit, mar zou het zo graag willen!

Mooie sneeuwfoto's ook! Ik word (bijna) jaloers! Wel k-k-koud namelijk daar! Hier ook wel een beetje hoor nu.

Groetjes uit Istanbul!

Hoi Judith,

Dank je wel :D
Heb je goed gezien hoor, de kooi gaat niet van boven open en heeft een grote deur. Aan de buitenkant van de kooi, naast de deur heb ik een dik touw geplaatst, waarop ze kunnen zitten en vandaaruit de kooi in kunnen ;)
Ze gaan, gelukkig!, allemaal heel gemakkelijk de kooi in :D 8) Mijsje heeft een tijdje terug lopen donderjagen hiermee, maar door DE TIP van Anke, hoef ik Mijsje nu maar te zeggen "ga je zelf de kooi in, of zal ik effe helpen?"
En dan vliegt ze dus OF zelf via het touw de kooi in, OF ze stapt bij me op en gaat de kooi in :P
Schatten zijn het!! :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Ik kan me goed voorstellen dat je zit te popelen ze los te laten! Ook je 'angst' kan ik me indenken ;)
Ga je wel met ze op de toilet zitten om wat te oefenen en te kroelen?

Ja, sneeuw, mooi hè. Was hier wel lang geleden hoor, zo'n pak sneeuw :o
Helaas zorgt het ook gelijk voor enige ellende hier en daar :-\
Hoe koud kan het eigenlijk worden in Turkije?

Groetjes, Marian

Citaat van: Dierenfreackske op 23 december 2009, 15:41:10
Hoi Marian, prettige feestdagen hoor meiss. Alles goed met jou en de valkjes zie ik! Grtjs Ann

Dank je wel Ann, ja hoor, gaat goed hier :D

Citaat van: Coco88 op 23 december 2009, 17:07:53
Jij ook hele fijne dagen toegewenst....  :-*

hoop dat jij en je valkjes een fijne kerst hebben en een goed 2010!!!!

groetjes
Manouk en haar gevleugelde vrienden

Dank je wel Manouk :-*

Dierenfreackske

Hoi Marian, haaa ja, bach bach, de sneeuw wordt zo vies en papperig nu, smerig, vind er niks meer aan nu! Grtjs. Ann  :-\

sabine

23 december 2009, 21:59:11 #1255 Last Edit: 23 december 2009, 22:01:34 by sabine

Groetjes Sabine
Binky en Pearl

Marian

Dank je wel Sabine :D
Wat prachtig gemaakt!! :-*

Hey Ann, dooiende sneeuw is idd waardeloos, en zeker vlak voor kerst >:(
Ik wil zo graag een witte kerst ::)

Groetjes!!

Hermien

Gisteren 2 foto's van Gabber in pb'tje naar je gestuurd.  :-*

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website