Het ROZE valkjes-dagboekje * op zoek naar fijne huisjes voor mijn valkjes

Gestart door Marian, 20 mei 2009, 00:19:51

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Lynette, Ja leuk hè, zo kun je ook Teddy op de poot volgen ;D

Hey Mara, Dank je wel en ik geniet zeker volop van mijn 5-span!! 8)

Hoi Caroline, wat grappig, ik dacht al dat je m'n boekje nog moest gaan lezen :D --> Hé maar ik zie nu dat je het erbij hebt geschreven, dat heb je dan toch later gedaan ???
En het is inderdaad heel leuk dat ik nu ook bezoekjes krijg, ergens nog heel gek ::), maar oh zo gezellig!!
:-* van Indy terug.

Hoi Daniëlle, eindelijk hè ;), dank je wel voor je mooie compliment. Ik ben zelf óók erg benieuwd!!

------------------------------------------------------------------------

Vanmorgen stond ik erg nieuwsgierig op. Het was natuurlijk de eerste nacht van Gino in de grote valkenkooi.
Ik zachtjes naar beneden, slaat natuurlijk helemaal nergens op ::), en ga als eerste naar de kooi (wat ik overigens altijd doe). En wat zie ik, de mannetjes lekker naast elkaar ;D ;D
Och, och het is zo'n mooi grut om naar te kijken.
En het feest is ook echt begonnen. Nu 3 popjes en 2 mannetjes.
Teddy begint zich te profileren als 'een lekker ding' (wat hij uiteraard ook is!!!), en richt zich tot Guusje, soms Indy, maar ook Gino zoekt hij op :o
Dan komt ook, heel voorzichtig en liefjes, Gijsje toenadering zoeken tot Gino. Gijsje is er aan toe om ook eens lekker gekroeld te worden :-* :-*

Nu zitten er 4, stoïcijns op hun speelboom een beetje exact dezelfde kant op te kijken.....doodstil.......ssssssssttttttttt.
Maffe vogels ;D ;D
Haha, alleen Gijsje probeert een blik in de spiegel te werpen ::), die hangt boven mijn (soort van) bureautje, waar ik nu zit. Hij is van begin af aan geobsedeerd door de spiegel. Tja, jammer maar helaas, dus geen spiegel voor hem in de buurt ;)
Verder ben ik wel een lief vrouwtje voor ze hoor :P

Groetjes, en fijne dagen voor iedereen!
Marian



♪ Marlies

Hoi Marian, ;D

Tito is hier geboren. :D


Marian

Marlies, Hé wat leuk!. Herken je ook iets van het karaktertje van Gijsje? Vanuit de ouders van Tito, bedoel ik dan. Of liggen de generatie's daarvoor te ver uit elkaar??? :-\

Sally

Wat leuk dat Gino's eerste nacht in de grote valkjes kooi goed gegaan is, en dat de mannetje lekker naast elkaar zaten.

Hihi die Teddy word nog een echte macho dan? ;D
Leuk hoor.

En gijsje die de spiegel heel leuk vind. Ik zie het al helemaal voor me.


Groetjes!!

Anke

Hoi Marian,
Wat fijn dat Gino goed in de groep wordt opgenomen :)
Straks zijn ze niet meer te houden bij jou en gaan ze elkaar allemaal versieren ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

C@rl@

Je hebt wel veel pech gehad met je wegvliegers, veel geluk met deze valkjes.
:)Ze zien er mooi uit hoor. :)

Caroline

Klopt Marian.  ::)

Mijn eerste reactie was gaaf!!! Marian heeft een eigen boekje maar ik had nog geen tijd om hem helemaal door te lezen.  :-[

Even later bedacht ik me, wat een vreemde korte reactie en heb ik hem even aangevuld .... en weer wat later kwam ik lezen en weer reageren.  :P

Fijn dat het goed is gegaan, Gino bij je kwartetje in de grote kooi.  :D

Een fijne dag, morgen!!

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Ja Sally, maar dan wel een softe macho hè, vanwege zijn geweldige Teddy-beer look ;) :-*

Inderdaad Anke, kan ook zomaar anders lopen met elkaar. En ik heb nog een nieuwtje. Gino is vanavond op mijn vinger, de kooi uitgekomen ;D :P
Haha, van mij mogen ze met z'n allen lekker hun gangetje gaan :-X

Welterusten, Marian

Marian

Hoi Carla, wat leuk dat je in mijn boekje komt :D
Ja nou dat wegvliegen dat was wat :'(. Ook wel een beetje dommigheid natuurlijk, hoe dat met Lola gegaan was :-[. Toch is het een hele tijd goed gegaan met haar buiten, heerlijk in het zonnetje zittend in de stoel. Ik weet nog goed de eerste keer, was helemaal niet de bedoeling hoor, maar was vergeten dat ze op mijn schouder zat. Daar zat ze namelijk ALTIJD :-* :-*, tot het mis ging...
Hier denk ik liever niet zo vaak aan, zie en hoor haar dan rondjes vliegen boven ons huis, maar niet terug kunnen komen :'(

Hey Caroline, haha, ik begon al aan mezelf te twijfelen ::), ach een verkeerde reactie kan toch bijna niet ;)
Ja, wel mooi om te zien hoor, Gino went zo snel en werd inderdaad direct geaccepteerd door de anderen :D
En jij ook een fijne dag morgen, samen met de kids en Ed!

Liefs Marian

Anke

Hoi Marian,
Jaaaaa go Gino!!! ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

wow wat gaat dit boekje goed!!!  ;)
fijn dat het zo goed gaat marian en ook met gino!
lekker hoor  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally


Marian

Hoi Anke :D :D :D

Hey Kim, ik vind het ook leuk hoor!!! :-*

Hoi Sally, nou hè, had ik echt niet verwacht hoor, ik krijg er eerlijk gezegd ook wel een beetje een kleurtje van :-[ :-X.  Beetje maar hoor ;D
En de tijd vliegt er doorheen :o, oepsie, even kijken of mijn kinderen al zo volwassen zijn om op tijd naar bed te zijn gegaan ::) (echt nie!!!!)
Gelukkig hebben ze nu al weekend ;)

Groetjes, Marian

Anke

Hoi Marian,
Wahahaha de tijd vergeten...
Je bent nu al verslaafd aan je dagboekje ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Coco en Chantal

Hoi Marian

Hee wat leuk dat je een eigen boekje bent begonnen, zal proberen af en toe erin te lezen.
Op dit moment is het super druk heb namelijk 21 jonge valkjes  :o

Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat met bitchie Guusje ;D

:-* aan Guusje

Liefs Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes