Het ROZE valkjes-dagboekje * op zoek naar fijne huisjes voor mijn valkjes

Gestart door Marian, 20 mei 2009, 00:19:51

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Veel sterkte voor jou en je dochter. Ik hoop dat ze spoedig weer op de been zal zijn.

Groetjesssssssss ;)

Always look..

Das idd allemaal erg spannend! Kan me voorstellen dat je heel blij bent dat je bij haar kan blijven tot ze slaapt  :-*
Wens je Lisa sterkte van mij?
En voor jou een hele dikke knuffel!

xx

Anke

Hoi Marian,
Ik kan me heeel goed voorstellen dat je de operatie van je dochter heel spannend vind.
Fijn dat je bij haar mag blijven :)
Veel sterkte voor jou en Lisa!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Heel veel sterkte i.v.m. de operatie van je dochter en mijn 'Vliegtuig'  vliegt even over voor een

valkparkietenhartverwarmende knuf!

:-*   :-*   :-*   :-*

amazingleeuwtje

Natuurlijk ben ik weer te laat :-\ :'(..

Lieve Marian ik hoop dat Lisa snel opknapt, helemaal toppie dat je bij haar mag blijven tot ze de ok in gaat..

Knuffie Syl

Marian

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie hartverwarmende berichtjes! :-*
Ze doen mij en Lisa erg goed!
Ik heb Lisa namelijk jullie sterkte wensen al doorgegeven, ze vond dit geweldig!!, en ze vroeg me jullie hiervoor te bedanken :D
Marlies, ook jouw berichtje waardeer ik zeer en ik schaam me een beetje dat ik al zo lang niet meer in jouw boekje ben geweest :-[ Ik kom zsm weer eens bij je lezen :)
Sylvia, je bent niet te laat hoor, morgenavond gaan we naar het ziekenhuis (toch, 's avonds ipv 's ochtends, hoorde we vandaag in het ziekenhuis), en donderdag in de middag wordt ze geopereerd. Lisa is zo'n verstandige en dappere meid, ik ben zoooo trots op haar. Ze is nog vrij relaxed (meer dan ik ;)) onder het feit dat ze onder het mes gaat....., daarbij heeft ze vandaag toch gekozen voor een epiduraal catheter voor de pijnbestrijding, die de arts haar wel aanraad voor het comfort ná de ok, maar die niet verplicht is. Tegen deze ruggeprik ziet ze enorm tegenop en er dan toch voor kiezen vind ik erg knap :-* :-*
Zodra ik de kans krijg in het ziekenhuis jullie een berichtje te sturen, wil ik dat graag doen.

Over de decibellen van mijn six-pack, zal ik het deze keer niet hebben ;)
Nee, nu alleen maar leuk nieuws :D
Gino is buiten de kooi even op mijn vinger blijven zitten, ook heb ik hem een kusje kunnen geven terwijl hij op de kooi zat, geweldig hè 8) :D
Verder moet ik zeggen dat hij, nu hij alleen in de kooi zit, wat rustiger is. En belangrijk hierbij is dat het lijkt alsof hij het niet zo erg vind om alleen te zitten...
Zodra Lisa weer is opgeknapt, moet ik maar weer eens opnieuw gaan bedenken hoe nu verder ???

Vanavond beide kooien helemaal schoongemaakt, kunnen ze er mooi weer even tegen :P
Morgen wat extra lekkers in de kooi, zodat ze mij de dagen daarna niet teveel missen ;D

Dat was het voor nu.
Ga een beetje op tijd naar bed, de nachtrust in het ziekenhuis zal wel wat minder zijn..
Ga goed op mijn, inderdaad Caroline ;), dan is het weer mijn lieve kleine meisje letten! :-*

Liefs, Marian

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi Marian,

Balen dat je valkjes zich zo gedragen, net in deze tijd dat je dat er niet bij kunt hebben  :-\ Daarom voor jou een dikke knuffel.....

Natuurlijk wil ik jou en je dochter Lisa heel erg veel sterkte wensen met de komende operatie.

Zorg goed voor jezelf meis, dan kun je ook goed zorgen voor Lisa.

Ik denk aan jullie  :-* :-*

Gerdy

wat vervelend nu die schreeuwende valkjes..

heel veel sterkte voor jou en je dochter morgen..

liefs gerdy

Caroline

Ik kom eigenlijk alleen maar vertellen dat ik al een paar keer aan jullie heb moeten denken vandaag ....  ::)

Ik duim voor jullie.

Liefs.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Citaat van: *Manon* op  5 mei 2010, 10:34:55
Hoi hoi Marian,

Balen dat je valkjes zich zo gedragen, net in deze tijd dat je dat er niet bij kunt hebben  :-\ Daarom voor jou een dikke knuffel.....

Natuurlijk wil ik jou en je dochter Lisa heel erg veel sterkte wensen met de komende operatie.

Zorg goed voor jezelf meis, dan kun je ook goed zorgen voor Lisa.

Ik denk aan jullie  :-* :-*

Dank je wel lieve Manon, wat ontzettend lief van je :-* :-*

Citaat van: Gerdy op  5 mei 2010, 11:16:02
wat vervelend nu die schreeuwende valkjes..

heel veel sterkte voor jou en je dochter morgen..

liefs gerdy

Dank je wel Gerdy! :D :-*

Citaat van: Caroline op  5 mei 2010, 11:50:51
Ik kom eigenlijk alleen maar vertellen dat ik al een paar keer aan jullie heb moeten denken vandaag ....  ::)

Ik duim voor jullie.

Liefs.  :-*

Super lief! :D
:-* :-* :-*

*Yvon

Hoi hoi

Wat leuk dat Gino nu vooruitgang boekt.  :D

Enne,volgens mij hoeft Lisa of jij zich niet druk te maken om die ruggeprik.
Grote kans dat ze voor die prik al behoorlijk suf is.
Ik kreeg voor ik geopereerd werd al een slaappilletje.
Daar was ik al behoorlijk suf van en heb dus niet veel gemerkt van de ruggeprik en wat ze daarna deden.  ;)

Heel veel sterkte en succes morgen !!  :-*

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Always look..

*Manon*

Ik kom even voorbij om te zeggen:

Ik denk aan jullie

Liefs Manon

Marian

Dank je wel Manon, Sanne en anderen ;) voor jullie gedachten vandaag bij ons :-* :-* :-*

Het is vanmiddag prima verlopen! Wat is Lisa geweldig geweest!!  8) :-*
Aan de ruggeprik heeft ze geen herinnering meer :D
Ze heeft nauwelijks pijn door de epidurale pijnbestrijding, ze is even misselijk geweest, maar voelt zich nu prima.
Op dit moment doet ze een dutje met de grote knuffelhond in haar armen :D :D
Kan ik mooi jullie, op haar ziekenhuis laptoppie informeren ;D

Nogmaal, super jullie betrokkenheid hierbij!

Liefs, Marian