28 maart 2024, 19:12:19

Bonte man en lutino pop

Gestart door Tara, 27 november 2003, 21:49:13

« vorige - volgende »

Tara

27 november 2003, 21:49:13 Last Edit: 27 november 2003, 21:49:55 by tara_dewulf
Hoi allemaal,

ik zou graag eens weten, of je uit een bonte man en lutino pop nou eigelijk lutino's kan verkrijgen? Want velen hebben gezegd dat je daar geen bonte kan uit krijgen, maar wel lutino's, maar volgens die kirsten dinges, krijg je geen lutino's, zonder dat je enige splitten van ouders weet. Wat ik wel erg jammer zou vinden, is als daar geen lutino's uit zouden komen. Ze zouden dit uitkomen ...


Mother: Lutino
Father: Pied

male offspring:
100% Grey Split To Pied {X2: Lutino}

female offspring:
100% Grey Split To Pied

Maar er zijn altijd wel uitzonderingen zeker??? Maar waarom zeggen ze me dan, dat daar meestal lutino's uitkomen, terwijl dat geen waar is ....

Groetjes, Tara

Stijn dc

hello

ik denk niet dat daar lutino's uitkomen, als de ouders "clean" zijn, dus zonder splitten. je meot een vogel met split lutino hebben om die te verkrijgen.

SDC:D

Tara

 :'( :'( Nooit geluk ... ahhh ze zijn niet van mij, ikzelf heb kans op vele valkjes zeg, ik schrik me ervan, ik heb kans op albinootjes jippie ;D. Ik ga een soort reportage op mijn computer zetten, van de koppels, de jongen, en de splitten. Lijkt me erg leuk ;)

Stijn dc

hello

ja, daarom is ringen ook handig, kan je bij de nummers de ouders en de splitten noteren.

SDC:D

Tara

Hahah doordat je dat zei ben ik op het idee gekomen, thx Stijn ;) ;D. De valk waar ik nou zo trots op ben is Lucky, split voor lutino en cinnamon gepareld. Met zijn jongen, zou ik ook een albino kunnen verkrijgen later ;) als je het op mijn manier uitwerkt dan :D

Stijn dc

hello

ik heb net dezelfde split voor cinnamon gepareld en lutino. daar krijg ik dus die cinnamon geparelde lutino's uit mss.

SDC:D

Tara

Hej! Wat leuk dat je die ook hebt, Lucky zelf is gewoon een wildkleur, maar wel split voor lutino (van zijn vader) en split voor cinnamon gepareld (van zijn moeder). Waar ik best trots op ben, maar merk jij er iets van? Ik totaal niets, hij is gewoon een wildkleurtje, geen rode oogjes ofzo, nee hoor ......

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,

Ik heb ook een koppel van een bonte man en lutino pop en wat daar uitkwam waren wildkleur en gepareld dus daar is de man waarschijnlijk split voor gepareld van.
Een ander koppel in een lutino man en een geparelde pop en daar kreeg ik wel lutino's uit en wildkleur en cinnamon.
Het mannetje heeft wat heel licht bruin over zich heen dus dat zal wel het cinnamon zijn wat hij aan de jongen doorgeeft.

Groetjes, Paul