28 maart 2024, 15:37:44

Man/pop?

Gestart door Hermes_Lucy_nest, 4 december 2003, 13:19:43

« vorige - volgende »

Hermes_Lucy_nest

hier zijn de foto's:
dit is Spirit:

Hermes_Lucy_nest

Dit is spirits staart: ;)
...maar mischien is zijn staart nog nie geruid :-/

Hermes_Lucy_nest


Hermes_Lucy_nest

en dit is zijn staart...mischien ook nog nie geruid?..of zou het een popje zijn :-/

Hermes_Lucy_nest

de laatste die ik zo schattig vond :P

Tara

Hoi,

ik heb geen flauw idee ingevuld, want nou kunnen ze nog beide een pop zijn, maar Twinky kan fluiten, en dan kan die weer een man zijn, en mannelijke valkjes hebben voor de rui ook zo'n staart, dat heeft Hoop hier ook, en Loky ook.

Lucky heeft ook nog geen geel kopje, maar ik merk het totaal aan zijn macho-gedrag dat het een man is, misschien dat je het daar uit af kan leiden.

Groetjes, Tara

zotte_thomas

ge hebt de keuze spirit is een pop er niet bijgeschreven... en die is zoals twinky een pop,tenzij ze nog geen 4 of 5 maanden oud zijn dan kunt get nog nie zien...

Tara

Hoi Thomas,

daar ga ik toch nie helemaal akkoord mee hoor, mijn wildkleur Lucky, is ouder dan een half jaar, en is zeker weten een mannetje. En je ziet nog steeds niet qua uiterlijk, of ie man of pop is. Het wordt nog even afwachten, maar volgens mij is Twinky een man, en Spirit een popje, want ik dacht dat Twinky macho-gedrag vertoont. Spirit is nog maar enkele maanden, ze is van mijn kweek, net zoals Twinky, en als Twinky macho-gedrag vertoont, is die zeker weten een man, maar Spirit is eerder een kalm type, toch hier was ze dat, maar nu bij valérie weet ik nie meer.

Groetjes, Tara

Hermes_Lucy_nest

mjah ze zijn allebij eerder een kalme tippe en ze fluiten ook nie maar toch twijfel ik eraan :-/
ik vind de masker van twinky eerder geel worden je ziet nu echt het einde van de masker maar het kan alsnog een popje zijn en spirit krijgt percies wat geen in de masker :-X
aaah zo moeilijk!!
heeelp :D
ik hoop dat hier een pop bijzit ander heb ik 6 mannen en 1 pop :-X en dat word dan maar bijkopen :D ;D