29 maart 2024, 08:45:23

vaarwel PUNKIE

Gestart door mariannenl, 27 mei 2009, 22:40:20

« vorige - volgende »

mariannenl

27 mei 2009, 22:40:20 Last Edit: 27 mei 2009, 22:49:23 by mariannenl


Hedenmorgen dood in de voliere aangetroffen waar ik hem samen met zijn maatje , hier links op de foto, al apart had zitten,  omdat zijn vleugelpakje achteruitging, onze PUNKIE

hoe oud hij is geworden weten wij niet maar tot ong. 17 jaar geleden kennen wij de eigenaren, hij is 7 jaar bij mijn dochter geweest samen met Nikkie, daarna ong een jaar of 3 bij ons , omdat haar relatie uitging en ze in haar nieuwe huisje geen plaats had.

Gisteren hoorde ik hem nog kwetteren, praten enz. raar dat ze ziekte ofzo dan zo kunnen verbergen, of het is heel accuut gegaan dat kan natuurlijk ook

Hij ligt in de tuin begraven....

Het ga je goed lieve knul ( af en toe pitbulletje) je maatje zit in de grote voliere en heeft nu gezelschap van van Faith zie foto en alle andere valkjes

Marianne

punkie is de rechtse op de foto.

Saar


Kimm

hoi marianne,

wat verdrietig zeg  :'(  :'(
ik wens jou heel veel sterkte.

rust zacht lieve Punkie... :-*  :-*



liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

mariannenl

dank jullie wel ik vind het zo raar en heb er zo een rot gevoel bij want zaterdag komen ze dus de 2 afstandvalkjes brengen waar Karin over bemiddelde en nu lijkt het net alsof ik niet treur om dit verlies van mijn ouwetje

Maar het is nu eenmaal zo met veel dieren dat er dieren sterven zeker als ze een hoge leeftijd hebben bereikt .....

en Punkie was niet zichtbaar ziek, fluitte er nog goed op los, dus ik denk dat na al die jaren ( want hij kan nog ouder zijn ) zijn hartje het begeven heeft .

Marianne

Caroline

Ach Marianne, wat sneu.  :'(

Heel veel sterkte meis.  :-*

Rust zacht, lieve Punkie.  :-*

PS. lekker genieten van je 2 opvangvalkjes, super dat die een fijn adresje geeft.  :)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi,
Ach wat verdrietig dat Punkie is overleden :'(
Ik vind het super van je dat twee herplaatsingsvalkjes in de voliere neemt.
En dat doet niets af aan jouw verdriet over Punkie.
Heel veel sterkte!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hey Marianne

Wat sneu zeg. Heel veel sterkte met het verlies van Punkie.

Rust zacht lieve Punkie, het ga je goed!

mara

mariannenl

allaal bedankt ,  zeggen gedeeld leed maakt het verlies minder moeilijk.

Nikkie zit nu in de voliere en wat we opvalt is dat hij veel meer fluit dan normaal, de hele tijd het deuntje van Beethoven ( de 5e)  hij zoekt nog contact, maar onze Faith die in dezelfde voliere zit geeft steeds antwoord, ik hoop dat de heren vriendjes worden...

Marianne

Anja

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Punkie.

Rust zacht Punkie.

Liefs,

Anja