3 mei 2025, 17:54:04

Jonge valkparkiet.

Gestart door Koos, 9 mei 2009, 12:15:19

« vorige - volgende »

Koos

Ik zit hier anderhalf uur met Koos op mijn schouder, katten, honden lopen hier om mij heen. Niemand die er naar taalt. Koos zit op zijn gemakkie zich te wassen.
Wanneer gaan valkparkieten vliegen??
Hoe zit dat?
Morgen gaan wij een paar dagen op vakantie, ook Koos gaat mee. Zou hij geen terugslag kunnen krijgen??

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Koos

Op de vraag wanneer hij gaat vliegen heb ik net antwoord gekregen: Hij vloog de kamer rond :D

Zou het een mannetje of een vrouwtje zijn?

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Kimm

koos lijkt mij een mannetje  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Rianne

Dat kun je nog niet zeggen op deze leeftijd.... Als het een mannetje is, zal zijn masker geel kleuren, verdwijnen de stippen onder op z'n vleugels en verdwijnt het visgraatmotief van zijn onderrug en staart :)

Koos

Oke we wachten maar rustig af of Koos een menneke of een vrouwtje is ;)

Morgen gaan wij een paar dagen weg, Koos ook gaat mee.   :)
Waar wij heen gaat, staat al een kooi voor hem klaar. Zou hij erg van slag zijn? ( Ik bedoel: Is hij gehecht aan de kooi of aan ons? )

Rianne

Ik denk dat hij eerder zal moeten wennen aan zijn nieuwe omgeving. Maar als je gewoon doet alsof er niks aan de hand is, raakt Koos ook niet gauw van slag.

Koos

Dank je wel voor je reactie Rianne, ik was nog even kijken of er reactie was ! Super van je!